קבלן שיפוצים בירושלים

יוסי נדב הינו קבלן מורשה ומומחה לניהול פרויקטים המתמחה בבניית בוטיקים איכותיים במרכז העיר וירושלים. הצוות שלנו מעורב באופן פעיל בכל היבטי הפרויקט, החל מבחירת קבלן וניהול, ועד לעבודה עם ספקים מהימנים, תיאום פרויקט ובקרת איכות העבודה. אבדוק את עבודת הקבלן (נבחר ביחד) בדירה, אוודא שהעבודה מתבצעת כמתוכנן, ואוודא שהקבלן משתמש בחומרי בניין איכותיים בכל היבטי הפרויקט. אם 66 אחוז מדיירי הבניין יסכימו, הקבלן יכול להתחיל בבנייה לחיזוק המבנה.

בניית דירות חדשות מהווה תמריץ חשוב לקבלנים המורשים לבנות על מבנים אלו

יחס אישי לצרכיו של כל לקוח, פרפקציוניזם ותשומת לב לפרטים הקטנים – זה מה שמבדיל את יניב בניה ושיפוץ מקבלנים אחרים. בין אם מדובר בבנייה חדשה ובין אם בשיפוץ נכסים קיימים, האובססיה של ירושלים עיצובים לאיכות, עמידה בזמנים ושביעות רצון הלקוחות הציבה סטנדרט חדש בעיצוב הבית הישראלי.

האחריות נופלת למעשה על דיירי הבניין והקבלנים הפרטיים שלוקחים על עצמם את הפרויקטים של תמ"א. שירותי הבנייה שלנו כוללים בניית בתי יוקרה, שימור ושיפוץ עבור לקוחות פרטיים (מהארץ ומחו"ל), אדריכלים ומומחים.

נפגוש שני קבלנים בדירה

נראה להם את תוכניות העבודה וחבילת ההצעה ונסביר להם מה צריך לעשות בדירה. כדי לוודא שאני לא אעזוב, אני מפתח תוכנית עבודה מפורטת עם הקבלן ובודק בסוף כל שבוע אם הקבלן סיים את העבודה שנקבעה. גם תושבים וגם קבלנים יכולים להתחיל את התהליך באמצעות הגשת בקשה להיתר בנייה מהממשלה.

אני אוודא שהקבלן יבצע את העבודה על פי התוכנית המאושרת שלך ויעבוד היטב. אני אכין תכנית בנייה [תכנית עבודה] עם כל המידות והמידע המדויק שהקבלן צריך כדי להתחיל בעבודה.

אנחנו, יוסי נדב, עוסקים שנים רבות בפרויקטים לשימור, בעיקר בירושלים, שיש בה הרבה מבנים כאלה. שני גברים נפצעו במהלך התמוטטות הקומה העליונה של בניין דירות משופץ בירושלים ביום שני.

אזמין שני קבלנים שאני מכיר וסומך עליהם על המחויבות והעבודה האיכותית שלהם

אם הייתם קבלן עצמאי בצפון אמריקה ובניתם צוות של קבלני משנה ועובדים אמינים, תצטרכו לבנות מחדש את הצוות הזה בישראל, מה שעלול להיות קשה בהתחלה בגלל מחסומי שפה ותרבות. אני אנהל את קביעות הדירה עבור מגוון בעלי מקצוע שאינם קשורים ישירות לקבלן כמו נגרים או מתקיני חלונות.
למידע נוסף בתחום של קבלן שיפוצים בירושלים מומלץ לבדוק כאן: kablanim10.co.il

החברה הוקמה על ידי יוסי נדב

קבלן מורשה, במטרה להעניק שירותים מקצועיים באיכות גבוהה ללקוחות פרטיים, אדריכלים, מעצבים ובעלי מקצוע נוספים הרוצים למנוע עלויות וכאבי ראש מיותרים, כמו גם בזבוז יקרים זמן, הודות לבנייה באיכות טובה ועמידה מאוד. אתה יכול להתחיל בהתלמדות אצל קבלן מקומי או לנסות למצוא עבודה באחת מחברות הבנייה הגדולות כדי "ללמוד את היסודות".

החברה מתמחה בלקוחות המתגוררים בחו"ל אך בונים או משפצים נכס בישראל

משאב זה יכול לעזור לך להבין את ההבדל בין קבלנים עצמאיים לעובדים. שיטות בנייה מודרניות יותר מאלה הנהוגות בישראל זוכות לפופולריות כאן, כמו בניית מבני פלדה, במיוחד לפרויקטים מסחריים.

ל-Yilmazlar

קבוצת בנייה טורקית בינלאומית, יש רשימה מלאה של פרויקטים שבנתה בישראל באתר שלה [כאן]. עולים המגיעים לישראל עם רקע בבנייה או בשיפוץ בתים מוצאים שהם צריכים ללמוד מחדש היבטים רבים של הענף על מנת לשוב ולעסוק באופן מקצועי. כדי לעבוד באתר בנייה בישראל יש לדעת עברית מדוברת בסיסית ו"עברית עסקית" – אוצר מילים לחומרים, כלים, שיטות וכדומה. תנאים הנחשבים סטנדרטיים בחוזה בנייה בישראל עשויים להיחשב כאופציונליים בצפון אמריקה.

לימק D&K זכתה ב-21.2 מיליון דולר עבור "שיפורי אבטחה מקיפים ומצטברים" עבור התכנון והבנייה של שגרירות ירושלים. ב-WOLFF, שקיפות, שיתוף פעולה, עבודה קשה ומסירות הם אבני היסוד של כל פרויקט.

סטודיו WTA – סטודיו לאדריכלות; פלמיסאנו הוא הקבלן; ו-Clio Associates היו יועצים היסטוריים. לימק הולדינג היא ענקית קבלנים טורקית שהיא שותפה למיזם משותף עם קבלן מרילנד Desbuild Incorporated.

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »

רעיונות לפעילויות גיבוש לעובדים

בעידן שבו שימור עובדים ומעורבות הם חיוניים להצלחת כל עסק, פעילויות גיבוש הופכות לאסטרטגיה מרכזית בניהול כוח העבודה. פוסט זה בבלוג חוקר רעיונות חדשניים שונים

קרא עוד »
דילוג לתוכן