עורך דין זכויות יוצרים

בעלי זכויות יוצרים ניסו עם הופעתם של עותקים דיגיטליים להגביל את היכולת ליצור עותקים של יצירה ספציפית. זכויות יוצרים עוסקות בסוגיות הקשורות לניהול זכויות דיגיטליות באמצעות אמצעים לניהול עותקים דיגיטליים של יצירות. החוק Digital Millennium Copyright Copyright, חלק מחוקי זכויות היוצרים בארה"ב, אוסר לעקוף אמצעים למניעת העתקת יצירות המוגנות בזכויות יוצרים.

זכויות יוצרים

הוא סוג של קניין רוחני המוענק ליחידים או לגופים כדי להגן על יצירותיהם המקוריות. זכות יוצרים היא זכותו הבלעדית של הבעלים של היצירה להשתמש, להעתיק ולהפיץ אותה יצירה. זכויות יוצרים נועדו להגן על אדם מפני שימוש בלתי מורשה ביצירותיו.

חוקי זכויות יוצרים מאפשרים לאלה שיוצרים יצירות יצירתיות (למשל מפתחי תוכנה, אמנים, צלמים, סופרים, מוזיקאים ואחרים) להיות מוגנים הן מבחינת הביטוי היצירתי של עבודתם והן התמורה הכספית שמייצרת עבודתם.

הגנת זכויות יוצרים חלה על יצירות שנוצרו על ידי אמן או שהיו קיימות עד 70 שנה

אם אדם מפר את הזכות להשתמש, להפיץ או לשכפל חומר המוגן בזכויות יוצרים ללא רשות, בעל זכויות היוצרים רשאי להגיש פעולת הפרה. ב- Hovey Williams LLP, עורכי הדין שלנו בתחום הקניין הרוחני עובדים עם אנשים כדי להגן על זכויות היוצרים שלהם.

אם אינך מצליח לנהל משא ומתן על פתרון עם המפר לכאורה זכויות יוצרים

ייתכן שיהיה עליך להזמין עורך דין. עורך הדין תומאס מ 'לנצ'יה, PLLC, הוא עו"ד מנוסה העוסק בהתדיינות בנושא הפרות זכויות יוצרים. קורבן של הפרת זכויות יוצרים יכול לתבוע את המפר בבתי משפט פדרליים או אזרחיים.

ניתן להגיש טענות סטטוטוריות לפיצויים

אך בתי משפט אינם דורשים מהמחבר להוכיח הפסדים ספציפיים. על פי חוק זכויות היוצרים עליך להגיש בקשה לזכויות יוצרים לפני פרסום יצירה שהתפרסמה ברבים ובמקרים מסוימים תוך שלושה חודשים מיום הפרסום.

מטרת זכויות היוצרים

היא לעודד אנשים ליצור יצירות אמנות וספרות חדשות. זכויות יוצרים מגינות על יצירות ביטוי יצירתיות כמו מוסיקה, מילים כתובות, תמונות וציורים והיא מגנה על יצירות כמו קוד תוכנה, עיצובים טכניים, תכניות אדריכליות ועוד ועוד. זה גם מגן על היצירות הספרותיות שלך או על "יצירות האמנות" שלך, כך שתוכל לשלוט על אופן השימוש וההפצה שלהן.

הם אינם זקוקים להגנה מיוחדת על זכויות יוצרים

מכיוון שהגנת זכויות יוצרים חלה באופן אוטומטי על יצירות של אמצעי ביטוי קבועים ומוחשיים. חוק זכויות יוצרים ברוב המדינות אינו עוסק בכל שימוש יחיד, אלא בחלקיקים הזעירים של יצירה המוגנת בזכויות יוצרים, אשר חייבים להיות מורשים על ידי בעל הזכויות או בעל הזכות. שימושים מסוימים הם מינימליים ואינם פוגעים בשוק היצירה, אך הם מונעים בזכויות יוצרים ומהווים מכשולים אסורים לחופש הביטוי.

אם אתה יוצר תוכן מקורי המשמש ללא רשותך, יתכן מקרה של הפרת זכויות יוצרים. זכויות היוצרים שלך עשויות להיות מופרות אם צד שלישי ישתלט על עבודתך ללא רשותך ומפריע לזכויות הבלעדיות הקבועות בחוק זכויות היוצרים מ -1976.

בפועל

עליך לרשום את זכויות היוצרים שלך לפני שתוכל לתבוע בבית משפט פדרלי. . שים לב כי אינך הבעלים של זכויות היוצרים של אף חברה או אדם ששילם לך על יצירת יצירה. אתה גם לא הבעלים של זכויות היוצרים על היצירות האמנותיות שלך, גם אם יצרת אותם. עורכי הדין שלנו בנושא סימני מסחר בניו יורק עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו בעת יצירת קניין רוחני עבור מי שמעוניין לזהות ולרשום סימני מסחר קנייניים כגון שמות חברות או ארגונים, סיסמאות, מאפיינים ייחודיים ושמות דומיינים ולמי שרוצה לזהות, לרשום ולהגן על זכויות היוצרים על יצירות מחבר מקוריות כמו יצירות ספרותיות, צילומים, תכניות לימודים, מוסיקה, ביגוד, עיצובים ותוכנות מחשב. סודות מסחריים מסייעים בהגנה על סודות מסחריים כגון מרשמים המכוסים בחוק הממלכתי והפדרלי. לקוחות מסוימים פונים אלינו בכדי לסייע לנו ברישוי קניין רוחני שיצרו או שיש להם קשרים אחרים עם עסקאות עסקיות מסוימות, אספקת שירותים או מכירת מוצרים.

כעורכי דין לזכויות יוצרים

אנו מבינים את ערכם של רעיונות ומסוגלים לשמרם ולשפרם. הצוות שלנו מטפל בכל סוגי סכסוכי הקניין הרוחני, כולל פטנטים, הפרת סימנים מסחריים והתדיינות משפטית הקשורים להפרעה לא נכונה של סודות מסחריים. עורכי דין בקבוצת המשפט לעסקים של מורגן מורגנס מבינים את ערך הקניין הרוחני ומחויבים להגן על "זכויות" לקוחותיהם.

יצירת קשר עם עורך דין לזכויות יוצרים ב- We Are Here

הוא תהליך שאנו מתחילים בכך שיעזור לך לנווט במורכבותו של חוק זכויות היוצרים ולהבטיח שהגשתך תהיה מלאה וניתנת להגנה במקרה של הפרה. זכויות יוצרים יכולות להיות תחום מבלבל בחוק, והרצון לרשום זכויות יוצרים יכול להוסיף שכבה נוספת של מורכבות. יצירת קובץ זכויות יוצרים היא כשלעצמה מאבק על זכויות יוצרים, במיוחד בכל הנוגע להגנה על זכויות היוצרים שלך. עורך דין מנוסה בזכויות יוצרים יכול לעזור לך לנווט במים אלה של קניין רוחני.
למידע נוסף בתחום של עורך דין זכויות יוצרים ניתן לגלוש לאתר guardianangel.co.il

כאן תוכלו למצוא פרופילים של עורכי דין מקומיים עם מחירים

פילוסופיה, ניסיון ועוד. אולי תרצה מישהו בעל ניסיון בסכסוכים בנושא זכויות יוצרים והפרת זכויות יוצרים. כשאתה נפגש עם עורך דין פוטנציאלי, שאל אותו אם הוא יכול לייצג לקוחות בתפקידך כאמן, סופר, צלם או מישהו שעבודתו הופרה על ידי צד שלישי. עורך דין פטנטים בניו יורק יכול לעזור לך להצטרף לקהילת הקניין הרוחני של הבעלים והמשתמשים. ממופעים המוגנים בזכויות יוצרים בברודווי ועד מותגי שדרת מדיסון, מוצרים פטנטים בחנויות אפל וחנויות אחרות, ומתכונים סודיים המשמשים במסעדות נהדרות, ניו יורק מלאה בקניין רוחני. עורכי דין לפטנטים מורשים לעסוק ב- USPTO ולפעול בכל תחומי דיני הקניין הרוחני.

משרד עורכי הדין ארתור ר 'להמן מעסיק יותר מ- 30 שנות ניסיון בהתמודדות עם הפרה של זכויות יוצרים שאינן רשומות. הרשומות והתוצאות שלנו מראות עד כמה חוויה זו ערכית ליוצרים שאנו מייצגים.

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן