סוגי הדפסות לצלמים

הדפסי אלבומים הם תמונות על נייר המצופה בחלבון ביצה ומרגישות במלח כסף שהודפסו בגרנד פאלה, מיטלה-גרנדה סאל, Digital I-111395, הספרייה הציבורית בניו יורק. הם נוצרים עם צלחת זכוכית שלילית ומאופיינים במידת פירוט גבוהה. הדפסת אלבומים הייתה שיטת הדפסת צילומים נפוצה במאה ה -19 והייתה פופולרית מאוד בשנות ה -90 של המאה העשרים.

אם אתה רוצה הדפסים למראה אולטרה מודרני

הדפסי מתכת הם הדרך אל הבד. להדפסי אקריליק יש אסתטיקה מודרנית ברורה, וזה לא פחות בגלל תוססת הצבעים והאפקט התלת ממדי של התמונה. הדפסים אקריליים המודפסים בפרספקס שקוף מקצועי הם שיטת היי-טק להדפסת תמונות.

הדפסי קנבס הם הטובים ביותר לתמונות עם הרבה צבעים אדמתיים ואיכויות צבעוניות

אז בחרו בד ציור אם אתם רוצים מראה קלאסי. משקל נמוך והדפסי קנבס עמידים אינם יקרים בזכות התועלת והעמידות שלהם. המחיר הוא שיקול חשוב אם אתם מעוניינים בהדפסי קנבס, שכן הם האופציה הזולה ביותר בהשוואה להדפסי אקריליק.

הדפסות המיוצרות על חומרים מבוססי דיו יכולות להימשך עד 20 שנה

אך אורך החיים שלהן תלוי בתנאים כמו לחות, חום ואור. איכות הדפסי הקנבס מובטחת על ידי משטח נייר מט השומר על ניגודיות וצבע. עם התחושה הקלאסית והמצגת הפשוטה שלהם, הדפסי קנבס הפכו לדרך פופולרית עבור אנשים שאינם צלמים ליצור הדפסים אטרקטיביים של תמונות משפחתיות.

ישנן מספר אפשרויות להדפסות

כל אחת עם איכות ייחודית, חומר משטח וגימור הרכבה. מאמר זה הוא מדריך לצלמים בשם בלבד, עם מידע שיעזור ללקוחותיכם לבחור את ההדפסה הנכונה שתוצג על קירותיהם. להלן מבט מקרוב על שמונה סוגי הדפסים המוצגים ללא סדר מסוים כדי לסייע להם לבחור את ההדפס "הנכון" לתמונותיהם, המוצגים במגוון פורמטים קלאסיים ומודרניים.

הדפסי תמונות ממוסגרות הם האופציה הקלאסית מכיוון שהם לעתים קרובות הפורמט הראשון שאנשים חושבים עליו כשהם חושבים על הדפסים

כדי לתלות את התמונות שלהם. קשה שלא למצוא אפשרות שאתה אוהב כשאתה מסתכל על הדפסי מתכת, לאור הצבע והרזולוציה העזים שלהם. ניתן לתלות או להציג הדפסי מתכת כמו האפשרויות האחרות ברשימה זו במגוון דרכים בכדי לספק מגוון רחב של טעמים החל מהדפסים פשוטים ממתכת ועד ערימות צפות כפולות ואוספי אשכולות.

חלה התחדשות של אפשרויות הדפסה מטאליות בשנים האחרונות המדפיסות יריעות מתכת אמיתיות או תמונות אחרות למראה מתכתי על נייר

כדי להעניק מראה מתכתי. להדפסה ישירה נחותה של יריעות אלומיניום יש תהליך סובלימציית צבע איכותי. תהליך זה מעביר את הציפוי החיצוני מאלומיניום בכדי להבטיח כי המוצר המוגמר עמיד יותר מהדפסים מנייר או מבד קונבנציונאלי.

תהליך זה היה תקן התעשייה להדפסות מתחילת המאה ה -20 ועד שנות ה -60, כאשר הצגת רישום הצבעים הפכה לסטנדרט לצילום מונוכרומטי והאפשרויות של פלט דיגיטלי מונוכרום החלו לייצר סולמות גוונים עשירים יותר.

הדפסי לייט-ג'ט

המכונים גם הדפסי C דיגיטליים (המכונים גם הדפסי למדה) הם גרסה מודרנית להדפסות C וחברות רבות המייצרות נייר דפוס כרומוגני מייצרות גם נייר למערכות לייט-ג'ט כמו קודאק ופוג'י. הדפסת צילומים היא תהליך השימוש בנייר צילום רגיל בשחור-לבן עם מפתחים ליטוגרפיים מדוללים במפתח סטנדרטי המשלב אלמנטים של הדפסת חדרים כהים מסורתיים וטכנולוגיה דיגיטלית. הדפסי כסף ג'לטין מודרניים מיוצרים לא רק על ידי מדפסות כסף מיומנות מאוד ששולטות במלאכתן במשך שנים, אלא גם על ידי מי שמספק את התוצאה הרצויה לאמנים בהדפסי פלטינה.

בצילום אומנות

שיטת ההדפסה מתייחסת לתהליך שבו מתפתח הנייר שעליו מודפס תצלום. ישנם מספר סוגים של הדפסת הזרקת דיו, כולל זנים מבוססי צבע ופיגמנט המשפיעים על איכות הארכיון ועל יכולת ההדפסה. הדפסי צבע כרומוגניים מורכבים משכבות ציאן, מגנטה וצהוב ליצירת תמונה שלמה.
כדי לשמוע מידע בנושא של סוגי הדפסות לצלמים מומלץ להעיף מבט ב-

מגוון סוגים שונים של נייר זמינים בגדלי נייר וגליל

כדי ליצור מראה שנע בין תמונות חלקות ומבריקות להדפסים בעבודת יד יותר עם מרקם בצבעי מים. למשטחים ומרקמים שונים יש מספר קונוטציות וניתן להשתמש בהם בכדי להתאים אישית סוגים מסוימים של תמונות. ניתן להשיג תוספת אישיות לתמונה על ידי חשיפתה באופן מסוים או עריכה לאחר הפקה, אך הדפסה על סוג אחר של נייר מוסיפה שכבת אופי נוספת לתמונה שלך ומסייעת לך לממש את התמונה הכוללת של התמונה שלך.

הידיעה כיצד משטחי הדפסה שונים יכולים לשנות את מראה הצילום יכולה לעזור לאניני טעם ואספנים להבחין בין הכישורים הטכניים של הצלם לאיכות התמונות המוצגות.

כפי שראינו

תהליכי הדפסה שונים מדגישים היבטים שונים בתצלום ומעבירים אותם לתחום הפוסט-פרודקשן. במקרה זה, סוג ההטבעה המשמש הוא חיוני בכדי שהתמונה תופיע כהלכה. בדיוק כמו אילוצי sRGB באינטרנט, לניירות המדפסת יש אילוצים משלהם שיש לעמוד בהם כדי להשיג תמונה הדומה לכוונותיך.

ניתן להשתמש בפרופילי ICC מיוחדים עבור מדפסות נייר

כדי להתאים את הצבע הכללי ואת מראה הקול למדיום ההדפסה. גם מכשירי צריכה וגם מדפסות הזרקת דיו מקצועיות משתמשים בראשי הדפסה שונים שבניגוד לתצורת ה- CMYK הבסיסית, הם תופסים יותר מחסניות ויותר צבע.

ישנם סוגים רבים של מדפסות בהן תוכלו להשתמש, אך שני אלה מתאימים ביותר להדפסת תמונות מקצועית. סוג הנייר הנפוץ ביותר להדפסת תמונות הוא נייר בארטה מבריק.

בחירת המדפסת שלך תהיה אחד ההיבטים החשובים ביותר בעת הדפסת תמונות משלך. בין אם תחליט להדפיס בבית או למדפסת, נייר צילום יהיה מכריע. מאמר זה יעזור לכם לבחור את ניירות הצילום הטובים ביותר עבור התמונות שלכם.

ישנן טכניקות הדפסה רבות ושונות לשם כמה סוגים של הדפסים

אך ליקטתי כמה קטגוריות משנה להבנה. רוב הצלמים הרציניים כבר מכירים את סוגי ההדפסים השונים, כך שאינך צריך לשמור מידע זה. עם זאת, בהחלט יתכן שתתמודד עם אספן אמנות ותרצה שההדפסים הדיגיטליים שלך יותקנו על הקיר שלהם בעתיד.

 

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן