עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי

בעידן שבו כמעט הכל הולך דיגיטלי, גם כרטיסי הביקור מוצאים את דרכם לעולם הדיגיטלי. כרטיסי ביקור דיגיטליים הם דרך נהדרת לעבוד ללא נייר בכל היבט של העסק שלך, מהאתר שלך ועד כתובת הדוא"ל שלך.

אלה רק חלק מהתכונות שמציעה MobiPop בעיצוב כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלנו

אך סמכו עלינו לומר שיש הרבה יותר. בנוסף, שילבנו שיטות עבודה מומלצות לגידול העסק שלך בעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי יחיד. הנה מבט על כמה מהתכונות הללו, כולל כמה מהצוות כאן ב- Mobopop, ותאמין לי כשאני אומר שיש הרבה יותר!

יצרני כרטיסי ביקור דיגיטליים רבים הם כלים בחינם המסייעים לך להשיק את המוצר המוגמר באתר האינטרנט שלך

אתה יכול להשתמש בתבניות מותג כדי ליצור את כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלך, אך אין תבניות מודפסות לעיצוב כרטיסי הביקור שלך.

כרטיסי ביקור דיגיטליים מנייר נהדרים לשיתוף פרטי קשר וליצירת רושם מתמשך

אך בעידן הדיגיטלי חשוב שתשתמשו גם בכרטיסי הביקור הדיגיטליים שלכם כדי לשתף את פרטי הקשר שלכם בתצוגה נוחה. כרטיס ביקור דיגיטלי מושלם לאיחוד כל החשבונות ופרטי ההתקשרות שלך לתצוגה יחידה ולשיתוף באתר שלך, בדפי המדיה החברתית ואפילו בתיבת הדואר הנכנס שלך.

אם יש לך גישה לטלפון או למחשב

יש לך את כל כרטיס הביקור הדיגיטלי בכיס שלך ואינך צריך לדאוג אם מלאי הכרטיסים שלך נגמר. כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרים לך לערוך את הכרטיסים שלך בכל עת והם תמיד מעודכנים בפרטי הקשר האחרונים. אם יש לך גישה לטלפון ו / או למחשב, תמיד תהיה איתך, ואם לא, לא יהיה לך.

אם נדרש קשר פיזי, אתה יכול לשים את כרטיס הביקור הדיגיטלי בכיס שלך או להכניס אותו לכיס עם הטלפון או המחשב.

לחלק מהיישומים הדיגיטליים של כרטיסי ביקור יש פגמים

אך אפליקציות מסוימות מאפשרות למשתמשים לאחסן ולשלוח כרטיסים כאשר הם חולקים כרטיסים עם לקוחות ואחרים. בחלק מכרטיסי הביקור הדיגיטליים עליכם להחזיק ולאחסן אותם באפליקציה מיוחדת עבורם, המגבילה את יכולתכם להעביר כרטיסים כאלה ללקוחות. ניתן לשתף כרטיסי ביקור דיגיטליים עם אנשי קשר מקוונים, אך ליישום שלהם יש פגם.

כל מי שמתקשר יכול לצפות בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלו ולסרוק את קוד ה- QR בטלפון שלו

כשמישהו סורק את הקוד, הוא מופיע ככרטיס, ומשם הוא יכול לשמור את הכרטיס ב- .vcf. קוֹבֶץ. לאחר מכן תוכל להדפיס את כרטיס איש הקשר שלך כמו כרטיס ביקור רגיל ולהשתמש בו דיגיטלית. אם אתה נמצא במרחק רשת, אתה יכול לשתף כרטיס ביקור דיגיטלי על ידי העתקת הקישור מהכרטיס שלך לקישור והדבקה שלו.

ניתן להטמיע כרטיס ביקור דיגיטלי בכרטיס נייר על ידי הצבת קוד QR קטן או תמונה בפינה

בעת יצירת רקע וירטואלי, קשר אותו לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך והצג את קודי ה- QR בטלפון שלך. הוסף קישורים לרשתות החברתיות הראשיות וספק את פרטי הקשר שלך. קישור לדף פרופיל עם פרטי יצירת הקשר שלך וקישור חזרה עם תמונה שלך.

הלקוח שלך חייב להיכנס לאינטרנט במהירות כדי לחלוק איתך את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלהם, או שהוא חייב להיות בעל גישה בטלפון הנייד שלו.

ישנן מספר אפליקציות לכרטיסי ביקור דיגיטליים

ועליך למצוא את כל אלה שמתאימים לך ביותר. האחת היא לשלוח אותם בדוא"ל ולהכיר אותם ככרטיסי ביקור אלקטרוניים, אך בניגוד לכרטיסי ביקור רגילים, כרטיסים דיגיטליים משמשים לחלוקת פרטי קשר עם השותפים והלקוחות שלך.

אתה יכול להזין כמה שיותר או מעט מידע שאתה רוצה בכרטיסי הביקור הדיגיטליים שלך ותוכל לשתף מספרי טלפון ניידים וכתובות דוא"ל

כל זה מאוחסן בצורה אלקטרונית, כך שלעולם לא נגמר לך החלל, אבל זה לא משאיר שום סיכוי להיות במקום או לאיבוד.

יצרן כרטיסי הביקור האלקטרוניים מצויד בתבניות עיצוב מוכנות מראש וללקוחות יש גישה ישירה לכל הטפסים הדרושים להם במכשירים הניידים שלהם

אתה יכול להוריד, לערוך ולהיות מוכן ומוכן להגשה תוך זמן קצר. אתה אפילו לא צריך להספיק לעשות את זה, כי בשביל אחד זה כבר נעשה.

במובן זה

חשוב לוודא שעיצוב כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלך כולל תמונות ותמונות בהן הלקוחות יכולים לראות את עבודתך. בכרטיסי ביקור דיגיטליים יש קוד QR מעצב אותו תוכלו להדפיס על כרטיס הביקור שלכם. אם יש לך את המשאבים ולאחסן אותם בתחום שלך, ניתן ליצור ולקודד אותם תוך מספר דקות בלבד.

כרטיסי ביקור דיגיטליים הם דרך מודרנית לשיתוף פרטים ויכולים להיות דרך נהדרת להבטיח שאנשי הקשר שלך יהיו קלים ונוחים יותר ליצירת קשר

לינקדאין ואינסטגרם נוטים ליצור תכונות הדומות לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם על ידי קישור לכרטיס בדפי המדיה החברתית שלהם. הקל על אנשים להתקשר אליך על ידי הטמעת ידית הסקייפ שלך בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך. שקול גם ליצור כרטיס מסורתי עם תמונה שלך על עצמך ופרטי קשר כגון כתובת דוא"ל ומספר טלפון.

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן