כרטיס ביקור דיגיטלי חינם

בעולם המתמצא בטכנולוגיה של ימינו ישנם מספר אפליקציות השולחות כרטיסי ביקור דיגיטליים למכשירים ניידים אחרים. האחת היא לשלוח אותם במייל, ואחרת היא אפליקציה ששולחת אותם במייל, המכונה כרטיס ביקור אלקטרוני. בדרך כלל ניתן להציב יישום כרטיסים דיגיטליים בפורמט כרטיס היוצר מאגר של כרטיסי ביקור מנייר ומאפשר לאנשים להחליף מידע באופן אלחוטי.
למידע מורחב על כרטיס ביקור דיגיטלי חינם נא להעיף מבט ב- digitalbcard.co.il

אם אתה זקוק לכרטיס דיגיטלי או סתם רוצה לארגן את כרטיסי הנייר שלך

כדי לסרוק מספר כרטיסים, ישנם סורקי כרטיסי ביקור רבים שעושים את העבודה. כרטיסי ביקור דיגיטליים מושלמים לאיחוד חשבונות ופרטי קשר לתצוגה יחידה, אך משמשים גם לשיתוף פרטי קשר בין שותפים ללקוחות. בעידן הדיגיטלי, חיוני שתשתמש בכרטיסים דיגיטליים, כמו כרטיסי ביקור רגילים, כדי לשתף את פרטי הקשר שלך בתצוגה נוחה. בנוסף לשיתוף מידע כגון כתובות דוא"ל, מספרי טלפון ומידע אישי אחר, אתה משתמש גם במספר תכונות שימושיות אחרות כגון שיתוף פרטי קשר עם שותפיך או לקוחותיך ושיתוף מידע אודות המוצרים, השירותים, המוצרים והשירותים של החברה שלך. .

תוכנת תוכנה זו מסייעת לך להמיר את כרטיסי הביקור שלך לפורמט דיגיטלי ולנתח את הנתונים שלך בלחיצה אחת

אתה יכול להשתמש בתבנית מותג כדי ליצור את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך, או בכלי עיצוב כרטיסים דיגיטליים בחינם כגון Adobe Illustrator או Adobe Photoshop.

כרטיסי ביקור דיגיטליים זהים כמעט לכרטיסי ביקור

אך הם נוצרים ומוחלפים דרך האינטרנט, ולא מודפסים על נייר כרגיל. אין תבניות מודפסות לעיצוב כרטיסי ביקור, יש כרטיסי ביקור דיגיטליים המיועדים להדפסת לייזר, ממש כמו כרטיסי ביקור מסורתיים המיועדים להדפסת אופסט. ניתן להפיק כרטיס ביקור מודפס דיגיטלית בעלות נמוכה יותר מכרטיס ביקור קונבנציונאלי המשתמש בדפוס אופסט, והאיכות זהה, זה פשוט לא כל כך טוב.

אין צורך בפניה פיזית לשליחה או לקבלת כרטיס ביקור דיגיטלי

וכרטיסי ביקור של gomixapp הם ללא נבטים לחלוטין, ולכן אין צורך בקשרים פיזיים. אתה יכול אפילו להדביק אותם למחשב, לטלפון, לטאבלט או למכשיר אלקטרוני אחר מבלי להזדקק למגע פיזי. אם יש לך גישה למחשב או לטלפון שלך, יהיה לך כרטיס ביקור דיגיטלי בטלפון ברגע שהוא מוכן לשימושך. אם יש לך גישה לטלפון או למחשב, יש לך את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך בתוך זמן קצר, לא משנה מה.

בעולם הדיגיטלי יותר ויותר של ימינו

אין דבר יותר נוח מאשר לקבל את כרטיס הביקור שלך בפורמט דיגיטלי. ניתן ליצור כרטיסי ביקור דיגיטליים במכשירי האייפון, האייפד, האנדרואיד או המחשב ולעתים קרובות הם קלים לשימוש כמו כל סוג אחר של כרטיסים בשוק.

ניתן להטמיע כרטיס ביקור דיגיטלי בכרטיס נייר על ידי הצבת קוד QR קטן עם תמונה בפינה

הקוד לעולם לא יפוג ותוכל להדפיס את כרטיס הביקור עם קודי ה- QR לאחסון בטלפון או במחשב שלך. מדריך זה מכסה מהו כרטיס ביקור דיגיטלי, כיצד להפוך אותו לדיגיטלי, כיצד ליצור ולשתף משלכם, וכמה טיפים וטריקים. אם יש לך את המשאבים, אתה יכול ליצור ולקודד את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך על ידי הטמעתו בתחום שלך. לחלופין, אם אתה מעדיף לעבוד בפוטושופ, נסה מדריך זה כיצד תכננתי את כרטיס הביקור שלי.

הזן את פרטי הקשר שלך בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך, הוסף קישורים לרשתות החברתיות העיקריות שלך והוסף את כל מה שאתה רוצה בכרטיס הביקור שלך.

כל מי שמתקשר יכול לצפות בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלו ולסרוק את קוד ה- QR בטלפון שלו

אם אתה משתמש HiHello, אתה יכול לשלוח אותו למשתמש (אין צורך בקודי QR או קישורים) ומשם מישהו יכול לשמור את הכרטיס כ- .vcf. כשמישהו סורק את הקוד, הוא מופיע בטלפון שלך, ואם אתה מחובר מרחוק, ניתן להדביק את הקישור. תוכלו גם לשתף אותו ברשתות חברתיות על ידי העתקת הקישורים לכרטיס שלכם, כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, לינקדאין, פינטרסט וכו '.

כרטיס ביקור דיגיטלי דו צדדי זה מושלם עבור צלמים המעוניינים להציג לראווה

את העבודה הטובה ביותר ופרטי יצירת הקשר שלהם בחלק הקדמי והאחורי של כרטיסי הביקור שלהם. לאחר מכן תוכל להדפיס ולהשתמש בכרטיס איש הקשר שלך באופן דיגיטלי או להדפיס כמו כרטיס ביקור רגיל. לאחר שקיבלתם את כרטיס הביקור שלכם, הזנת פרטי ההתקשרות שלכם בפנקס הכתובות הדיגיטאלי כבר אינה משימה גוזלת זמן. כשאתה יוצר את הרקע הווירטואלי שלך, הוא מראה לך את קוד ה- QR וקישור לכרטיסי הביקור הדיגיטליים. אם לא תלחץ על שמור, Evernote ישלוף את הנתונים מהכרטיס ותגלה שזה באופן אוטומטי "כרטיס הביקור" שלך.

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן