שמיכת פוך איכותית

בחירת השמיכה הנכונה היא עניין של העדפה אישית, אומרים לנו מומחים. כשמדובר במילוי שמיכות פוך, יש אנשים שמעדיפים פוך אווז אמיתי, בעוד שאחרים סובלים מאלרגיות או חששות אתיים בנוגע לפוך אווז ומעדיפים להשתמש בשמיכה עם חלופה פוך. ברשותנו שמיכות פוך העשויות ממגוון חומרי כיסוי אותם תוכלו לבחור בהתאם לרצונכם.

ישנים רבים מעדיפים את הנוחות של שמיכת פוך או שמיכה בסגנון אירופאי

ותוספת השמיכה היא המרכיב הפנימי של שמיכת פוך זו. הוא מלא בנוצות או בסיבים חלופיים, והוא מספק שמיכת פוך עם תחושה מפוארת ונשגבת. הם מיוצרים במילוי קפיצים מוסמך RDS בנפח 650, והם זמינים בשלושה גדלים (טווין XL, מלכה מלאה ומלך קינג) ושני משקלים (קלים ובינוניים).

כיסוי שמיכת סאטן זה כולל פרטים מקפלים ביד ומחברי כפתורים נסתרים וסרטים פנימיים כדי לשמור על השימוש במקום. הפרטים המטושטשים על השמיכה הזו הופכים אותה ליצירה דקורטיבית יותר בחדר השינה שלך מבלי להתפשר על הנוחות.

זמין עבור מיטות קווין או קינג סייז, אתה יכול להשיג כיסוי פוך זה בדירוג 4.4 כוכבים בפחות מ -100 דולר. הוא זמין בארבעה צבעים קלאסיים והוא ארוג עם 400 חוטי Percale.

יש לו פונקציה כפולה עם המזרן הנכון על מנת להבטיח שינה ללא כאבים ומצעים טובים

כדי להשאיר אותך בנוח לאורך כל הלילה. הוא מגן על השמיכה שלך ומוסיף אלמנט עיצובי למיטה שלך. עם הרבה מוסיקה ונוצות שאי אפשר להכניס למכונת הכביסה, היא משמשת גם כמחסום הגנה כדי למנוע מהשמיכה להתלכלך. עשוי 100% פשתן ארוג עם פשתן אירופאית לשמיכת פוך רכה ויוקרתית, הוא מעניק למיטה שלך מראה נינוח ומסביר פנים.

זכור כי בדים מסוימים כגון פרקל וכותנה יכולים להפוך רכים עם הזמן. לדוגמה, בדוק את הוראות הכביסה כדי לוודא שהשמיכה לא נקתה ביובש. וודא שכפתורי הכיסוי והמחברים שלך קשורים היטב בכדי לשמור אותם במקומם.

כולם ניתנים לשטיפה במכונה, השתמשו ב- sleepFoundation.org לקישורים להנחות שוטפות על מצעי ליסה, וראו את התעריפים הטובים ביותר עבור שמיכות פוך ומכסים המתאימים לאנשים שאוהבים לישון עם שמיכת פוך לאורך כל השנה הקלנדרית.

המיטה המצרית סיכת שמיכת אווז סיבירי שמיכת פוך זו

היא באיכות גבוהה שכן היא מצוידת בכריכה של 100% כותנה מצרית ורירית אווז לבנה 100%. אתה יכול גם למצוא צרורות של שמיכות פוך המכילות את שמיכת פוך כאלטרנטיבה לכריכות מזרן וכריות. מוסיפות וכיסויים למיטה חלופית מפוארים עשויים 100% כותנה מצרית ובעלי כוח מילוי של 750% מאווז.

קופסת הבלמים פותחה כדי למנוע ממילוי 100% פוך האווז הלבן לזוז במהלך השינה. באפי בריז מעוצב עם תבנית תפרים גלי כדי לפזר את חומר המילוי באופן שווה על השמיכה.

הבד הבהיר במיוחד עשוי כותנה סחר הוגן שמקורו ושזור בהודו והוא חלק ופריך, עם רמז למראה מאט. הוא מרגיש קריר על העור ומחמם אותך בלילה, ללא קשר לאקלים או לעונה.

כותנה מצרית

היא אחד הבדים היוקרתיים ביותר המשמשים במצעים, והסיבים שלה ארוכים פי שניים מכותנה רגילה, מה שהופך אותה רכה מבלי לאבד את עמידותה. במבוק הוא החומר המשמש לייצור כיסוי שמיכת הבמבוק הרך הזה, והוא היפואלרגני ומכסה את שמונת הצמידות הפנימיים והקשירות כדי לשמור אותו במקום.

יש מוצר שמתאים לתקציב ולטעם שלך

בין אם אתה מעדיף פשתן, כותנה, פלנל, סאטן או פרקל. מצעים יכולים להיות מעט מפחידים בהתחלה מכיוון שהם יקרים ומחוספסים לטיפול, אך ברגע שתגלו את היתרונות של מצעים, אתם תשתנו במהירות. ניתן לכסות פסטלים חיוורים, יפים, סומק, פנינים ושמיכות צבעוניות נועזות בצי, אלמוגים או כל צבע מעצב אחר המתאים לחלל שלכם.

כמו גם כיסויי שמיכת פוך מעוצבים

קולקציות כגון סמטת טווס כוללים הדפסים מסוגננים כגון צ'קים סימטריים, פרחים עדינים ודוגמאות דרמטיות שיוסיפו סגנון ופרטים מושלמים למיטתך. המעצבת והמעצבת אודרי מרגריט מספרת כי כיסוי פוך פרחוני כמו זה של מרימקקו הוא בעל איכות ציורית גחמנית המבהירה כל חדר ומוסיפה דפוס מהיר לכל חדר שינה. Hay-Ete שמיכת פוך מכסה 95% Love Cabana Stripes אומרת שהילרי ריד, אנליסטית, סופרת וכרונטיקאית פסים שלובשת כיסוי פוך פסים בכחול בהיר הוא אחד הדברים האהובים עליה ביותר.

זה הופך את המצעים האלטרנטיביים כל השנה לאופציה טובה למרדמים רגישים לאלרגנים או מודאגים מכימיקלים מזיקים במצעים שלהם

כדי לשמור על המקום, הסט בהשראת וינטאג 'משתמש בסוגר כפתורים ושתי רצועות פינתיות למניעת החלקה במהלך השינה. -עיצוב שמיכת קופסת אינץ 'המעניק לה מראה ייחודי ומונע ממנה להתמלא ולהתקבץ בלילה.

אנשים רבים מעדיפים את חודשי הקיץ כיוון שהם קלילים, נושמים ומגניבים בנעימים. קחו בחשבון את 270 הספלים בחוטים percale לאטרקטיביות ברמת המלון, למרות המחיר שלה.

תוכן עניינים

עוד בנושא

איך לעשות פדיקור בבית

למה פדיקור ביתי שווה את הזמן שלך? פדיקור ביתי הוא טקס טיפול עצמי יוקרתי המציע יתרונות רבים לרווחתך הפיזית והנפשית כאחד. אם תפנו את הזמן

קרא עוד »
דילוג לתוכן