איך לכתוב שיר טוב?

מדריך קל לשימוש זה יראה לכם כיצד לכתוב שיר, החל ממציאת כותרת נהדרת ועד כתיבת המנגינה ועד לכתיבת שיר טוב בפחות משעה. להלן מספר טיפים כיצד לכתוב את השיר שלך בצורה בלתי נשכחת ככל האפשר, אך באופן יעיל ולא חוזר על עצמו שהופך אותו לבלתי נשכח. התמקד במילות המפתח והביטויים שתרצה לכלול לפני שתתחיל לכתוב מילים. אם יש לך מנגינה קצרה וקולעת ומילים שנשמעות טוב בשורה או בפסוק הראשון, חזור על זה לעתים קרובות ככל האפשר. בחר מילים טובות, כתוב את השיר כל עוד הוא חוזר על עצמו ואז חזור עליו שוב ושוב עד שתסיים. לאחר שכתבת את הפסוק האחרון, הגיע הזמן לקרוא את המילים שכתבת זה עתה ולבצע את השינויים הנחוצים בשיר כדי לשפר אותו. אם אתה רוצה שהשיר שלך יכלול מילים, עליך לכתוב מילים קודם. נסה מחולל רעיונות אקראי שיעזור לך במילים ובשירים שלך אם יש לך בלוק כתיבה.

זו הדרך הכי קלה והכי פשוטה להשיג רעיון לשיר חדש

וזה ייתן לך נקודת התחלה נהדרת. כמובן שישנן דרכים אחרות לכתוב מנגינת שירים, אך זו אחת הדרכים הטובות והקלות ביותר. במאמרים מאוחרים יותר אסביר בפירוט כיצד התחלתי לכתוב מילים ולחן לשירים שלי. מציאת מנגינה היא הצעד הראשון בכתיבת שיר עם וברגע שעשית זאת, עליך למצוא את הנושא והמסר של השיר שלך. לאחר שתלמד טכניקה זו, תוכל לרוץ דרך כתיבת שירים תוך זמן קצר.

אני גם אתן לך כמה טיפים שיעזרו לך לכתוב עיבוד שירים טוב יותר שיגרום לשירה הראשית שלך לזרוח, כמו גם לכמה מהשירים האהובים עלי מהעבר.

לקבלת תובנות נוספות בנושא כתיבת שירים

נסה להסתכל כיצד ליצור שיר תוך שעה אחת ב- GarageBand. כדי לשלוט באמת בכתיבת הפזמון, תוכלו לראות את ההדרכה שלי על איך כתבתי שיר ראפ, שם אני אקח אתכם לאולפן שלי למשך שעתיים ואראה לכם שלב אחר שלב איך יצרנו את השיר מאפס.

אם ברצונך לקבל עזרה נוספת בכתיבת הפנעות

אנא קרא את הוראותיי כיצד לכתוב פזמון. לאחר שכתבת מנגינת מקהלה טובה, מילים ומקהלה ויודעת שהשיר שלך קליט, עליך לכתוב פסוק הנושא את השיר. הפיכת שיר לקליט ומשמעותי היא קלה כמו שימוש בטכניקות כתיבת שירים מסוימות, גם אם כתבת את המוסיקה תחילה. כדי לכתוב את הפסוק הטוב ביותר לשיר, עלינו להתמקד בהחלטות מילוניות, מבנה וזרימה.

טיפים אלה כיצד לכתוב שיר כמתחיל הם שימושיים כאשר הם מיושמים כראוי, אך הם שימושיים לכל כותב שירים, לא משנה באיזה סוג.

מבנה השיר הטוב ביותר לפרויקט שלך תלוי בסוג השיר שאתה כותב. בין אם אתה רוצה להקליט שיר כמגרש או כאמן, הנה כמה שיטות כתיבת שירים שיעזרו לך להעביר את המסר שלך ולהבטיח שהמאזינים שלך יישארו איתו מההתחלה ועד הסוף.

אם אתה רוצה לדעת לכתוב שיר מגניב או שיר גוספל עם מילים

עליך להגדיר תחילה את מבנה השיר. המצאת נושא השיר שלך היא הדבר הראשון שאתה צריך לשאוף אליו לפני שאתה כותב אותו. ברגע שאתה מחליט על וו הלירי של שיר, אתה מחליט בעצמך על מילותיו. לפני שאתם חושבים על וו לירי טוב, אתם בעצם רוצים לחשוב באמצעות כמה מילים או ביטויים המסכמים את השיר מנקודת מבטו של האדם ששר אותו, כמו הכותרת, השיר והפזמון.

כשאתה לומד לכתוב שיר טוב, עליך לוודא שלשיר יש מבנה והתקדמות ברורים לפני שאתה כותב.

אם אתה רוצה לתת לשיר שלך הזדמנות טובה לטפס במצעדים

אתה צריך לכתוב מקהלה קולטת. כשאתה כותב שיר עם להקה שלמה אתה רוצה קצב, לחן ומילים. עכשיו, לאחר שהבנתם יותר את החשיבות של פתיחת השיר שלכם, בואו נדבר על דרכים בהן תוכלו לכתוב מבוא לשיר. אני אראה לך איך כותבים את השיר בקורס הווידיאו הזה, ונדבר קצת על איך לכתוב שיר מקורי. בדוק את התהליך המדויק בו השתמשתי לכתיבת השיר וראה אותי משתמש בו בסרטון למטה.

רוב המחברים רואים בפיתוח המנגינה הראשית והפזמון המרכזי של שיר מקום טוב להתחיל לכתוב את השיר הבא. כתיבת השיר הראשון היא הצעד הראשון להפוך את המושג או הרעיון לכותרת השיר.

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן