מכניסים עכשוויות לחלל שלך: הכירי את האלמנטים העיצוביים הכי מובילים בחללים מודרניים

לפני שנתחיל חשוב לי להדגיש: מעצם הגדרתם, "עכשווי" ו"מודרני" פירושם זהה, אך בעולם עיצוב הפנים מדובר בשני סגנונות שונים. עיצוב מודרני הוא סגנון עיצוב פנים שמקורו באמצע המאה ה -20 באמריקה ובסקנדינביה. עיצוב עכשווי משלב בתוכו עיצובים מודרניים עם עיצובים מסורתיים. אז איך לעצב את החללים שלכם גם בסגנון מודרני וגם בעיצוב עכשווי ומעניין?

החוק החשוב ביותר בעיצובים מודרניים: אין ספר חוקים אחיד בכל הנוגע לחללי פנים מודרניים

זה מה שהופך אותו לכל כך מעורר השראה ומעניין. הגישה המודרנית יוצרת תנאים אופטימליים לחופש אמנותי ולביטוי עצמי ומציעה מקום להתנסות, לשחק עם צבעים ומגוון סגנונות כגון חללים לבנים, חומרים מלוטשים וקווים נקיים. תוכלו ממש לבחור את העיצוב שאליו אתם הכי מתחברים.

לוקחים השראה מWEWORK : הפסקה הזו מיועדת למעצבי משרדים וחללים משותפים

אם אתם לפני עיצוב משרד, ואתם רוצים להבין מהו העיצוב המודרני והחדשני אין ספק שצפייה במשרדים חדשים קיימים תעזור לכם לקבל אינדיקציה טובה יותר על סגנון המשרד. כך תוכלו במהירות רבה לקבל תמונה ראשונית של מראה המשרד אותו אתם רוצים ליצור. לקחת השראה ממשרדים אחרים זו לא בושה, קחו לדוגמא את משרדי WEWORK. המשרדים של חברה מצליחה זו ידועים בעיצוב פונקציונלי ואטרקטיבי על מנת למשוך יותר ויותר חברי וויוורק, העיצוב הוא כמעט שיווקי ולכן קל נורא לקבל השראה מהם על מנת להבין מה אנשים מחפשים היום ומה אנשים באמת אוהבים. בין אם אתם מעצבים משרד פרטי, משרדי חברה או חללים משותפים תוכלו לקבל המון רעיונות בנוגע לעיצוב משרדי.

חללים משרדיים עם תמונות יוקרתיות ומעצימות : שילוב מנצח

אתם לא תאמינו כמה אפקטים אפשר להכניס לתוך עיצוב חלל מודרני ועכשווי עם תמונות מודרניות ועכשוויות. בחרו תמונות הקשורות למה שקורה עכשיו. תוכלו לתלות תמונה מעצימה של דמות מעוררת השראה ב2021, תמונה של נושא המעסיק את החברה שלכם או את החברה כולה. כמובן, בחרו תמונות עם עוצמה שגם יכניסו בכם ובעובדים סביבכם מוטיבציה והשראה. לדוגמה, תמונות של אילון מאסק, וורן באפט, אדם נוימן ועוד, יכניסו עוצמה אל תוך המשרד. מדובר גם בדמויות עכשוויות וגם דמויות מעוררות הערצה והשראה. תוכלו לבחור תמונה עם משפט מנצח של אותה הדמות. לבחירת תמונות למשרדים מעוצבים באתר 'זכוכית' לחצו כאן והתחילו פרויקט עיצוב משלים מיוחד וייחודי.

לסיום, בואו נדבר קצת על עיצוב חללים מודרניים בבית הפרטי שלכם

בואו אגלה לכם סוד. כמו שבטח אתם כבר יודעים, חללים עכשוויים אינם מסיביים, הם אינם מלאים בבלאגן, הסגנון העיצובי נמצא אי שם באמצע הסקאלה. אני מקווה כי מבט מקרוב על ריהוט עכשווי ייתן לכם כמה רעיונות שתוכלו לקחת ולהשתמש בהם במרחב הפרטי שלכם. ועכשיו לסוד שלי: המפתח לחללים מודרניים הוא השימוש בעיצובים וגימורים פשוטים ואיכותיים, שכן הם מוסיפים פרטים רבים לחלל. לכו על עיצוב נקי ואיכותי, חסכו כסף וזמן מיותר על להפוך את החלל שלכם למעניין. כמה פריטים קטנים יעשו לכם את כל העבודה. 

שילוב תמונות בחללים פרטיים לקבלת עיצוב עכשווי

חשבו על כך, תערובת היצירות העכשוויות המעוצבות היטב עם פלטה רגועה של חומרים וגוונים מהטבע יוצרת פנים שלווים המתמקדים בפרטים העדינים יותר. השימוש בצבעים ניטרליים עובד היטב כדי להחזיר את האור לחדר. בחרו תמונה מעל הספה בצבעים עדינים ורכים והפכו את חלל הסלון שלכם לרגוע ושליו. עיצוב רגוע הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב העכשווי. אמנם, בעיצוב המודרני כדאי לכם לבחור תמונות בצבעים של הבית על מנת לדבוק בסגנון המודרני. לבחירת תמונות לסלון לחצו כאן ! תוכלו ליהנות ממגוון תמונות עכשוויות, מודרניות ומגניבות המתאימות בדיוק לכם.

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן