עיסוי מקצועי ומומלץ

אם חלק מהעיסוי שלך לא מרגיש נכון או כואב, צור איתנו קשר. במקרים מסוימים, המטפל יראה כי הוא מקשיב למטרותיך ויזכיר לך בסוף הפגישה וימליץ על המשך טיפול (לדוגמה, יש צורך בפגישות נוספות של עיסוי להשגת המטרה).

עיסויים שבועיים עובדים בצורה הטובה ביותר עבור אנשים הסובלים ממתחים כמו לחץ

נדודי שינה או חוסר יכולת כללי לנוח ולהירגע. עיסויים יכולים גם לסייע בפתרון בעיות הנגרמות על ידי ישיבה ליד שולחן העבודה כל היום. עבודה בשולחן מעמיסה על הגוף, ועיסוי יכול לסייע בבעיות שאולי אינן נראות מיד.

אם אתה מפעיל יותר מדי לחץ על הגוף שלך, הוא צריך זמן להתאושש, ועיסוי הוא חלק מהתאוששות זו. לעסות כל קבוצת שרירים בנפרד עם המטפל שלך כדי למצוא את המתאימה לך.

עיסויי ספורט משמשים להקלה על כאבים

חרדות ומתח שרירים. ניתן לבצע עיסויי ספורט כעיסויי גוף מלא, כאשר המטפל בעיסוי מתמקד בחלקים של הגוף הדורשים את מירב תשומת הלב. במהלך עיסוי, מטפל בעיסוי מפעיל לחץ עדין או חזק על השרירים והמפרקים בכל הגוף כדי להקל על כאבים ומתחים.

המטפל בעיסוי שלך ישתמש במכות איטיות ולחץ אצבע עמוק

כדי להקל על המתח בשכבות העמוקות ביותר של השרירים ורקמת החיבור שלך במהלך עיסוי רקמות עמוק. המטפל שלך משתמש בידיים שלך (כפות הידיים והאגודל) כדי לעסות נקודות מסוימות בגוף שלך. כשהם מחזיקים אבן בידיים, הם מעסים חלקים שונים של הגוף באמצעות טכניקת עיסוי שוודית המפעילה לחץ עדין.

אחד היתרונות המיידיים ביותר של עיסוי

הוא תחושת הרפיה עמוקה ורוגע. משך העיסוי יכול להימשך בין 10 ל -90 דקות בהתאם לסוג העיסוי וכמה זמן יש לך. בדומה לעיסוי שוודי, חלקם מכוונים לאנשים שמתעמלים או עוסקים בפעילויות למניעה או טיפול בפציעות.
עבור עוד פרטים מורחבים על עיסוי מקצועי ומומלץ נא לבקר ב- flamingospa.co.il

קרם הוורסה הריחני שלך

הוא לא רק מוצר מצוין, אלא גם יקר במחצית משרימי עיסוי מקצועיים אחרים. גיליתי שהוא מתאים ביותר כתכשיר לעיסוי הרפיה ולעבוד רקמות עמוקות. בידיים, זהו מוצר העיסוי הטוב ביותר שתוכל להשתמש בו על שולחן העיסוי.

בחר מתוך עיסויי גוף הניתנים להתאמה אישית עם ארומתרפיה

טכניקות אבן חמות טיפוליות או עיסויי מהות מזרחית באמצעות תערובת של שמנים להפגת מתחים. אם מעולם לא ניסית עיסוי, למד עוד על כך, על היתרונות הבריאותיים הפוטנציאליים ולמה שאתה יכול לצפות מטיפול בעיסוי.

להיפך

עיסוי יכול להיות כלי רב עוצמה שיעזור לך להשתלט על הבריאות והרווחה שלך, בין אם אתה במצב בריאותי מסוים או פשוט מחפש הפגת מתחים. למרות שעדיף לבצע עיסוי מקצועי לפחות פעם בחודש, אנשים רבים יכולים ליהנות מעיסוי דו-חודשי. עיסויי ספורט יכולים להתקיים מדי שבוע כדי להקל על הלחץ של פגיעה בחדר הכושר או פעילות גופנית.

לחץ כאן

כדי לראות את שמני העיסוי הטובים ביותר המומלצים על ידי מומחים וכיצד להשתמש בהם אם אתה או בן זוגך זקוקים לטיפול עצמי. עכשיו שאתה יודע שאתה יכול לקבל עיסוי מקצועי ממטפל טוב, כל שעליך לעשות הוא להזמין מקום בעיסוי החופים כדי לחוות זאת בעצמך. כדי למצוא מעסה באזור שלך, קבל המלצות אישיות למעסים מרופאים, חברים ומדריכים מקוונים.

אם יש לך פגישה נהדרת עם מטפל בעיסוי מוסמך ומקצועי, תרצה להמשיך הלאה. המפגש לא רק שווה את מה שאתה משלם עבורו, הוא גם שווה לקבל עבודה אם הוא עומד ביעדים שלך.

מטפל בעיסוי מקצועי יבטיח כי העבודה על הלקוח תיבדק ותקבל משוב ספציפי על יעילות העבודה

תוכלו לשוחח עם הלקוח כיצד להאריך תוצאות טובות במהלך הפגישה, הרגלים טובים כגון שתיית הרבה מים, התבוננות ביציבה של הלקוח בעבודה, המלצות על שיעורי בית והערכת הכרית של הלקוח שיעזור לו לישון טוב יותר. סוג הטכניקה או הטיפול המשמש תלוי בסוג ובשלב האימון, התחרות, הספורט, הפציעה, המצב והערכה של המטפל הטיפולי. מטפלים בבוסטון מתמחים במגוון טכניקות, כולל עיסוי מוכח של רקמות עמוקות, טיפולי קרניוסקראל ושיאצו וצורות מיוחדות של עבודות גוף. אם אתה צריך או רוצה עיסוי היום, אתה יכול לבחור מתוך כ -80 סגנונות טיפול בעיסוי ומגוון טכניקות של תנועת לחץ. מטפלים טובים יותר מבוסטון רושמים תוכניות עיסוי אישיות בהתבסס על הערכותיהם, כולל עיסוי רקמות עמוק וטיפול בשחרור מיופסיאלי. מטפלים ב- North End Studio מאומנים לבצע רקמות עמוקות שוודיות, שולחן מחזור הדם, עיסוי תאילנדי, טיפול בנקודות טריגר, שחרור מיופאסיאלי וטיפולי רייקי. מטפלים של בוסטון בודי בורקר משתמשים במחקר הרפואי העדכני ביותר כדי ליידע את עבודתם, והוכח כי עיסוי קליני יעיל בהקלה על מתח ושרירים בכאבים. SS7401-3 והכישורים הנלווים לה הם הסטנדרט של מטפלים בעיסוי על מנת לספק טיפולי עיסוי מבוססי ראיות שפותחו על ידי מחלקת ופיתוח שירותי הבריאות האמריקאית לענייני ותיקים.

לפני תחילת הטיפול בעיסוי

המטפל שלך ישאל אותך לגבי הסימפטומים שלך, ההיסטוריה הרפואית שלך ומה אתה מצפה מהעיסוי. אם אתה משתמש בשמן עיסוי, ייתכן שביקשת מהלקוחות תחליב מכיוון שהם לא אוהבים את התחושה השומנית לאחר עיסוי על עורם או שיערם.

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »

רעיונות לפעילויות גיבוש לעובדים

בעידן שבו שימור עובדים ומעורבות הם חיוניים להצלחת כל עסק, פעילויות גיבוש הופכות לאסטרטגיה מרכזית בניהול כוח העבודה. פוסט זה בבלוג חוקר רעיונות חדשניים שונים

קרא עוד »
דילוג לתוכן