ביקורת שנתית כיבוי אש

בכל הנוגע לבטיחות אש בדירות בשיקגו, חשוב לדעת האם הבניין מוכן לבדיקת כיבוי אש שנתית. בדיקות שנתיות מתבצעות על ידי שירות הכבאות על מנת להעריך ולהפחית את סיכוני האש והחיים במבנים. הבדיקה נערכת על ידי צוות כוחות כיבוי ממחלקת כיבוי האש של כוחות הכיבוי בשיקגו (FPD). את הבדיקה השנתית ניתן לבצע בכל עת של השנה, ללא קשר אם בניין הופגז או לא.

תהליך הבדיקה כולל תוכנית פיקוח מחזורית על יחידות משפחתיות ומגורים

הנגזרת מהערכות בטיחות חיים וסיכון באש. זה כולל בדיקה האם אומץ קוד המודל, הרשות מוסמכת וזיהוי נסיבות ותנאים המאיימים על חייהם וביטחונם של אסירים ומבקרים. מטרת תוכנית הבדיקה השנתית היא להבטיח את ההגנה על הציבור והאסירים מפני סכנות אש פוטנציאליות כגון שאיפת עשן ועשן, שיפור בטיחותם של אסירי הציבור, הבטחת בטיחותם של המגיבים הראשונים והבטחת בטיחות. סביבה לכבאות ושירותי חירום אחרים. בדיקות שריפה הן הצעד הראשון במניעת שריפות ולא ניתן להפריז בחשיבותן של בדיקות אלה, במיוחד במקרה של בניינים רבי קומות. כמו בכל שאר רכיבי הגנת האש, יש לשמור על תיעוד גם במהלך בדיקות חודשיות ושנתיות. רישום יעיל יכול גם לעזור לקציני הבטיחות לעקוב אחר האש – אחר נוהלי הבטיחות שנקבעו וכל אי התאמה ונקיטת פעולות תיקון. בדיקות בטיחות כיבוי אש והצלה דורשות מחויבות ומחויבות כדי להצליח ויש לבצע רק על מנת להשיג ציות מרצון על ידי בעלי עסקים. בנוסף, ניתן להשתמש בטיפים השנתיים הבאים לבדיקת כיבוי אש כדי להבטיח שאתה מוכן לבדיקה לפני שפקחי כיבוי אש ומפקחי כיבוי אש מגיעים ללא הודעה מוקדמת.

תוכנת שירות השטח עוזרת לך לעמוד בדרישות הגנת האש שלך ולעבור בהצלחה בדיקות אש. להלן מספר טיפים לעובדים שלך לשמור על דלתות האש של הבניין שלך בכל ימות השנה.

האוטומציה של בדיקת האש שלך יכולה לעזור לך לשלב פרקטיקות בטיחות אש רגילות בשגרה היומיומית והשבועית שלך

רשימת בדיקת האש של QRFS מספקת לבונים ומנהלי בניינים רשימה של עמדות מפתח שאותן יש להעריך ולספק במהלך בדיקה רשמית. האם יש לך רשימת פעולות שעליך לבדוק ולהוסיף אליהם במהלך בדיקות כיבוי אש? כדי לעמוד בתקנות בטיחות האש, עליך להיות מסוגל לגשת לרשימת הבדיקה של מפקח האש בכל בדיקת כיבוי אש כדי לבדוק ולהשלים את הפריטים.

פריטים אלה עשויים להידרש על ידי מכבי האש או חברת הביטוח שלך בכדי לאמת תחזוקה תקינה של המערכת

במהלך הבדיקות השנתיות לבטיחות אש, יש לבדוק את מערכת המתזים בבניין שלך, כמו גם בדיקה פנימית, אשר צריכה להתבצע כל חמש שנים. בדיקות כיבוי אש קבועות עוזרות לך לעמוד בדרישות משרד הבריאות ושירותי האנוש האמריקני וחברות הביטוח.

בנוסף

מנהל הכבאות יבדוק כי הבדיקות השנתיות הנדרשות במערכות המתזים שלך מבוצעות ומתועדות על ידי צוות מוסמך. רשויות הכיבוי המקומיות שלך יכולות לבקש בדיקת כיבוי אש שנתית של מערכת המתזים בבניין שלך בכל עת. הרשות האחראית לתחזוקה והפחתה של מטפים, ברזי מים ומכשירי כיבוי אחרים יכולה לאשר כי אירעה תאונה, אך לא תנקוט בפעולות המשך אם יימצאו הפרות. ישנם סוגים שונים של בדיקות, כגון פנימי וחיצוני, כמו גם חיצוני.

אפשר לדאוג שבדיקה שנתית לא תתבצע אם זה לא נחוץ כנדרש. אתה יכול להיפגש עם רשות הכבאות המקומית שלך או קצין הכבאות בבניין שלך, כמו גם עם מפעיל הספרינקלרים שלך.
למידע על ביקורת שנתית כיבוי אש מומלץ לבקר באתר rrr-fire.co.il

עסקים יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי באמצעות שותפות עם בטיחות האש של Telgian הם יעמדו בבקרות והתקנות הנאותות בנושא בטיחות אש

כשעובדים עם AIE בעבודות תחזוקה ותיקון נחוצים, תקנות דלתות אש הופכות לקוד הגנה מפני אש הרבה יותר פשוט. לצוות שלנו יש את המומחיות והידע להבין באיזו תדירות צריך לבדוק דלתות אש, כך שתוכלו לשמוח לדעת שאנחנו עושים כמיטב יכולתנו כדי להגן על אנשים מפני אש.

רשימת הבדיקה לבדיקת אש

היא כלי שבעלי עסקים יכולים להשתמש בו כדי לבדוק באופן קבוע עמידה בדרישות בטיחות האש ולעזור לעבור בדיקות בטיחות אש. בתהליך הבדיקה יבדקו הפקחים דלתות אש, מטפים, גלאי עשן וגלאי כיבוי. אתה מכיר את המומחים שבודקים ובודקים את דלת האש שלך כדי שתוכל להוסיף אותה בקלות לבדיקה שלך. מנהלי ומפקחי כיבוי אש ובטיחות עצמאיים שיעזרו לך לבצע בדיקות ועבודות תחזוקה בכל מערכות הגנת האש שלך, כולל אזעקות אש, ספרינקלרים וציוד הגנה מפני אש אחרים.

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן