איך בוחרים מתנה מושלמת לעובד

מתנות לעובדים הן מתנות לחברי הצוות לחגוג חגים, ימי הולדת, הצלחות, ימי נישואין בעבודה ואירועים מיוחדים אחרים. הם יכולים גם להיות מתנות לעובדים, בוסים ועמיתים לעבודה. מעסיקים משתמשים במתנות כדי לחזק את מוסר העבודה ולהגביר את מחויבות העובדים.

עובדים מעריכים מתנות מתחשבות שאינן שובבות או עונתיות

טיפים נוספים לחג המולד לעובדים ניתן למצוא במאמר שלנו על רעיונות וירטואליים לפילים לבנים. יש אנשים שנותנים לעובדיהם מתנות לחגוג את החגים, להפגין הערכה משותפת, לחגוג את היום הראשון או האחרון, או כאות תודה.

מתנות יכולות להגביר את המורל של העובדים ולהגדיל את התפוקה במקום העבודה. סקרים מצביעים על כך שעובדים רואים במתנות ביטוי למידת הערכת החברה לעבודתם. שליחת מתנות לעובדים רחוקים היא הדרך המושלמת להתחבר אליהם מחדש.

אם העובדים שלך קריטיים לעסק שלך

מתנה מתחשבת היא דרך נהדרת להביע הערכה על עבודתם הקשה. לפני שתכין את המתנה שלך, נסה למצוא זמן לדבר עם העובד ולחשוף את הסיבה למתנה שלך ואיך מגיע לה. השורה התחתונה היא שהמתנה שלך צריכה לבוא מהלב ולקחת את הזמן כדי לגרום לעובד להרגיש מוערך ומיוחד, וזה הכי חשוב.

כשאתם מתכננים מסיבת חג מולד בתפקיד חשוב לבחור את המתנה המתאימה לעובדים שלכם. המתנה הטובה ביותר לעובדים יכולה לגרום להם להרגיש כחלק מהצוות, אך לא כל העובדים שווים.

אתה יכול לקנות מתנות לעובדים בכסף שלך או להשתמש בכרטיס חברה

אבל אתה רוצה לוודא שאתה לא חורג מהתקציב. חריגה מהתקציב לא רק מעמיסה על הארנק שלך, אלא גם משאירה עובדים אחרים מרגישים מאוכזבים כאשר הם מקבלים מתנות יקרות. בחירת מתנות לעובדים יכולה להיות קשה, ועליך לנווט בין כל המורכבויות, לכן עדיף לפקוח עין על המידות והאסור לעשות.

קניית מתנות יכולה להיות משימה קשה

במיוחד אם אתם קונים מתנות לחג המולד לעובדים. עליכם לוודא שאתם אוחזים במתנת העובדים המושלמת שלא נשרפת לכם בכיס. כשאתם קונים מתנות לעובד, אתם רוצים לוודא שאתם שומרים על העדפותיהם. הנה חמישה טיפים שיעזרו לך למצוא את המתנה המתאימה להפגנת תודה בעבודה. הנה כמה רעיונות נפלאים למתנה לחג המולד כדי לעודד את הצוות שלך לבחור את המתנות הטובות ביותר לחג המולד לעונה החגיגית. עדיף לתת לעובדים שלך שוברים בחג המולד כדי שיוכלו להחליט בעצמם כיצד הם רוצים להשתמש בהם. התחל ביצירת תקציב ספציפי לכל מתנת יום הולדת, כך שתוכל לקבוע את הסכום המתאים לכל אדם. אנו ממליצים לכלול מתנות ולשווג בתקציב שלך השנה ולהשתמש בסכום שהקצבת כדי לקבוע כמה תוציא בכל אירוע.

רוב האנשים מעדיפים לקבל מתנות בהן הם ישתמשו בפועל, במקום מתנות יקרות מדי או לא שימושיות. מתנות עובדים הגיוניות הן אפשרויות המתאימות לכל התקציבים והגדלים.

עדיף שלא תהיה אהבה אמיתית לתכשיטים

לרוב עדיף לשמור על דברים מעשיים ולחפש מתנות שאפשר להשתמש בהן בפועל. הקפד לזכור את האינטרסים של העובדים והעובדים שלך בעת בחירת מתנות לכל אחד מהם. כמו כן, וודאו שכל עובד מקבל את אותה מתנה (או שווה ערך) ליום הולדתו.

תוכל גם לבצע שינויים קטנים בכדי להתאים אישית את מתנות יום ההולדת של העובדים שלך מבלי ליצור דרמה משרדית. בחירת המתנות שלך אמורה להקל עליך להכין חבילות שי עם המסר והלוגו של החברה שלך.

קופסת מתנה יפהפייה מלאה בממתקים איכותיים, חטיפים בריאים ויין לזוג. היא אינה נתמכת רק על ידי בעלי מלאכה קטנים ומיעוטים, אלא גם העובדים יכולים ליהנות ממנה כשהם מתכרבלים על ספה נוחה על ידי אש יפה.

קייטרינג עצמי ואיכות חיים הם חשובים, וערכת מתנות מפנקת מושלמת עבור הצוות שלך. אביזרי שולחן בהתאמה אישית הם התוספת המושלמת לרשימת מתנות חג המולד שלך לעובדים.

זה עוזר לעובדים שלך להישאר מעורב ובעל מוטיבציה ומרמז על תחושת שייכות למקום העבודה. אם יש לך תקציב יוקרתי ומקבל מתנה לחג המולד לעובד, תן לו בקבוק יין נחמד שאין שני לו. תן לעובדים שלך מגוון של נרות ארומטיים ש הוסף קסם לביתך.

גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בבחירת מתנות

הוא המשמעות שמאחורי המחווה. מתנה ייחודית היא כזו שאומרת למקבל שאתה משקיע זמן ומאמץ בבחירת ובהכנת המתנה. בין אם מדובר במתנות משרדיות ביתיות כמו ספלים, כרטיסים ביתיים או מתנות עטופות, מדובר במתנות עם נגיעה אישית שגורמות לעובדים ולעובדים להרגיש מוערכים.

מתנה לעובד המבטאת הכרת תודה להנהלה במתנה טעימה ואיכותית מראה כי דאגת ומאמץ בבחירת המתנה שלך. בדוק את רשימת המתנות שלנו לעבודה מהבית כדי לקבל הערכה לצוות לקבלת הצעות מחיר על מה שאתה יכול לכלול בשובר מתנה.

התוכניות הדיגיטליות שלנו מספקות לארגון שלך את הכלים המקוונים הדרושים לתמיכה ולתגמול של עובדיך ולקוחותיך בעונת החגים

צרו איתנו קשר עוד היום ואנחנו נעזור לכם לפתח תוכנית מתנה להכרה בעובדים שתתאים לצרכים שלכם עבור מתנות לחג המולד עבור העסק שלכם. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא לכלול כרטיס בכתב יד שמראה שאתה לוקח את הזמן להכיר בתפקידם הייחודי בצוות שלך.

זה הוגן, משתלם וקל לתכנן מתנות לימי הולדת לעובדים לפי הקבוצה הקטנה או הצוות בכללותו. אם אתה מחשיב שהכי טוב לבחור במתנה אוניברסלית שכולם יוכלו ליהנות ממנה, אתה מחלק את העובדים לקטגוריות ומזמין חד פעמיות אישיות.

החלפת מתנות לעובדים שלך יכולה להיות קשה

במיוחד אם אינך רואה אותם באופן אישי מדי חודש. על פי הטיפים והנימוסים לנופש, עליכם לשקול מתנות מתחת ל -50 דולר לעוזרים, מכיוון שהם נוטים יותר לעבוד איתכם מאשר בקניות עובדים או עמיתים אחרים, אך מעל 50 דולר עשויים להיראות מעט מוגזמים.

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן