כמה עולה שיפוץ בית פרטי

שיפוץ של בית קיים הוא פרויקט שיפוץ או שיפוץ נפוץ, ועלותו יכולה להיות גבוהה מכיוון שהוא משפיע כמעט על כל היבטי בניית הבית, לרבות קירות, קווי גג, חיווט, HVAC, אינסטלציה וקוסמטיקה. העלות הממוצעת של בניית הרחבה היא בין 21,000 ל-70,000 דולר, אך המחיר עשוי לעלות משמעותית, בהתאם לגודל ההרחבה. תגלו שהעלות של שיפוץ חדרים מרובים נעה בין 18,000 דולר ל-76,500 דולר ארה"ב, עם הממוצע הארצי של 47,000 דולר ארה"ב. העלות הממוצעת היא 10,000 דולר ארה"ב, אך גודל האתר, החומרים והמתקנים ישפיעו על העלות הסופית, עד 30,000 דולר ארה"ב.

הסלון יעלה בין 2,500 ל-10,000 דולר

מכיוון שיכולים להיות בו גם חלונות ואח. יצירת חלל פתוח גדול הוא הרבה פחות יקר מאשר שיפוץ, אשר בעצם מוסיף קומה פונקציונלית שלמה לבית שלך עם חדרים נפרדים וחדר רחצה. אם אתם משפצים בית ישן, יהיה יקר יותר לרוקן חדרים ולהתקין מערכות חשמל, אקלים ואינסטלציה חדשות.

עלות הפרויקט שלך תהיה תלויה במיקום

במצב הנכס שלך ובגודל של כל חדר. בשל יוקר המחיה המקומי, מספר החדרים שיש לשפץ, סוג החדר ומידת השירותים, עלות העבודה הכוללת משתנה ממדינה למדינה. למספר החדרים שיש לשפץ תהיה השפעה משמעותית על ההוצאה הכוללת שלכם.

עלות ממוצעת של הוספת חדר הוספת חדר

היא עבודת שיפוץ מסובכת מכיוון שאתה מוסיף רגל מרובע לבית שלך במקום פשוט לשנות חלל קיים. עלות שיפוץ חדרים שונים בביתכם משתנה בהתאם לסוג העבודה שאתם צריכים. עלות שיפוץ הבית תהיה תלויה במספר החדרים שתחליטו לשפץ, במידת השיפוץ בכל חדר, בחומרים בהם אתם משתמשים וכמובן באיזור בו אתם גרים. שיפוצים יכולים להשתנות בצורה משמעותית בגודלם ובכמות החדרים שתרצו לשפץ.

לדוגמה

בית שלם מתחת ל-1,000 רגל מרובע עולה בממוצע 19,000 דולר לשיפוץ, ובית מ-3,000 עד 4,000 רגל מרובע עולה בממוצע בין 75,000 ל-100,000 דולר. זה יכול לעלות בממוצע בין 15,000 ל-200,000 דולר לשפץ בית בשטח של 2,500 רגל מרובע, כאשר השינוי במחיר מונע בעיקר על ידי היקף הפרויקטים. בית טיפוסי בגודל 2,500 רגל מרובע יעלה בין 15,000 ל-200,000 דולר עבור שיפוץ מלא של הבית. עבור בית ממוצע של 2,500 רגל מרובע, עולה בין 15,000 ל-200,000 דולר לשפץ בית שלם.

לעומת זאת

בניית בית מאפס דורשת 150,000 $ עד 400,000 $ או יותר. בהתאם לסוג החדר שאתה מקשט, היכן אתה גר והאם אתה יכול להשתמש בבטחה בפטיש, עלות פרויקט השיפוץ שלך היא כ-10-60 דולר ארה"ב למטר מרובע, עם כמה פרויקטים נמוכים עד 150 דולר ארה"ב למטר רבוע. …

קחו בחשבון שגורמים רבים משפיעים על עלות שיפוץ הבית

ביניהם גודל החדר, סוג העבודה הדרושה, עלות החומרים וגודל הפרויקט. לכן, אם אתה מקווה להפוך את המרתף שלך לאולם באולינג או להקים ג'קוזי על הגג (ללא שיפוט), עלות הפרויקט שלך עשויה להיות שונה באופן דרמטי מהממוצע. נתוני עלויות שיפוץ ושיפוץ הבית של HomeAdvisors מראים שרוב בעלי הבתים יכולים לצפות להוציא בין 100,000 $ ל- 200,000 $ על שיפוץ בית מלא.

באופן כללי, שיפוץ בתים ישנים יקר יותר מאשר חדשים. בתים היסטוריים זקוקים יותר ויותר לשיפוץ בשל ההקפדה הנוספת הנדרשת לשימור החומרים המקוריים או לשחזר את המראה המקורי עם חומרים מעודכנים.

עלות שיפוץ בית בן 100 שנה תלויה בגורמים רבים, כולל ערכו ההיסטורי ואיכות הבנייה המקורית. עלות פינוי הבית ותיקונו תשתנה בהתאם לגודל הבית, עלות הגימור וכמות השיפוץ. עלות שיפוץ הבית תלויה בחומרים, בסוג המתחם ובהיקף הפרויקט.

כמה פרויקטים של שיפוץ יכולים להקשות או אפילו בלתי אפשרי לחיות בבית שלך במהלך התהליך

פשוט שאל כל בעל בית שהיה מעורב במחסור גדול ובלתי צפוי ובבעיות שרשרת האספקה שעלולות לעכב פרויקט שיפוץ או להגדיל את העלויות שלו. כל ותיק בשיפוץ הבית יכול להיות עד לעלויות הבלתי צפויות, העיכובים ועוד שמתרחשים במהלך השיפוץ, אבל בעלי בתים חדשים – או כאלה שעדיין לא ניסו לשפץ – עשויים שלא להבין עד הסוף כמה עולה בית. חלומות יכולים לעלות לך. כאשר מתכננים תיקון, לעיתים קרובות יש עלויות בלתי צפויות.

העלות של רוב השיפוצים עדיין נמוכה מעלות רכישת הבית, כך שאם יש לכם זמן, מקום וכסף, שווה לשקול לשפץ את הבית כדי לענות על הצרכים שלכם. כפי שצוין לעיל, ישנן אפשרויות רבות לשלם עבור שיפוץ הבית המלא.

לדוגמה, לבית שנמכר ב-1,500 דולר למטר מרובע יש חיץ הרבה יותר גדול לשיפוץ מאשר לבית שנמכר ב-500 דולר למטר מרובע.

גורמי עלות לשיפוץ בתים בעת קבלת הצעות מקבלנים פוטנציאליים

חשוב לדון בכל עלייה פוטנציאלית שעשויה להשפיע על העלות הכוללת של הפרויקט. כאשר מנסים לעמוד בתקציב השיפוץ, ניתן לבקש הצעת מחיר "קשה", הכוללת רשימת עלויות פרויקט מפורטת ולוח זמנים. עם זאת, לפני שתתחיל, אתה צריך להבין את העלות של הפריטים הנדרשים וכיצד לשלם. כעת, כשאתה יודע אילו גורמים ישפיעו על עלות שיפוץ הבית שלך, הרשו לנו להסתכל מקרוב על איך לעשות תקציב ריאלי לפרויקט השיפוץ שלכם.

אחת הדרכים הטובות ביותר לצמצם את עלויות השיפוץ

היא להתמודד עם הפרויקטים הביתיים שלך בעצמך, בסגנון עשה זאת בעצמך. ברמה גבוהה, ניקוי ושיפוץ הבית יהיו בדרך כלל זולים יותר מאשר לבנות אותו מאפס. זה יעלה בין 163,467 ל-483,868 דולר לבנות בית משלך, לפי HomeAdvisor.

שיפוץ בית טיפוסי ברמה גבוהה עדיין יעלה פחות מבנייה מאפס במפלס הנמוך יותר. ככלל, אל תשתגעו להוציא חצי מהעלות של בית בשיפוץ חדר אחד או שניים, מה שכנראה לא יוסיף ערך מאוזן לבית.
כדי לבדוק עוד פרטים מורחבים בתחום של כמה עולה שיפוץ בית פרטי כדאי לגלוש לאתר shipootz.co.il

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן