איך לבחור חברה שתבנה לכם את אתר האינטרנט?

!!!

ציינתי כאן כמה פעמים שאני מפתח נושאי וורדפרס. למעשה, אני עושה את זה שנים רבות. אבל, גם עכשיו כשיש הרבה קוד פתוח זמין, בניתי הרבה מאוד אתרים מאפס (כולל העיצוב כולו/UX). בגלל הניסיון שלי, הבנתי כמה קשה להשיג עיצוב איכותי לאתר וכמה זה יכול להיות יקר. למה? הסוד האמיתי הוא שלא ידעתי איך!

זה היה בימי העסק שלי שהחלטתי לבנות אתר משלי במקום להסתמך על שירותי האירוח והעיצוב שמציעה וורדפרס. ואני עדיין לא שוכר מעצבי אתרים לבניית האתר שלי. אני עושה הכל לבד! אתה עשוי לחשוב שאני משוגע כי יש אנשים שאומרים שאנחנו לא צריכים לבנות אתר. אני מניח שזה תלוי בצרכים שלך, בתקציב ובמה אתה רוצה להשתמש בו. אם יש לך את הכסף שלך על הנייר ורוצה אתר מקצועי מאחד המעצבים הטובים ביותר, אולי רכישת השירות מספיקה. ובכן, לא בשבילי. אני רוצה להיות בטוח שהאתר שאני בונה עובד בצורה מושלמת במשך שנים. זה ידרוש בנייתו מאפס. הסיבה למה? זה נותן לי שליטה מלאה. זוהי הזדמנות אחת ויחידה לעשות זאת כך ואני רוצה להפוך אותה לפתרון הטוב ביותר לצרכי.

אז בחזרה לנושא שלנו כאן: בניתי כל כך הרבה אתרים ותמיד היה משהו שטעיתי או שפשוט לא הצלחתי לגרום לזה לעבוד. לכן החלטתי לנסות לבנות אותם בעצמי. השתמשתי בחברת אירוח וכמה פרילנסרים לשם כך. כמובן, זה היה די הצלחה. אם אינך מכיר איך עשיתי את זה, אני אכתוב לך את זה כאן ואשתף את הידע שלי.

מה שלמדתי מהניסיון שלי הוא שלעולם אין להעסיק מישהו אחר שיבנה עבורך אתר.

ובכן, נתחיל, נכון?

הודעה ראשונה זו תדון כיצד עליך לבחור חברה לבניית אתרים. אבל היזהרו! אני לא מדבר על האפשרויות הזולות ביותר כאן, זה רק פיתיון.

קשה לבחור בונה אתרים. כל כך קשה!

למעשה, אני לא רוצה להמליץ על כל בונה אתרים. אני לא רוצה למכור "אשליה" לכולם שאתה לא צריך כדי לבנות אתר! אבל אם אתה מחפש הדרכה אמיתית, זה מה שאני אתן לך. נדבר על מה לחפש בבנאי אתרים איכותי וזו לא יותר מדי עבודה.

אתה צריך אתר שיכול לעזור לעסק שלך בעתיד.

בעבר, לקוחותיי נהגו לרכוש שירותי אתרים זולים, באיכות נמוכה או אפילו בחינם, כגון wix.com, בוני עיצוב נוחים או נושאי וורדפרס. עכשיו הם מחפשים אתר חזק יותר, כזה שיכול לעזור להם לצמוח את העסק שלהם. הם לא רוצים אתר שאפשר לקנות אותו. הם רוצים משהו שלעולם לא יזרקו. אבל, הם עדיין לא מחפשים שירות אירוח אתרים. אתר אינטרנט הוא לא רק חבורה של קבצי HTML וקובצי CSS. הוא זקוק לאירוח, מסגרת (וורדפרס, ג'ומלה וכו '…), מודולים, מסדי נתונים והרבה דברים אחרים. הם צריכים מומחה בתחום האינטרנט כדי לגרום לדברים האלה לעבוד בשבילם.

לשם כך, אתה צריך חברה מומחית שתבנה עבורך את האתר שלך. דיברתי בעבר על מה לחפש בחברה שבונה אתרים

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן