מה היתרונות של קידום אתרים אורגני על פני פרסום ממומן

תוכניות כמו Google AdWords ו- Bing Ads יוצרות כלי קל לשימוש המאפשר לכל אחד להקים חשבון PPC וליצור ולנהל את המודעות שלו. לאחר ההגדרה, חשבונות ה- PPC שלך יכולים לבחור את מילות המפתח המשויכות לעסק שלך, והמודעות שלך יכולות להופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. ברגע שמודעה מופיעה בגוגל, משווקים יכולים להשתמש ב- AdWords כדי ליצור מודעות ולהציע הצעות מחיר באמצעות מכירות פומביות להזדמנויות מיקום.

בעזרת אסטרטגיית חיפוש בתשלום, מודעות פרסום ממוקדות בתשלום מוצבות בפני משתמשים מוכנים לקנייה. המודעות בתשלום מופיעות בתחתית הדף ולכן הן הדבר האחרון שהמשתמש רואה.
למידע מורחב בתחום של מקדם אתרים ומה היתרונות של קידום אתרים אורגני על פני פרסום ממומן עליך לגלוש לאתר superseo.co.il

אין זה מפתיע שחברות רבות משתמשות בפרסום בתשלום באמצעות קליק (PPC) עם גוגל אדוורדס. למרות שהשיטות לקידום אתרים אורגני לא מיושמות באופן מיידי, ישנם יתרונות רבים לטווח הארוך של חיפוש בתשלום.

על פי הנתונים האחרונים מהתוצאות המובילות של גוגל

תוצאות חיפוש אורגניות מספקות שיעור קליקים ממוצע של 31.7%. מיקום התוצאות האורגניות ניתן בחינם על ידי מנוע החיפוש, מה שהופך אותו לאסטרטגיה חסכונית יותר לטווח הארוך. חישוב יחס ההמרה הממוצע של קידום אתרים הוא קשה, אך ההערכה היא כי התוצאות האורגניות הן בעלות סיכוי גדול פי 8.5 ללחוץ על מודעות חיפוש בתשלום ופחות פי 1.5 לבצע המרה כוללת.

SEO לא רק מספק את היכולת למלא יותר נכסי SERP ומיתוג

אלא אסטרטגיית SEO מקיפה מאפשרת לאתר שלך לדירוג במספר מנועי חיפוש למספר חיפושים ללא הוצאות או הוצאות נוספות. בפוסט זה נדון ביתרונות השימוש ב- SEO אורגני שאולי לא זמין, אך יש לו יתרונות רבים לטווח הארוך על פני חיפוש בתשלום בהשוואה לפרסום PPC כדי לדרג גבוה יותר בגוגל ולהשתמש בתקציב שלך כדי ליצור לידים מוסמכים. פרסום PPC מאפשר למודעות עסקיות להופיע בעמוד הראשון של שאילתות החיפוש על פי קריטריונים מסוימים.

ישנן מספר דרכים שונות לשיפור נראות האתר בתוצאות החיפוש

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), שיווק במנועי חיפוש (SEM) וחיפוש בתשלום. קידום אתרים הוא אסטרטגיית המיקוד להגדלת הדירוג האורגני, ואילו SEM ו- Search Search הם השימוש בפרסום בתשלום להצגת אתר בתוצאות החיפוש. קמפיין קידום אתרים אורגני אמיתי כולל מגוון של טקטיקות ואסטרטגיות המותאמות לתעשייה שלכם וניתן ליישם אותן כדי להגביר את הנראות של אתרי האינטרנט שלכם.

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

שיווק במנועי חיפוש (SEM) וחיפוש בתשלום הם נכסים חשובים בכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית אך לחיפוש בתשלום יתרונות משלו שכדאי לדון בהם. אסטרטגיית שיווק במנועי חיפוש בתשלום כוללת קידום אתרים, חיפוש בתשלום, קליקים בתשלום (PPC), מחיר לקליק (PCP), מחיר להמרה (CPM), מודעות במנועי חיפוש, מודעות ממומנות, מיקום בתשלום, מיקום מודעות לנייד ו הרבה יותר. ישנן מספר פלטפורמות חיפוש בתשלום, כאשר Google Ads ו- Google AdWords הן הפופולריות ביותר עם נתח שוק של מעל 65%.

עם ההתקדמות בשינויים האלגוריתמיים, דפי התוצאות של מנועי החיפוש של גוגל (SERP) הפכו לוויזואליים יותר ומכילים מפות עשירות, תכונות קטעים, תיבות התשובות של גוגל, הרבה מידע, מודעות ובכך גם שיווק במובייל ובתשלום.

חיפוש אורגני

הוא הערוץ המהימן ביותר עבור חברות שרוצות להגדיל את החשיפה המקוונת שלהן, אך גם לייצר לידים מוסמכים, למשוך תעבורה רגלית לחנות, לבנות מכירות מקוונות ולהגדיל את עסקיהם. התחרות על תשומת הלב של המחפשים ועל הנראות הנוספת של החברה שלך שזורה במאמציהם של צוותי חיפוש בתשלום ואנשים הפועלים בכדי להרוויח חיפושים עבורך. תשלום לקליק (PPC) ואופטימיזציה למנועי חיפוש אורגניים (SEO) הם אסטרטגיות פופולריות עבור לשים את המותג שלך על המכ"ם של הלקוחות הפוטנציאליים.

על פי NewMediaCampaign

70 עד 80 אחוז ממשתמשי מנועי החיפוש נוטים להתעלם ממודעות בתשלום ולחפש תוצאות אורגניות. כשאתה מדורג גבוה ב- Google עבור מילות המפתח הרצויות לך, אתה ליצור תעבורת חיפוש עקבית באתר שלך. הדרך הטובה ביותר להגדיל את התעבורה האורגנית באתר שלך היא לפרסם תוכן איכותי ורלוונטי שמספר רב של אנשים יחפשו.

אלגוריתמים של מנועי חיפוש מנתחים כל עמוד באינטרנט והחליט אם יש לו מידע שימושי בהתאם למה שאתה מנסה לגלות והאם חשוב למילות המפתח שאתה מקליד בשאילתות החיפוש שלך

בדפים מחפשים דברים שונים כמו כותרות נכונות, תיאורי מטא, כתובות אתרים, מילות מפתח, תוכן נהדר ומידע רלוונטי כדי לקבל את הדירוג הגבוה ביותר.

בצורה זו של שיווק במנועי חיפוש (SEM)

מפרסמים משלמים למפרסמים כמו גוגל ופייסבוק בכל לחיצה על מודעה, מה שמאפשר להם לשלם לצרכנים אינטראקציה עם המודעות שלהם, מה שאומר שאתה מושך אנשים שמתעניינים ב ההצעה שלך. מודעות חיפוש בתשלום מסומנות במילה "מודעות" ומופיעות בדף התוצאות. הם מופיעים על בסיס מכירה פומבית, בה חברות מציעות הצעות מחיר על מילות מפתח מסוימות עליהן צריכות להופיע הפרסומות שלהן.

מספר מחקרים הראו שלקידום אתרים יש השפעה על כמה קליקים שמקבלות מודעות PPC

מחקר גוגל מ -2012 הראה כי מודעות בתשלום המשויכות לתוצאות חיפוש אורגניות העלו את שיעורי הקליקים של מודעות אלה בשיעור של עד 34%, כאשר תוצאות חיפוש בתשלום התרחשו באותו דף בתדירות גבוהה יותר מאשר תוצאות אורגניות קשורות. תוצאות המחקר של WordStreams מצביעות על כך שפרסום בתשלום למטרות מסחריות עדיף על קידום אתרים אורגני ותוצאות מחקריהם על ידי Watch Engine Watch ו- Medium (שתי נקודות לעיל) מעידות על כך שפרסום בתשלום ו- SEO יעילים כאשר הם משותפים.

גוגל מצאה שכאשר אתר חזק בתוצאות האורגניות, הוא מגדיל את שיעור הקליקים שלו הן עבור מודעות ה- PPC והן עבור אותם SERP.

קידום אתרים אורגני ו- PPC הן שתי האסטרטגיות השיווקיות הפופולריות ביותר בשיווק באינטרנט

אם אתה יכול להרשות לעצמך, אנו ממליצים לך להתמקד בקידום אתרים אורגני במקום במודעות בתשלום. הם עובדים יד ביד כדי להגדיל את הנוכחות שלך, לסגור מכירות, ליצור לידים ולעזור להרחיב את העסק שלך.

בעוד שרוב האנשים רואים ב- SEO וב- PPC שתי ישויות נפרדות

הם עובדים יד ביד. כדי לנצל את החיבור האורגני / חיבור PPC, עליך להפגיש את שני הצוותים שלך כדי להבין כיצד לעבוד יחד לקראת מטרה משותפת. הבנת הלקוחות הפוטנציאליים שלך ואיך הם משתמשים באינטרנט היא המפתח להחלטה האם שילוב של חיפוש בתשלום / חיפוש אורגני הוא הפיתרון הטוב ביותר למצבך הייחודי והמשתנה ללא הרף.

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן