בית ספר לריקוד

בבית הספר למחול דאריאן, התלמידים היו שקועים ביופיו של הבלט הקלאסי בארצות הברית עם תכנית לימודים מגוונת הכוללת שיעורים בבלט, כדורי כדור, טאפ, ג'אז והיפ הופ, והכל בסביבה חינוכית, בטוחה וידידותית. .

תוכנית DYC מכינה את התלמידים לשיעורי בלט

ג'אז, טאפ ומחול מודרני עם סיום. בית הספר למחול קורש מציע יותר מ -35 קורסים למבוגרים עם מגוון רחב של שיעורי תנועה, כולל אימון בלט, מתיחות וכוח, מודרני, ג'אז והיפ הופ. ישנם גם קורסי נוער ומבוגרים לסטודנטים המעוניינים להמשיך את לימודי המחול באווירה לא תחרותית ונינוחה.

אם אתה מחפש שיעור ריקודי פנאי שבועי

הופעה אינטנסיבית או תוכנית תחרות, שיעורי ריקוד בית ספר ליסאס יכולים לענות על הצרכים שלך. הקבוצות נבחרות על ידי תלמידי בית הספר לתיאטרון, למחול ולמוזיקה. מכיוון שהבלט נמשך זמן רב יותר משיעורי ריקוד אחרים, הוא מספק לסטודנטים יישור ואיזון טוב יותר כשהם נוסעים במדרגות, בסיבובים, בקפיצות ובקפיצות החשובות כל כך לצורת הריקוד.

הללו בית ספר לריקוד בירושלים

הללו בית ספר לריקוד מחול ירושלים

שיעורי מחול ומחנות הם סביבה נפלאה שבה ילדים יכולים ללמוד מיומנויות בינאישיות ולתקשר עם בני גילם בהשגחת מורה

לילדים ב- DYC, הקורסים יוצרים ביטחון עצמי ותחושת הישגים על ידי שליטה בכישורים הבסיסיים של המחול. שיעורים הם גם אופציה טובה לילדים שרוצים לחוות חווית ריקוד במתכונת מקוצרת ללא רסיטל.

עם קורסים, הופעות ואפשרויות חיבור של ג'וליארד, ג'וליארד מטפח ומחזק את הדור הבא של אמנים יוצאי דופן וקולות יצירתיים בעולם המחול. בית הספר למחול באגף מוקדש לבטיחותם ורווחתם של תלמידינו, משפחותינו ומורינו.

התלמידים נלמדים תוכניות הכשרה מתאימות למחול

הנלמדות על ידי מדריכים מקצועיים ומנוסים. רקדנים רוכשים טכניקת ריקוד, מפתחים ביטחון עצמי, חסד, איזון, אחריות, משמעת, כבוד ועבודת צוות והופכים לחלק מקהילה ותיקה של משפחות מחול. לסטודנטים בני 25 ומעלה יש הזדמנות לקחת חלק בערב המחול השנתי שלנו בסוף השנה בספטמבר.

המרכז לאמנויות הבמה של ריברדייל מקדם תשוקה לתיאטרון

מוזיקה ומחול לאנשים בכל הגילאים והרמות. קורסי משחק לסצנות קולנוע, טלוויזיה, אימפרוביזציה ופרסום, לימוד יסודות הביצועים הבמהיים עם אמנים אורחים בולטים ושיעורי אמן שהגיעו לשיאם בסוכנויות ליהוק וסוכנויות כישרונות.

ריקוד הוא ביטוי אמנותי פופולרי המשתמש בתנועה ובקצב; ילדים עד גיל שלוש יכולים להתנסות בסגנונות היפ הופ, בלט, טאפ וברודווי כדי לתקשר רגשות וליהנות בו זמנית.

אנו המומים מההתקדמות שהגיעה ליוליה בשנה אחת בלבד בבית הספר למחול עלמה. בית הספר שהוא חלק כה גדול מחייה.

המשימה של TZdi

היא לכבד ולהרחיב את המסורות הגדולות של בלט, ריקוד מודרני וריקודי טאפ. כיף וידידות הן שתיים מהמטרות העיקריות שלנו, והרקדנים בתכנית שלנו לא צריכים לעשות אודישן למיקום בכיתה. הירשם ותן לחברים להיות בכיתה כך שרקדנים חדשים ירגישו רצויים מההתחלה.

במקרה שה- HKSD יצטרך לסגור את מיקומה הפיזי, הממשלה הורתה להפוך את השיעורים לפלטפורמה מקוונת בה ניתן להמשיך את השיעורים.

ארוסתי ואני היינו צריכים שיעור קטן כדי להיות מוכנים לריקוד החתונה שלנו. זוגות יכולים לרקוד עם בן זוגם שלהם או עם בן זוג מסתובב יחיד.

צוות הופעות הרגליים של דנזין מבצע הופעה בקהילה המקומית אחת לחודש

הבריאות והבטיחות של התלמידים, המשפחות והצוות שלנו הם בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו רואים כל תלמיד כאינדיבידואל ורוצים להבטיח שהם יממשו את הפוטנציאל המרבי שלו.

הארוס שלי היה מאוד מועיל וסבלני בהתמודדות עם העובדה שאני לא זוכר איך לזוז, מה שהציל את חיי. הוא עשה סרטונים של עצמו מתאמן.

 

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »

רעיונות לפעילויות גיבוש לעובדים

בעידן שבו שימור עובדים ומעורבות הם חיוניים להצלחת כל עסק, פעילויות גיבוש הופכות לאסטרטגיה מרכזית בניהול כוח העבודה. פוסט זה בבלוג חוקר רעיונות חדשניים שונים

קרא עוד »
דילוג לתוכן