כמה עולה לפתוח חנות אינטרנטית

בסך הכל, 3dCart יכולה לענות על כל הצרכים של חנויות מסחר אלקטרוני, מסטארט-אפים ועד ארגונים גדולים. באופן כללי, כדי ליצור אתר Opencart אתה לא צריך לשלם עבורו, אבל תצטרך לשלם בסביבות 100 $ לחודש כדי לשמור על החנות המקוונת שלך פועלת ביעילות מההתחלה. עלות פתיחת חנות מקוונת יכולה לנוע בין 500$ ל-100,000$ תלוי בנישה, קושי בפיתוח אתר אינטרנט, מיקום העסק ועוד הרבה גורמים. מאמר זה יכסה את כל הגורמים הללו וכיצד כל אחד מהם משפיע על עלות השקת פרויקטים שונים של מסחר אלקטרוני, מבלוג פשוט ועד לשוק מורכב מאוד מרובה ספקים.

מה העלויות לחנות אינטרנטית?

העלות המדויקת של פתיחת חנות אינטרנטית יכולה להשתנות מאוד בהתאם למודל העסקי שתבחרו בעוד שעסק מקוון הוא בדרך כלל זול יותר לתפעול מאשר חנויות פיזיות, יש כמה עלויות הקמה ושוטפות שתצטרכו לשאת כבעל עסק למסחר אלקטרוני. להלן אנו מתארים את עלויות המסחר האלקטרוני השוטף וההתחלות הנפוצות ביותר שתצטרך לקחת בחשבון בתוכנית העסקית שלך.

הקלות והעלות של יצירת אתר אינטרנט עסקי עברה דרך ארוכה במהלך השנים

הקדשנו תשומת לב רבה לכמה זה עולה לפתוח חנות מקוונת, אבל העובדה היא שהרבה פלטפורמות מסחר אלקטרוני הן מורכבות מאוד וכדי להשיג אותן, תצטרך לשכור סוכנות לפיתוח אתרי מסחר אלקטרוני המיועדת עבור אתה. צפו להוציא בין $300 ל-$3,000 בבניית אתר האינטרנט שלך, בהתאם לרמת המיומנות של המעצב ולמורכבות החנות שלך.

כתוצאה מכך

אתה צריך לשלם בממוצע $3 עד $500 כדי להשיק את האתר שלך, כמו גם $1,000 עד $2,000 עבור עלות הייצור והמשלוח של המוצרים שלך. כתוצאה מכך, אתה צריך לשלם בממוצע בין 3 ל- $500 כדי לפתוח חנות מקוונת מסורתית המשווקת מוצרים בסיטונאות על ערך המלאי שלך. אחסון המלאי שלך אומר גם שתצטרך לשלוח אותו בעצמך; זוהי עלות משמעותית שיש לקחת בחשבון בתוכנית העסקית שלך.

אם תחליטו להצטייד במלאי

תצטרכו לשקול את העלויות של לא רק רכישה אלא גם אחסון המוצרים. תלוי אם תאחסנו את המוצרים שלכם בבית או תאחסנו אותם במחסן או סוג אחר של אחסון, עליכם לקחת בחשבון גם את עלויות החזקת המלאי. בין אם אתה מנהל חנות פיזית או סתם מוכר באינטרנט, אתה צריך להצטייד.

עלות האחסון

האחזקה והחידוש שלו היא עלות המלאי. העלות תלויה במגוון גורמים, כגון כמות התעבורה שהחנות שלך מקבלת וכל שירות נוסף שאתה עשוי להזדקק לו, כגון גיבויים אוטומטיים. אם אתה רוצה לארח חנות מסחר אלקטרוני משלך, העלות נעה בין $80 ל-$730 לחודש מכיוון שהיא תלויה בכמות התנועה שהחנות שלך מקבלת, תכונות האתר שלך ושירותים אוטומטיים כמו גיבוי אתרים.

אם יש לך אתר אינטרנט בנפח גבוה, אירוח אוטומטי יכול לעלות לך בין $1,000 ל-$2,000 לחודש. עלויות אחסון אתרים יכולות לנוע בין $2.49 לחודש ל-$1,000 ומעלה.

באופן כללי

כמה חנויות מסחר אלקטרוני עולות כמה מאות יואן, וכמה חנויות מסחר אלקטרוני יכולות לעלות עשרות אלפי או אפילו מאות אלפי יואן. תוכנת מסחר אלקטרוני יכולה לעלות בין $30 ל-$299 לחודש, תלוי בתכונות והכלים הדרושים. כפי שאתה יכול לראות, העלות של אתר מסחר אלקטרוני לא כל כך גבוהה.

לאחר שרכשת שם דומיין עבור הסטארט-אפ החדש של המסחר האלקטרוני שלך

כנראה תצטרך לשלם רק 29 $ לחודש עבור חנות מקוונת רגילה של Shopify. כפי שאתה יכול לראות, כדי לפתוח חנות Shopify, תצטרך לשלם מינימום של $29 לחודש, שזה הרבה יותר גבוה מ-WIX. מניסיוננו, על מנת להשיק אתר באינטרנט, תצטרכו לשלם עבור הרשמה ושירותים נלווים כגון אחסון ודומיין.

לחלופין, אתה יכול לקנות ערכות נושא פרמיום של WordPress, Shopify או BigCommerce ולעצב את האתר בעצמך. אם אינך עומד בסטנדרטים מסוימים של מיתוג, תוכל למצוא ערכות נושא חינמיות לאתר אינטרנט להוספה לאתר שלך.

לחנויות המתארחות ב-BigCommerce יש גישה להרבה נושאים חינמיים ופרמיום שבהם אתה יכול להשתמש

ישנן עשרות פלטפורמות מסחר אלקטרוני, וחלקן תוכננו במיוחד כדי לעזור לקמעונאים לשלוח את המוצרים שלהם ולהציע שירותי איסוף הזמנות מקוונים. בין אם אתם מנהלים עסק ממיקום פיזי ומחפשים דרכים להרחיב את בסיס הלקוחות שלכם, או אם אתם מחפשים להקים עסק קטן עם טווח הגעה גיאוגרפי בלתי מוגבל, חנות מקוונת עשויה להיות בדיוק מה שאתם מחפשים.

זה יכול להיות קשה לעבור את כל השלבים לפתיחת עסק קמעונאי מקוון פשוט בגלל שיש כל כך הרבה היבטים שצריך לקחת בחשבון

לאחר שקלת את העצות הללו, שקול את התקציב ההתחלתי שלך כדי לראות אם אתה מוכן להקים אתר אינטרנט, בלוג או עסק מקוון משלך. לדוגמאות נוספות, בדוק כיצד בעל העסק הקטן הזה חישב את כל העלויות של פתיחת עסק מקוון בשנה הראשונה ומה הוא למד במהלך הזמן הזה.
למידע מורחב בנושא של כמה עולה לפתוח חנות אינטרנטית ניתן להעיף מבט ב- kratza.co.il

העלות הממוצעת של פתיחת חנות עשויה לחול עליך ואולי לא

אבל ככל שתשקיעו יותר זמן ומאמץ בתכנון, כך ייטב. עם זאת, אם תתחיל מבלי לדעת את העלויות הצפויות, אתה עלול למצוא את עצמך במינוס. בהתאם לסוג העסק שאתה רוצה להקים, כמו גם איך והיכן אתה רוצה להתחיל, עלויות ההקמה עשויות להשתנות במידה ניכרת.

אתה יכול להשתמש במחשבון עלויות ההפעלה המותאם שלנו

כדי לקבל מושג טוב יותר כמה כסף תצטרך כדי לנהל את עסק המסחר האלקטרוני שלך (זכור שעלויות אלו הן אינדיקטיביות ותוכל לשנות את המספרים כך שיתאימו לך צרכי). כעסק מקוון, הסטארט-אפ שלך יהיה זול יחסית ולא ידרוש עלויות גדולות מראש; הנכס החשוב ביותר שלך יהיה האתר שלך. אתה יכול להקים אתר מסחר אלקטרוני תמורת 100 דולר בלבד, אך סביר להניח שתצטרך להשקיע יותר כדי להניע את העסק שלך.

העלות הראשונית של הקמת חנות מקוונת בדרום אפריקה יכולה לנוע בין R100 לחנות מקוונת בסיסית של Woocommerce ל- R2000 עבור חנות מסחר אלקטרוני עם ערכות נושא ותוספים מובחרים

העלות של פתיחת חנות מקוונת בדרום אפריקה תלויה גם בפלטפורמת המכירות המקוונות או המסחר האלקטרוני שתבחרו לבנות אותה. כדי להשוות בין פלטפורמות מכירה מקוונות, עליך לשלב את כל שלוש העלויות הללו כדי לקבל את העלות האמיתית של פתיחת חנות מקוונת בדרום אפריקה.

תבחין כי Woocommerce

היא פלטפורמת המכירה המקוונת היחידה שאינה גובה עמלת פלטפורמה חודשית או שנתית, בניגוד לכל האחרות. עלויות מסחר אלקטרוני שוטפות שיש לקחת בחשבון חלק מהעלויות של ניהול חנות מקוונת הן רק עלויות מקדימות, אבל אחרות הן שוטפות, בין אם חודשיות, שנתיות או לכל עסקה.

 

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן