תכנון ובניה של בית פרטי

בשנת 2014 הוציאה ועדת התכנון היתר שימוש מותנה שאושר בעבר המאפשר הקמת משפחה יחידה בשטח רב יחידות. הפרויקט טעון אישור וועדת התכנון להיתר שימוש מותנה לבניית פרויקט שכולו מגורים באזור MU-NC.

יישור האתר וחספוס מיועד לפרויקט שמתוכנן כיום לכלול כ-445 יחידות דיור בחמש קומות עם יחידות מגורים/עסקים בקומת הקרקע לאורך רוב החזית

וכן בניין מסחרי חד קומה. בצד המערבי של הנכס. הפרויקט כולל קמעונאות לכל אורכם של בניינים לאורך חזית רחוב ריברפרונט ונתיבי מגורים לאורך Ballpark Drive, State Street וכביש הגישה החדש שנבנה. הבתים המוצעים מורכבים מ-12 קומות חד-קומתיות ו-18 קומות דו-קומתיות בשטח של 1918 מ"ר.

האפליקציה כוללת גם תוכנית פיתוח לניתוב רעיוני ולייפות החצר הקדמית

הוגשו בקשות להקמת מלון בן 7 קומות עם 193 חדרים ובית דירות בן 7 קומות עם 57 חדרים. הבקשה אושרה בוועדת התכנון ביום 7.12.2017. למחלקת התכנון התקבלה הצעת פרויקט מבית לואיס לבניית מתחם דירות סגור דו קומתי ובו 210 דירות (105 בניינים נפרדים) הממוקמים ב-3130 ו-3350 Strada. טיילת.

Albert D

Seeno Construction Co. הגישה בקשה לאישור עיצוב עבור 241 מגרשים חד-משפחתיים הממוקמים במחוז Stonewood 1A, 1B ו-2A. חברת Albert D. Seeno Construction Co. הגישה בקשה לאישור סקירת עיצוב עבור פרויקט מגורים חדש (קומה 6) בחטיבת Duarte Ranch הקיימת. הצהרה מאת Laetitia Martinez מ-Discovery Builders, Inc. מבקשת אישור סקירת עיצוב עבור תוכניות דיור מוצעות, חוץ, צבעים וחומרים עבור יחידות 1 ו-2 (100 בלוקים) Duarte Ranch Subdivision 9027. הבקשה של Discovery Builders, Inc. דורשת סקירת פרויקט ( ד"ר 07-20) אישור תכניות קומה וחזיתות, תכניות אב וחצרות חזית טיפוסיות ל-50 בתים צמודי קרקע הממוקמים בסעיף משנה פסיונים (ת"מ 8736) ונוף וינטנר (ת"מ 8836).

תוכניות נקראות שרטוטים סכמטיים; הם בדרך כלל כוללים פריסת תוכנית קומה גסה וכמה תצוגות חיצוניות פשוטות של הבית אם הרחבה זמינה. בדרך כלל יש לפחות מושג כללי על איך הבית יראה מבחוץ, תכנית קומה עם מידות ומבחר ראשוני של חומרים.
למידע נוסף בנושא של תכנון ובניה של בית פרטי ואדריכל בתים נא לבקר ב- mesinger.co.il

אם תסתכל על פרויקטי בנייה ותצלומים באתרים כמו Getty Images

תעריך את התהליך ואת המראה של הבית. כדאי לקבל חוות דעת מקצועיות מהאנשים שקנו את הבית החדש, הן מהפרויקט המקורי והן מבתים טרומיים. התשובות שלכם לשאלות אלו יעזרו לכם בתכנון ובחירת הבית הנכון. ואם אינכם מתכננים לחיות בבית לנצח, שקול כיצד בחירות העיצוב שלך ישפיעו על ערך המכירה החוזרת העתידית של בתים.

כאשר אתה מצמצם את המגרשים שאתה אוהב

תרצה לערב את האדריכל והקבלן שלך כדי לוודא שהמגרש שתבחר תואם את תוכנית הרצפה וצרכי ​​העיצוב של הבית שלך. בדוק עם משרד הייעוד המקומי שלך, בניין העירייה או רשות תכנון מקומית אחרת לגבי מידע ייעודי הקשור לאתר שלך, כדי לוודא שאין הגבלות או תקנות שימנעו ממך לבנות במיקום הרצוי לך, וקבל את רשותם לפני תחילת הבנייה. …

כמובן

אם אתה בונה או משפץ בית, נדרש היתר בנייה ותצטרך להגיש את התוכניות שלך לאישור למחלקת הקוד המקומית שלך. לפני שבנאי יכול לטמון חפירה באדמה, על הממשלה המקומית לאשר את הפרויקט ולהעניק היתרים לכל דבר, החל מתכנון ותכנון (שינוי קו המתאר של הקרקע כדי להתאים את הבית והשביל שלך) ועד למערכות ספיגה, בניית בית ועוד. חַשְׁמַל. עבודה ואינסטלציה. בדרך כלל תזדקק למספר הרשאות נוספות עבור מערכות שונות אם אתה בונה בית חדש. כלול עלויות זמן והיתרים לפני תחילת הבנייה, גם אם הפרויקט שלך הוא רק שיפוץ או תוספת.

העבודה עם הקבלן

כדי לבנות את הבית החדש שלך היא הצעד החמישי מתוך שישה שלבים לבית החדש שלך. כדי לעזור לך להתכונן ולהבין את תהליך בניית הבית החדש שלך, מאמר זה מתאר את הצעדים האופייניים שינקוט הקבלן שלך בעת בניית בית חדש, ויעזור לך להתעדכן במתרחש בשלבים מרכזיים. בניית בית צמוד קרקע הוא תהליך מורכב שיכול לקחת למעלה משנה בהתאם למיקום, מורכבות האתר, גודל הבית, החוקים ותהליך אישור ההיתרים.

זכור

העלות הממוצעת לבניית בית היא בין $100 ל-$300, תלוי בהתקנה שאתה צריך. רוב הקבלנים הכלליים גובים בין 10% ל-20% מהעלות הכוללת של בניית בית, כולל היתרים וחומרים. זהו לוח שרוב בוני התחביבים מוצאים בו שימוש, במיוחד אם יש להם רקורד מוכח של רכישות כלליות. תקציב בנייה תקציב זה מכסה לרוב את המקדמה, עלות הקרקע ועלות הלוואת הבנייה.

תקציב הריהוט שלך ברור

לאחר שבנית את הבית שלך, אתה רוצה לוודא שהריהוט תואם את העיצוב, התחושה והסגנון החדשים שלך. בעוד שעיצוב מקורי יכול לעלות יותר מעיצוב מוגמר, הבית שלכם יהיה מקורי וחלל בו תוכלו באמת להירגע וליהנות, והכי חשוב, להתקשר הביתה. פרויקט מוכן או מקורי כאשר תחליטו לבנות בית, אחת האפשרויות בהן תצטרכו לנסות את כוחכם היא לבחור בין פרויקט מוכן או משהו מיוחד בעיצוב מקורי.

בזמן שאתה קונה אריחים וריצוף פרקט

האדריכל או המעצב שלך ישלים שרטוטי בנייה, יעבוד עם מהנדס אזרחי על אופן בניית הפרויקט וימלא את הפרטים הנדרשים לקישוט. אם הפרויקט גדול יותר או אם בעלי בתים רוצים לבצע שינויים נוספים בפריסה, שלב התכנון הראשוני הזה יכול להימשך מספר חודשים. פרויקטים בשלב מאוחר ואחרי רכש עשויים להתבצע על ידי בעל הבית ולא על ידי הקבלן. תכנון בתחילת הדרך לא יספיק לכל תהליך הבנייה.

מכיוון שזהו בית החלומות שלכם

עבדו רק עם אדריכל בעל ניסיון משמעותי בעיצוב מגורים. לבנות בית לבד זו משימה שניתן לבצע רק אם מתוכננת ומבוצעת היטב. זה לא רק על יצירת חדרים שונים בהתאם לצרכים שלך, אלא גם על כך שהם תואמים חוקי בנייה ותקנות.

הדבר הראשון והעיקרי שיש לקחת בחשבון הוא להגדיר כמה יעדים לפני תחילת תהליך התכנון. המטרות יכללו בין היתר גודל הבית, פריסה, עיצוב ועיצוב פנים. במהלך תהליך הבנייה תיתקלו במספר רעיונות.

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן