לימודים ללא בגרות

על מנת להעריך את ההרשמה המלאה לתכנית לתואר ראשון, עליך לעמוד בקריטריוני הקבלה של התוכנית הרצויה לך. סטודנטים רשומים חייבים לעמוד בתנאי הקבלה להשכלה גבוהה ולהירשם לקורס לימודים המוביל לתואר. ההערכה מתקיימת מקורס לקורס ועשויה להשתנות מתכנית לתוכנית.

מסלולים חלופיים להשכלה גבוהה

אנשים שיש להם תואר ראשון ומעוניינים ללמוד קורסים להשכלה גבוהה, אך אינם מתקבלים למוסד להשכלה גבוהה עם תואר השכלה. יכולים להירשם כסטודנטים לא בוגרים (בוגרי תמ"א) או כסטודנטים לא בוגרים (בוגרי GNM) סטודנטים יכולים להירשם כמועמדים לתואר ראשון או תואר שותפים. סטודנטים ב- GNM משלמים דמי כניסה לקורסי COE ויכולים להגיש בקשה של עד 12 נקודות זכות בהסכמת יועץ הפקולטה שלהם. תלמידי NM משלמים שכר לימוד ואינם מחפשים נקודות זכות כבוגרי מכללות. סטודנטים שאינם בבגרות אינם זכאים ללמוד קורסים מתקדמים (רמות 7,000 ומעלה) או קורסים הדורשים תנאים מוקדמים, לימודים עצמאיים, הדרכות, התמחות והתמחות או שמורים לקבוצות עוקבות.

אוניברסיטת פורדהאם למי זה מתאים?

סטודנטים וקשישים שמשתתפים בתכניות של אוניברסיטת פורדהאם שאינם דורשים עבודה במשרה מלאה רשאים להירשם כסטודנטים לא רשומים בהסכמה בכתב של הדקאן המשנה לעניינים אקדמיים של פורדהאם ולמשרד דיקן בית הספר החל מהרישום לקיץ בשנת 2017, כל התלמידים הנרשמים לקורסים חדשים חייבים לחתום על הסכם אחריות כלכלית (FRA) לחתימה אלקטרונית.

אנשים הרשומים לתכניות של אוניברסיטת פורדהאם שאינם דורשים השתתפות במשרה מלאה בתכנית אקדמית או אנשים שלקחו היעדרות רשמית או פרשו מתוכניות אקדמיות של פורדהאם עשויים לחפש מעמד לא בוגר בבית הספר לחינוך לתארים מתקדמים. אנשים שיש להם סיבה אקדמית או מקצועית לבצע לימודי תואר שני בלי לימודי לימוד רשאים להגיש בקשה למעמד סטודנט מיוחד למשך סמסטר או שנה, והם עשויים להציע קורסים או שילוב של הוראה ומחקר. סטודנטים אלה אינם מועמדים לתואר, אך הם יכולים להשתתף בכל הקורסים בדומה לתלמידי שנה א 'ולהגיש בקשה לתמלילים רשמיים של הרווארד ולהערות הקורס.

רוב האוניברסיטאות מאפשרות לסטודנטים להשתתף בהרצאות בקמפוס ללא צורך בהרשמה. כתלמיד מיוחד, עליך להתקבל כ- GSAS כדי לקבל גישה לרוב הרשאות הסטודנט.

איך בוחרים איפה ללמוד?

אוניברסיטאות רבות מציעות לך את האפשרות להמשיך את האינטרסים שלך ואת הזדמנויות הלימוד במהלך הסמסטר או השנה בין הרשמה רשמית לתחילת הלימודים. אולי אינך רוצה הוכחה בסוף התוכנית, אך יש לך ניסיון למידה של לימודים אי שם בארה"ב. בחלק מבתי הספר יש תוכניות תעודה שכיחות יותר ברמת הבוגרים.

הרשמה ללימודי תעודה

אם אתה בטוח שאתה רוצה להשיג תואר או תעודה, עדיף להיות סטודנט רשום. זכור שאנשים רבים נרשמים מבלי לדעת מה הם רוצים ללמוד, אז אל תדאג אם בחרת קורס מסוים או לא. מצד שני, תלמידי הרשמה הם לרוב טובים יותר לאנשים שרוצים לעבוד לקראת תואר.

ברוב האוניברסיטאות והמכללות בארצות הברית ההרשמה מתייחסת לעצם הרשמה או רישום של סטודנט באוניברסיטה או במכללה כסטודנט המתכוון לזכות בתואר, אירוע שבדרך כלל כרוך בטקס מיוחד. בקיצור, הבגרות היא הסטטוס של אנשים שרוצים לקחת תארים או תעודות ולא בגרות הוא הסטטוס של אנשים שרוצים לקחת קורסים בודדים בלבד.

חלק מהאוניברסיטאות מצפות מסטודנטים עם תואר באוניברסיטה לסיים את הקורסים בזמן שהם באוניברסיטה. סטודנטים יכולים גם להשתתף בקורסים לצורך השכלה עצמאית ללא תואר שני.

לייצר ביטחון כלכלי עם נדל"ן דיגיטלי.

החסרונות של תואר אקדמאי

סטודנטים הנרשמים באוניברסיטת אלבני ואין להם תואר אקדמי אינם רשאים להירשם ללימודים כלליים (ראו סעיף I בעלון הליך הקבלה מחדש) באחריות הסטודנטים המבקרים לוודא שההישגים האקדמיים שנרכשו באוניברסיטה יועברו לאוניברסיטה הביתית שלהם כדי לזכות בלימודים. לאחר שנרשמו לאוניברסיטה, סטודנטים לא רשאים לקבל הכרה בקורסים שלמדו במוסד אחר מבלי לקבל אישור מראש מבית הספר או האוניברסיטה או שירות הייעוץ שלהם.

משרד המחקרים הכלליים מספק בדיקות סטטוס ביקור לפקידים במוסדות בית של סטודנטים כדי לסייע באישור הלוואות ואישור סיוע כספי.

תלמידי תיכון בעלי מעמד אקדמי טוב יכולים ללמוד חלק -זמן וללא תעודת בגרות במקביל לתכנית הלימודים התיכוניים בשנה 12. סטודנטים בינלאומיים המעוניינים להשתתף באשרת סטודנט חייבים להירשם במשרה מלאה; אסור להם להירשם במשרה חלקית. עיין בזמינות בתי הספר ברוטגרס- קמדן, רוטגרס-ניוארק וראטגרס ניו ברנסוויק למידע אודות בתי הספר שמקבלים מועמדים במשרה חלקית.

לימודים מקוונים בישראל

במהלך הקיץ אוניברסיטאות רבות בארצות הברית מציעות קורסים לא-סטודנטים הנרשמים. בדוק בקטלוג בית הספר, צור קשר עם הקבלה משרד על קיומו של סטודנט אורח ללא תואר או ללא בגרות במוסד בו אתה מעוניין. לאחר סיום הלימודים תוכל לברר לגבי מחקר פוסט -דוקטורט ואפשרויות אחרות. בתוך המחלקה האוניברסיטאית, והאם האינטרסים של חבר סגל מסוים חופפים לאינטרסים שלך.

תוכן עניינים

עוד בנושא

השפעת SEO של מיקום אירוח

בעולם ה-SEO גורמים רבים תורמים לדירוג ולנראות של אתר אינטרנט. אחד הגורמים הללו הוא המיקום של אירוח האתר שלך, שלעתים קרובות מתעלמים ממנו. פוסט זה

קרא עוד »

עורך דין בריאות

פוסט זה בבלוג בוחן את תפקידו של עורך דין בריאות, עורך דין מומחה אשר מנווט בצומת של משפט ושירותי בריאות. זה מבהיר את האחריות שהם

קרא עוד »
דילוג לתוכן