מהו קידום אתרים?

קידום אתרים הוא תהליך אופטימיזציה של האתר שלך כך שהוא ידורג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש.

לפני כמה שנים, SEO היה הרבה יותר פשוט ממה שהוא עכשיו. אז, כל מה שהיה צריך לעשות זה להוסיף כמה מילות מפתח לאתר האינטרנט שלך והיה בטוח שדירוג בעמוד הראשון של גוגל. אבל ככל שהתחרות גברה ויותר אנשים למדו על SEO, גוגל ביצעה שינויים באלגוריתם שלהם שהקשו על הדירוג גבוה יותר. כיום, קידום אתרים הפך להרבה יותר מסובך ודורש הרבה יותר עבודה מאשר בעבר.

קידום אתרים הוא תהליך לוודא שאתר מדורג גבוה יותר במנועי החיפוש. ככל שלאתר יש דירוג גבוה יותר, כך הוא יקבל יותר מבקרים.

קידום אתרים אינו רק דירוג גבוה יותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP). זה גם על הגדלת התנועה לאתר שלך. ישנן דרכים רבות להגדיל את התנועה לאתר שלך והנה כמה מהן:

– קידום התוכן שלך בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין וכו'.

– אופטימיזציה של התוכן שלך למילות מפתח

– קבלת קישורים מאתרים אחרים

– יצירת סרטונים עבור YouTube ואתרי שיתוף סרטונים אחרים

– בלוגים בנושאים פופולריים

מהו קידום אתרים?

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תהליך של השפעה על הנראות של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בתוצאות ללא תשלום של מנוע חיפוש – המכונה לעתים קרובות תוצאות "טבעיות", "אורגניות" או "הרווחות".

מנועי החיפוש נועדו לתת למשתמשים את תוצאות החיפוש הטובות והרלוונטיות ביותר. זו הסיבה שהם לרוב מדרגים דפים גבוהים יותר שיש בהם יותר תוכן וקישורים מאתרים אחרים. ישנם גורמים רבים המשפיעים על דירוג דף אינטרנט, אך אנו נסקור את היסודות להלן.

– מילות מפתח: המילים והביטויים שבהם אתה משתמש באתר שלך צריכים להיות ממוקדים לקהל שלך. עליך לכלול גם מילות מפתח בתגי הכותרת ובתיאורי המטא שלך כדי שתוכל להופיע כאשר אנשים מחפשים את המונחים הללו.

– תוכן: ככל שתספק יותר תוכן באתר שלך, כך הוא ידורג טוב יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERP). – קישורים: קישורים מאתרים אחרים לאתר שלך עוזרים לומר לגוגל שהתוכן שלך סמכותי ורלוונטי.

פרסום באתר וכיצד זה יכול לעזור לך

ישנן דרכים רבות לקדם את האתר שלך. אחת הדרכים הטובות ביותר היא באמצעות פרסום. פרסום באינטרנט הוא דרך מצוינת לגרום לאתר שלך לראות הרבה אנשים. ישנם סוגים רבים ושונים של פרסום שניתן להשתמש בהם כדי לעזור לקדם את האתר שלך.
עבור עוד פרטים מורחבים אודות קידום אתרים לעסקים וקידום אתרים bemarketing יש להעיף מבט ב- bemarketing.co.il

פרסום באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם היא אחת הדרכים של עסקים לפרסם את אתרי האינטרנט שלהם. סוג זה של פרסום יכול להיעשות על מנת להגיע לסוג מסוים של לקוח או דמוגרפיה שאולי לא הגיעו אליו אחרת.

אפשרות נוספת לקידום אתר עסק היא באמצעות שיווק במנועי חיפוש, הכולל פרסומות בתשלום בגוגל אדוורדס ו-Yahoo! רשת בינג בין היתר.

קידום אתרים הוא דרך מצוינת לעסקים להציג את המוצרים והשירותים שלהם בפני לקוחות פוטנציאליים.

פרסום באתר הוא הצורה הפופולרית ביותר של שיווק מקוון להעברת תנועה לאתר. העלות לקליק (CPC) היא הסכום שמפרסם משלם כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלו. זה יכול להיות שונה בהתאם לפלטפורמה ולסוג הקמפיין.

מחיר לקליק מחושב בדרך כלל כממוצע, מה שאומר שהוא יכול להיות גבוה או נמוך מהממוצע בהתאם למסע הפרסום שלך.

פרסום באתר יכול להיעשות בשתי דרכים – או באמצעות מודעות הממוקמות ישירות באתר או באמצעות מודעות המוצבות ברחבי אתרים ומנועי חיפוש אחרים באותו ענף כדי להחזיר תנועה לאתר שלך.

ניתן להגדיר סוגים שונים של מסעות פרסום מתוך מחשבה על יעדים שונים, כגון מיתוג, יצירת לידים או המרה לאתר.

אסטרטגיות שיווק בדוא"ל שעובדות לקידום אתרים

שיווק בדוא"ל הוא הדרך החסכונית ביותר עבור עסקים קטנים לייצר לידים ולהגדיל את בסיס הלקוחות שלהם.

שיווק בדוא"ל מייצר פי 3 יותר הכנסות ממדיה חברתית ועולה 62% פחות לכל ליד.

חלק מאסטרטגיות השיווק בדוא"ל שעובדות עבור קידום אתרים הן: שימוש בשם החברה שלך בשורת הנושא, שימוש בקריאה לפעולה בשורת הנושא, כולל קישורים בדוא"ל שלך, וודא שיש לך תבנית דוא"ל מותאמת לנייד.

שיווק בדוא"ל הוא דרך יעילה ויעילה להגיע לקהל גדול. זהו גם אחד מערוצי השיווק המשתלמים ביותר. עם זאת, זה לא פשוט כמו לשלוח מייל. ישנן אסטרטגיות מסוימות שצריך לבצע כדי ששיווק בדוא"ל יצליח.

קמפיינים מוצלחים במייל זקוקים לאסטרטגיה שתתמקד בקהל הנכונים, עיצוב ופריסה שימשכו את הנמען, ותוכן שניתן לשתף עם אחרים באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק או טוויטר.

הטיפים במאמר זה יעזרו לך ליצור קמפיין דוא"ל מוצלח עבור העסק שלך על ידי ביצוע השלבים הבאים:

1) הגדר את קהל היעד שלך

2) בחר פריסה
למידע מורחב בתחום של קידום אתרי וורדפרס יש להעיף מבט ב- bemarketing.co.il

3) צור תוכן משכנע

4) צור קריאה אטרקטיבית לפעולה