כל מה שצריך לדעת על תכשיטים לגברים

כוחם של תכשיטים, לטוב ולרע, הוא בכך שהוא משדר אותות לגבי מי שאנחנו, אילו התחייבויות אנו מתחייבים ומעמדנו בחברה. מטרת מאמר זה היא לעזור לך להבין את ההנחיות לענוד תכשיטים וכיצד לשלוט באותות שנשלחו אליך. במאמר זה נדון לא רק כיצד לענוד תכשיטי גברים, אלא גם מתי לענוד אותם בביטחון.

מדוע כל כך הרבה גברים עונדים תכשיטים נותרה בגדר תעלומה

בין אם תרצה בכך ובין אם לא, אתה רואה חבר'ה שמנדנדים טבעות ושרשראות ותוהים איך הם יכולים לגרום להם להיראות כל כך מגניבים ופשוטים. היסטוריה היא היסטוריה, ההיסטוריה חוזרת על עצמה ואנחנו בעידן שבו גברים עונדים תכשיטים.

למונח "תכשיטי גברים" יש סטיגמה לא מושכת, במיוחד לאחר עשרות שנים של היצע מוגבל בשוק. עבור רוב הגברים, תכשיטים יכולים להיות מבלבלים, אך למעשה הם די קלים להבנה. אנחנו מתחילים מדוע כדאי לענוד תכשיטים לא קשים או יקרים.

עם השנים זה נהיה מקובל יותר על גברים לענוד תכשיטים

שעונים, צמידים, טבעות, שרשראות וכפתורי חפתים הם מצרכים פשוטים שבעזרתם גברים יכולים להכין אביזרים. בזכות ידוענים ומשפיעים, זה הופך פופולרי יותר ויותר עבור גבר לענוד שרשרת או טבעת.

סגנון האביזר לגברים התפתח משעונים וטבעות נישואין לאמירות נועזות ויצירות קלאסיות עם כשרון גברי. כיום, לא נדיר לראות גברים לבושים היטב עונדים עגילים על שתי האוזניים, עונדים שורות של שרשראות ואפילו עונדים כמה צמידים.

אם אתה הדור הראשון שלובש תכשיטים, הגברים המבוגרים במשפחתך היו כנראה מבולבלים ומוטעים במקצת בהתחלה. לבישת תכשיטים נסחפת לעיתים קרובות מתחת לשטיח, אך הבלבול גדול.

פירוש הדבר שגברים צריכים להיזהר מללבוש תכשיטים שאינם מהנורמה

קל להיראות צעקני כשאתה מתחיל להוסיף תכשיטים ללא תיאור לקיום היומי שלך. כשמדובר בתכשיטי גברים, טבעות וכפתורי חפתים הם בין הפריטים הנפוצים ביותר כיום. אם יש אירוע חשוב להשתתף בו, שלפו שעון או חפתים. שעון הוא פונקציונלי, זה אומר את הזמן, אבל כיום זה יותר תכשיט עבור רוב הגברים מכיוון שהם משקיעים בו הרבה כסף ולהראות סיבוכים מסוימים זה מראה מגניב.

שרשרת מתכת

לעומת זאת, היא רשמית יותר ומתאימה יותר לאירוע. יש שיטענו שלשעון צריך להיות רצועת עור, אבל זה יותר אביזר. אם לשעון יש רצועת מתכת זה עדיין יותר תכשיט, אבל זה לא משנה בסופו של יום. בקיצור, עבור ספורטאים מקצועיים, עגילים הם אחד התכשיטים הקשים ביותר שגבר יכול לשלוף. אם אתה נמצא בסביבה מקצועית, הקפד לבדוק במדריך לעובד שלך כללים בנוגע לענוד עגילים במשרד. לענוד תכשיטים שכשנלבשים כראוי יכולים להעניק לך ביטחון.

מבחינה סגנונית

יש מגוון רחב של תכשיטים למתחילים, אך עם מתכות קלאסיות כמו זהב, כסף וברונזה אינך יכול לעשות שום דבר רע. כפי שנעסוק בסעיף זה, ישנם מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת עיצוב תכשיטים לגברים. גברים נוטים להיות זהירים יותר בתכשיטים שלהם מאשר נשים, שכן לובש אותם בפרויקטים, מטלות או דברים אחרים ברחבי הבית עלולים להישבר או להיות שבירים.

המתכות הקלאסיות זהב, כסף וברונזה הן לא רק עמידות ויפות למראה, אלא גם ניתן לשלב בקלות זו עם זו ובגדים. במובן זה, יש זהב בהיר וחם, נחושת נראית כתומה וניטרלית, וכרום, כסף ונירוסטה מתאימים היטב.

חפתים הם תכשיט מסורתי לגברים

נוכחותם הקטנה והמבריקה מושכת את העין, מתכת מלוטשת ואבנים מסופקים לרוב עם צורות ודוגמאות ייחודיות. נולד לאירועים הפורמליים ביותר, עכשיו זו ההזדמנות להשתעשע עם כמה מכפתורי החפתים הטובים ביותר לתכשיטי גברים.

אין גבולות לסגנונות התכשיטים שגברים יכולים ללבוש כיום ואין בשוק מחסור באופציות המתאימות לטעמך

מבגדי גברים קלאסיים, אנו מתמקדים בשעונים, צמידים, טבעות ושרשראות. אם הג'ינס האהוב ומשולב הכפתורים האהוב מרגיש קצת מיושן, שרשרת או צמיד יכולים לגרום למראה שלך להיראות חדש.

מייקל סייגר

מייסד ומנהל קריאייטיב של תכשיטי מיאנסאי הוא דוגמה מצוינת לגבר שעונד תכשיטים שנראים פרועים. הוא נחשב לבחור המגניב בסצנת העיצוב המתעוררת של וונווד, והסגנון שלו הוא המראה הבוהמייני והאמנותי שהיית מצפה לו בארט באזל. הסגנון האישי שלו קלאסי, נצחי וטרנדי, ולתכשיטים שלו אין שום סלסולים, אבל בכל זאת מסוגנן.

שלב תכשיטי כסף עם ביגוד שחור או אפור כהה למראה אלגנטי ונצחי. אתה יכול ללבוש אותו בצבעים בהירים יותר בקיץ ללא חשש שהוא יציף את בגדיך בצבעים רכים.

ישנה סטיגמה המוצמדת לאלמנטים בסגנון כמו טבעות

חפתים ושרשראות הנמוגים לאין. תוכלו לראות תכשיטים בצבע נחושת בתלבושות מזדמנות יותר, כמו טבעות נחושת, כפתורי חולצה ועגילים שמתווספים למכנסיים וחולצות רגילים. עץ ועצם מופיעים בבגדי גברים כהפניות למסורות אתניות שונות.

היום אנשים לובשים צוללות רולקס בטוקסידו

אבל מנקודת מבט רשמית שאין שום היגיון. התכשיט הברור ביותר לגברים הוא הטבעות הקלאסיות. הנפוצים ביותר הם טבעות נישואין וטבעות נישואין אך יש לך גם דברים כמו טבעות ורודות וטבעות חותם. אתה יכול לענוד טבעת נישואין עם אחת הטבעות האחרות, טבעת ורודה או טבעת על האצבע של היד השנייה.

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן