תכנון בתים בשנת 2021

תנופת הנדל"ן הנוכחית וההשפעות המתמשכות של המגפה הביאו לשינויים עצומים בענף הבנייה, ויצרו אתגרים חדשים בתהליך הבנייה. אנחנו רק הצצה קטנה לעולם הפוסט-מגפה, ואמנם הדרך בה אנו חיים בבתים שלנו עשויה להיות שונה, אולם הדרך בה אנו מעצבים ובונים אותם השתנתה. להלן שבע דרכים לבנות בית בשנת 2021 שייראה שונה משנים קודמות.

בעלי בתים ימשיכו לרצות שהמרחבים החיצוניים שלהם יציעו מקלטים בטוחים

אך הם ירצו לעבור גם לחלקים אחרים של הבית המשלבים נוחות עם פונקציה. במילים אחרות, הם ירצו שירותים לעבודה ולפנאי ויתכננו ליהנות זמן רב יותר מאשר לפני המגפה.

אנו רואים גם יותר דירות יוקרה חדשות עם מספר חדרי שינה ראשיים ודירות נפרדות להורים שחוזרים הביתה עם ילדים. במהלך התפשטות ה- COVID-19, בעלי בתים רבים עם תכניות קומה פתוחות גילו את החיסרון בכך שאין מטבח מוקף חומה.

צפו בתחנות טעינה

בקתות בריכה ועידת וידאו על רקע מסוגנן. בקשות למשרד הפנים יהפכו לסטנדרטיות, לא רק עבור שולחנות כתיבה מסורתיים וכיסאות עור מרשימים. אנשים יקבלו ייעוץ עיצובי מקצועי על מנת לעצב מחדש את משרדי הבית שלהם ולעזור באוצרות יצירות אמנות.

מעצבים ממציאים מחדש רהיטים ליצירת רהיטים רב-תכליתיים המתאימים לשימושים שונים

ושטח אחסון רב הוא שיקול עצום. אנשים כמהים לחללים המציעים שקט ושלווה, אך רבים מעדיפים תוכניות קומה מסורתיות עם חדרים נפרדים לשימוש נפרד. הפורמט הפופולרי לעיצוב המגורים בחלל הפתוח, בו המטבח משמש כפינת בישול, למידה ואוכל, התיישן.
עבור פרטים מורחבים בנושא של תכנון בתים בשנת 2021 ואינדור אדריכלים בירושלים ניתן לבקר ב- indoor-arch.co.il

תרבות התוסף שלנו גרמה לנו להיות צמאים לבית שמקבל בברכה את השמים

את השמש ואת הרוח. מושגים פתוחים איבדו את הברק הקדם-מגפתי שלהם וחונקים אותנו בזמן שאנחנו עובדים ולומדים בבית. הגדרת המרחבים המבדילים בין עבודה למשחק יוצרת קצב לזמננו.

פיתרון מעשי נוסף למקרה שאין מקום לריהוט נוסף הוא להפוך את המיטה או הספה שלכם לאזור עבודה. פיתרון מודרני הוא יצירת מקום עבודה בלתי נראה במרחב פתוח. תוכלו גם להפוך את חדר השינה שלכם לפינה נסתרת בסלון, שהיא משרד ביתי מושלם.

ידידותית לתקציב ויפה, תוכנית הבית החדשה הזו תעניק לך זוהר מרשים. יש בו אי מטבח המשקיף על חדר גדול. כאן תוכלו למצוא שפע הפתעות נחמדות כמו שטח אחסון נוסף במוסך, אי מזווה גדול במטבח ודלתות אסם מסוגננות.

הבאוהאוס החדש הזה שתוכנן על ידי M-House Development בנפרוויל

אילינוי, מספק שפע של השראה למגמות ורעיונות ביתיים להשלים בשנת 2021. הבית תוכנן בסגנון אומנות ואומנות הפועל בשכונה. גמלונים, סככות ומעונות קבלת פנים מייפים את החלק החיצוני של עיצוב הבונגלו בן שתי הקומות.

החלק החיצוני של הבית החדש הזה משדר הרבה כשרון עם הפרטים האדריכליים המרשימים שלו כמו האכסדרה המקושתת

הלבנה הצבועה שמשלימה את החלונות השחורים, את הקרשים הגבוהים ואת הדקים ושילוב שלבקת חוגרת וגג מתכת. . ניתן למצוא ערכות צבעים ניטרליות ומשעממות בכל מקום בחדרי הבית הראשיים. צבעים מרגיעים מבליטים את הארונות בצבעים שעדיין יהיו פופולריים בשנת 2021, כמו כחול, אפור, אפור בהיר, ירוק מצב רוח וכמובן שחור-לבן קלאסי.

אנו מדברים על העיסוק בצבעי הטבע ואדמה בעיטור הבית שלך

אנו מייחסים חשיבות מיוחדת לגווני רהיטים, שהם חלק בלתי נפרד משטח המגורים. חשוב לבחור אסתטיקה עדכנית ככל האפשר בכדי לשפר את ערך המכירה מחדש, בין אם אתה עובר לבית חדש, משפץ את הבית הקיים שלך או מתכנן פרויקטים של DIY עבור עתיד. להלן כמה מהגישות החשובות ביותר לעיצוב פנים בשנים האחרונות, כמו גם המגמות לשנת 2020 שחוזי מעצבי פנים מנוסים לשנת 2021.

נראה כמה שינויים בסגנון ובקישוט בתיהם. עיצוב פנים בכלל משתנה ויהיו רעיונות חדשים רבים לקישוט הבית. השנה הקרובה תביא רעיונות לקישוט חדשים המתאימים לדירות בעליית הגג.

אף על פי כן

תוכניות בתי מלאכה ותוכניות חווה מודרניות יהיו פופולריות. בין אם אתם רוצים לבנות קוטג 'מוזר או בית חווה רחב ידיים, בחרו בתוכניות ובסגנונות אלה. תוכניות ביתיות משתלמות שמחזיקים את העלויות מבלי לוותר על שירותים חכמים כמו מטבח של האי, חדר אמבטיה ראשי מפואר, חדר ארונות ועוד.

הבית החדש האחרון אותו נסקור

הוא Rockstar מאוסף התוכניות הביתיות הבלעדיות שלנו. תוכנית ביתית קלאסית, צנועה וזולה זו מציעה שלושה חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה וחצי, כולל חדר רחצה ראשי פרטי עם שני כיורים, מקלחת, אמבטיה ותכנית קומה פתוחה. כאחת התוכניות האחרונות שקיימות, אתה תהיה מהראשונים לראות THD 8771 בוודוויל.

הבית בן 2,175 מ"ר מושלם למשפחות חדשות וגדלות שרוצות מקום שימשיך לשרת אותם בעתיד. תוכנית הקומה בקומה אחת פירושה כי בבית יש מקום להישאר פתוח ונגיש לכולם.

אם אתה אוהב את מה שאתה רואה כאן בתכנון הבית החדש בשנת 2021 ויש לך שאלות או בקשות לעזרה

אנא יידע אותנו. אם אתם חושבים לבנות בית חדש, נצלו את ההזדמנות הזו כדי לחלום. מהמלצות לתכנית הבית ועד להצעות להשלמה, תמיד יש מקום ללוות את כל התהליך מתחילתו ועד סופו.

אם אתם מעוניינים לרכוש את הגרסה הדיגיטלית של 2021 במחיר מוזל, עליכם לבדוק את הגרסה הדיגיטלית של Home Planner Digital PDF 2021 ולקבל תחושה כיצד מערכת התכנון הזו תשנה את המשחק עבור אלפי אנשים. אֲנָשִׁים.

הרשימה נועדה להוסיף זמן רב יותר ופחות עבודה לימים העמוסים שלנו, כך שתוכל לתקתק משימות יומיות ושבועות שעשויות שלא להיות בראש סדר העדיפויות בלוח הזמנים העמוס.

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן