מהירות האתר

אתה יכול לראות סיכום של זמן הטעינה והביצועים של הדף שלך, כולל גודל העמוד, מספר הבקשות וכיצד הוא משתווה לדפי בדיקה אחרים. הם יכולים לזהות תחומים הזקוקים לשיפור ולעקוב אחר היקף השיפור. מימדים שונים רואים כיצד העמוד שלך נטען מנקודות מבט שונות, בדפדפנים שונים ובמדינות שונות.

אז תראה סיכום של זמן הטעינה והביצועים של הדפים שלך

כולל גודל העמוד, מספר הבקשות ואופן ערימתם בהשוואה לאתרים שנבדקו אחרים, ותראה רשימה של הצעות לשיפור הביצועים של האתר שלך. זה נותן לך מבט למה להיזהר מבחינת המהירות והבריאות של האתר שלך, ומעקב לאורך זמן הוא דרך קלה לעקוב אחר שיפורים ואובדן ביצועים. כולם גם מקבלים מידע על מהירות הדף שלך במכשירים ניידים ובמחשבים שולחניים, כמו גם המלצות לייעול האתר שלך.

בדוק את האתר שלך בעזרת כלי כמו Google PageSpeed Insights

כדי לקבל בסיס בסיס למהירות הדף הנוכחית שלך. זה יבקש ממך להזין כתובת URL ויקח כמה דקות לנתח את הדפים שלך. בדוק את ציון התובנות שלך ב- Google Page והמליץ על שיפורים במדדי הדפים החשובים כגון היסטוריית העמודים ודוחות מפל.

כאשר Google Analytics עוקב אחר האתר שלך

תוכל להשתמש באחד מדוחות ה- GA כדי לפקח על מהירות האתר שלך. באמצעות דוח סקירת מהירות האתר תוכלו לראות את מגמות המהירות שלכם לאורך זמן ותוכלו להכיר את הדפים והדפים הספציפיים למדינה בכדי לבחון את העמודים המניבים ביותר. ניתן גם להוסיף פלחים סטנדרטיים ומותאמים אישית, כגון פלחים ניידים.

הצעות מהירות אתר Vhhicule לחץ על הקישור בהצעות עמודה מהירות העמודה עבור העמוד שברצונך לבצע אופטימיזציה

כתוצאה מהצעת הציון, אתה יכול לראות שניתוח הדף שלך שונה מזה המוצג בדוח PageSpeed. אם אתה רואה את "עזרה" בעמודה ההצעה, המשמעות היא שאיננו יכולים לנתח את הדף עבור כתובת האתר שצוינה, אך תוכל לנסות שוב.

אם אתה לא מרוצה מזמן הטעינה שלך

זה יכול לעזור לך לזהות את הבעיות שהם גורמים. הגרסה בתשלום מספקת דוח מהירות דף המציג את מהירות אתרי האינטרנט שלך לאורך זמן. זה עוזר לך לזהות מגמות ושעות מדויקות שבהן היו בעיות באתר שלך, מה שמקל על מיגור הבעיה.

מהירות העמוד מתארת את זמן טעינת הדף

הזמן שלוקח להציג תוכן בעמוד מסוים – ואת הזמן מהסיבית הראשונה (כמה זמן לוקח לדפדפן שלך לקבל את סיבית המידע הראשונה מה- שרת אינטרנט ). גוגל מציינת את מהירות האתר מכיוון שמהירות העמוד היא אחד האותות המשמשים באלגוריתם שלה לדרוג דפים. מהירות הדף מבולבלת לעיתים קרובות עם מהירות הדף, אך מהירות הדף היא למעשה דף לדוגמה שנצפה באתר.

גוגל הכריזה בשנת 2010 שמהירות העמוד הייתה גורם הדירוג החשוב ביותר עבור SEO. מחקרים הראו כי גוגל מודדת את הזמן מהבית הראשון במנוע החיפוש שלה ועד לצפייה במהירות הדף.

לגוגל יש כלי בדיקת מהירות משלה, Google PageSpeed Insights, שיעזור לך לשפר את מהירות האתר שלך, שמודד את ביצועי הדפים במכשירים ניידים ושולחניים. על פי גוגל, אנשים נוטים יותר לעזוב דף פי חמישה אם הוא אינו ידידותי לנייד.

כמתואר במדריך לרשת משלוחי תוכן שלנו

אתרים עם טעינה מהירה יותר נהנים מדירוג SEO גבוה יותר, שיעורי המרה גבוהים יותר, שיעורי יציאה מדף כניסה, ביקורים ארוכים יותר באתר וחווית משתמש ושימור טובים יותר. כדי להשיג ביצועים אופטימליים, אתה יכול להשתמש בכלים רבים ללא תשלום לבדיקת מהירות. כלי בדיקת המהירות של אתר האינטרנט הנייד שלך מופעל על ידי תובנות Google PageSpeed ומיועד למשווקים וסוכנויות להעביר דוחות אופטימיזציה פשוטים.

שקול עמוק יותר בשיפור מהירות האתר שלך כשמדובר בביטול אלמנטים מיותרים המשפיעים על זמן הטעינה של הדף שלך

השילוב של מהירות האתר ואלמנטים עיצוביים יכול לעזור לאתר שלך להצטיין ולהביא לתנועה ולהמרות. לפני הפעלת מבחן מהירות אתרים חשוב להבין כמה מושגים לגבי אופן הפעולה של בדיקות מהירות ואתרים רבים בחינם וכיצד ניתן לנתח את הנתונים כדי לייעל את האתר שלך.

אם הדפים שלך נטענים מהר יותר

ברור שהמשתמשים שלך מאושרים ומוכנים יותר להיות לקוחות. מהירות עמוד מהירה מבטיחה חוויית משתמש טובה יותר המגדילה את צפיות העמודים, את ההמרות ואת שיעורי הכניסה. מיטוב המהירות של אתרים דיגיטליים יכול להימשך בין מספר שבועות לחודשיים, תלוי במספר העמודים באתר, אך ישנן בעיות רבות המעכבות את מהירות האתרים.

מחקרים מראים שארבע שניות של טעינת עמודים מגדילות את שיעור היציאה מדף הכניסה ב- 25%

אם זמן טעינת העמוד עולה משנייה לעשר שניות ההסתברות שמשתמשים סלולריים יקפצו מעלה ב 123%. ב -12 מחקרים שנערכו על ידי HubSpot הם מצאו כי זמני טעינת העמודים הנפילים הגדילו את ההמרות בשלושה עד 17 אחוזים.

מחקרים מראים שלקוחות מצפים שהדפים נטענו בתוך שתי שניות או פחות

על פי Yahoo, 80% מזמן הטעינה של דפי האינטרנט מושקע בהורדת חלקים שונים של הדף, כגון תמונות, גיליונות סגנון, סקריפטים וכו '. אם אתה משלם עבור פרסום, אתה זורק כסף לטמיון אם זמני הטעינה של האתר שלך. אינם מקובלים.

בחמש השנים האחרונות

מהירות האתרים נעשתה חשובה יותר ויותר ככל שמשתמשי המובייל גדלו. עבדנו קשה לשיפור מהירות האתר שלנו על ידי שילוב של CSS ו- JavaScript, אופטימיזציה של תמונות והסרת JavaScript מתוכן העמוד הראשי. כיצד אנו יכולים לשפר את המהירות שלנו, קרא במדריך WordPress מהירות דף. מוקדם יותר החודש, גוגל השיקה משהו שנקרא Speed Update, מה שהופך את מהירות האתר לגורם דירוג לחיפוש במובייל. נדון בבעיה נפוצה שמשתמשי וורדפרס מבצעים מדי יום, והיא הביצועים הלקויים של בדיקות מהירות באתרים. אם אתה מבצע בדיקת מהירות של דף אינטרנט בכיוון הלא נכון, זה ייראה כאילו אתר האינטרנט שלך איטי, למרות שהוא למעשה מהיר.

חשוב על כל הפעמים שקיללת על המסך בזמן שאתה מחכה לדף שיטען או יסתובב במעגלים

וחוויית המשתמש יכולה להיות מטרידה. גוגל מדגישה כי מה שמכונה עדכון המהירות משפיע רק על אתרים איטיים, אינו מקדם אתרים מהירים וכי החברה רואה השקפה רחבה על מהירות האתר.

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן