חישוקי רקמה לבית – איפה קונים

מסגרת תריס הגלילה הייתה מבשרם של מסגרות רקמה מודרניות העשויות מתכת, עצם או שנהב, ואילו הצמיגים של ימינו עשויים פלסטיק או עץ. בניגוד לרקמת ידיים, ברקמות עם מכונות יש מייצבים שמתקנים את הבד ותופרים את הדוגמה. ייצור מסגרות רקמה הוא עבודה עדינה, אך קל למתיחה והחומר הוא בד חלק המאפשר עבודות יד מסובכות.

מסגרת רקמה איכותית מעץ כוללת ברגי כוונון פליז

אותם ניתן להדק במידת הצורך כדי לשמור על הבד קרוב לתוף. החזיק מברג קטן שטוח בארגז העבודה כדי להדק את הברגים כמה שיותר חזק. כשאתה מלטף את האצבע על בד הצמיג ושומע את קול התופים, אתה יודע שזה התפר הנכון.

צמיגים קטנים יותר קלים יותר לטיפול ונוטים לשמור על בד מוצק יותר מאשר גדולים יותר

כמובן, אין צורך לבחור חישוק גדול אם העיצוב הכללי מתאים, אך אם מבצעים רקמת חרוזים, אין זה רעיון טוב למעוך את החרוזים בחישוק טבעת כפול. כמו בטכניקות אחרות, ניתן לעבור דרך הצמיג תוך השלמת חלקי העיצוב.

נסה צ'מבריי קל יותר או פשתן, מכיוון שהם לא יישארו צמודים כמו אהבה רביעית בגודל הכתם הזעיר של בגדי הבובות הבליתיות שהתחלתי להכין. אוהבת לעבוד עם מידה 8, אבל זה קצת מפחיד להכניס את הבד לחישוקים היפים.

אני אוהב את הסימונים בקצה החיצוני של זרועות הצמיגים, שמאפשרים לוודא שהעיצוב ישר. אני מרוצה מאוד מאיכות הצמיגים הללו וכשהגיע הזמן לקבל מידות נוספות, החלטתי לדבוק במה שאני מכיר.

החישוק האדיר הוא צמיג מגנטי חזק שיכול לשמש כמכונת רקמה. מדורג 1/5 על ידי SMT214 מ- Made to Buy חישוקים זה הצמיג הכי קל שיצרתי. צמיג העץ שתואר לעיל הוא כל מה שאני צריך לפרויקט האחרון שלי.

השתמש בבד מסוג אחר כדי למלא את מרכז הצמיג לעיצוב אמנות רקמת ייחודי ומקסים. אתה יכול גם להשתמש בחומר טחב על הקרקע כדי להחזיק לכלוך וצמחים עסיסיים.

כדי לשחרר את הברגים החיצוניים, הנח את החלק הפנימי של הצמיג שטוח, הנח את הבד מעל הצמיג הפנימי והכנס את הברגים חזרה לצמיג. דרך נוספת לבדוק את ההידוק היא הכנסת המחט והחוט מתחת למשטח הבד. שמור על המטלית שטוחה כדי לוודא שאין קמטים וודא שהבד לא יוצר עיוותים או תפרים (אנכיים או אופקיים) בזמן שהברגים מהודקים.
למידע מורחב אודות <a href='https://www.myheartshop.co.il/%D7%97%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%A8%D7%A7%D7%9E%D7%94/'>חישוקי רקמה לבית וחישוקי רקמה לבית – איפה קונים כדאי לבדוק ב- myheartshop.co.il

הצמיגים שלך משמשים בעיקר בכדי לשמור על הדוק של הבד שלך ולמנוע פגיעה בו כשאת עוברת בתפרים שלך. המסגרת שומרת על הבד מתוח ומספקת נוחות בעת תפירת שרוכים בבד. עליכם לשמור על מתח מתאים על הבד כדי שלא יהיה מעוות.

גודל מסגרת הרקמה שלך נותן אינדיקציה לגודל התבנית שהיא תרקום. גודל הגוף אינו הגודל האמיתי של שדה התפירה, אך הוא ידוע למדי. מה שיכול לבלבל הוא שאם אתה מודד את שטח שדה התפירה עבור הצמיג שלך, זה יהיה שונה.

גודל הצמיג של מכונה מוגדר בהוראות ההפעלה המצורפות למכונה. יצרני מכונות רקמה מציינים את גודל הצמיג שלהם באינץ '. עם זאת, אם אתה מודד את הצמיג שלך, תגלה שהוא בגודל שונה.

מה שאתה רוצה לעשות עם המכונה שלך תלוי בגודל הצמיג שיש לך. במאמר זה נבחן את מכונות הרקמה הטובות ביותר לצמיגים גדולים. מכונות אלו יכולות לאסוף פיסות חומר קטנות, להזיז את המחט וליצור עיצובים מתוכנתים.

למכונות רקמה קונבנציונליות לבית יש פונקציות דיגיטליות שמאפשרות לכם ליצור עיצובים מהשורה הראשונה

מכונת הרקמה הטובה ביותר לבית עם צמיגים גדולים בנויה לפרויקטים קטנים אך תוכלו להשתמש בה גם כדי להפוך את העיצובים המורכבים בראשכם למציאות. מציאת חישוקים רקומים יכולה להוות אתגר גם עבור הרוקמים המנוסים ביותר.

זה יכול להיות קצת מסובך אם תקבל גודל לא נכון של הצמיג עבור הבד והתאם את מסגרת הרקמה מעת לעת

עם זאת, אם אתה מייצר את מסגרת הרקמה שלך מחומרים ממוחזרים, ישנם צמיגי DIY רבים שתוכלו לנסות. הדרך היעילה ביותר לרקום מבלי להזיז את הצמיג היא באמצעות בד. הצעד הראשון להכנת קישוט האביב הוא לקחת את השיחים הקטנים הפרחוניים שלך ולכופף את הגבעולים כך שיתאימו לחישוקים. העבר את קו הגליון לטקסט הבית והניח את הדשא והגבעולים. כדי לייצר את הכבל, דבק את הצמיג בדבק חם ולחץ את השיח זה לזה.

חותכים את הבד מאחור וצדי הצמיג ומדביקים את התוספות לחלק הפנימי של הצמיג. מגהצים בד נמס בגב הבד כדי להתאים את החבטות והלבד לגג ולדלתות.

זו דרך מודרנית, מהנה ופשוטה להכין זר יפה עם צמיגי רקמה. אם אתם רוצים לקשט את הבית בצורה חגיגית ואופנתית, בדקו את הרעיונות הללו. זה יום המזל שלך אם אתה יכול לייצר צמיג מצוין לאירוע מיוחד.

לפני כמה שנים

כשהכסף היה צפוף, התחלתי לחפש דרכים יצירתיות וזולות לקשט את הבית שלנו. היה לי את הכסף בשביל זה, אבל לא יכולתי לשאת שום קשר לזה בבית. חיפשתי באינטרנט ומצאתי כי שימוש במסגרות רקמה הוא אמנות שיכולה ליצור המון חפצי נוי.

מתנות אב לגברים גרביים סרוגות לגברים גברים עם גרבי צמר חומים סט מסגרת חישוק רקמה טבעות חישוק במבוק ועץ בית תפר צלב DIY 6 יחידות.

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן