כמה עולה הדברה ירוקה?

הטכנולוגיה מעניינת מכיוון שהיא משתמשת בזן תסיסה תעשייתי הנפוץ בייצור מרכיבי מזון ומזון, שלדברי ה-USDA הוא "מוכר בדרך כלל כבטוח", ניתן לייצר בעלות נמוכה ומבטיח שליטה. טפילי צמחים רבים. אלטרנטיבות זמינות לחומרי הדברה כוללות שיטות גידול, שימוש בחומרי הדברה ביולוגיים (כגון פרומונים וחומרי הדברה מיקרוביאליים), הנדסה גנטית ושיטות להפרעה ברבייה של חרקים. עם זאת, השימוש בחומרי הדברה סינתטיים מציב אתגרים נוספים, וכעת ברור שיש צורך בשיטות חלופיות לצמצום נזקי המזיקים תוך הימנעות מהעלויות וההשפעות השליליות הכרוכות בהדברה סינתטית.

כמה עדויות מצביעות על כך שחלופות לחומרי הדברה יכולות להיות יעילות בדיוק כמו השימוש בכימיקלים

כתוצאה מכך, צמצום השימוש בחומרי הדברה סינתטיים משפר את הקיימות בחווה ומחוץ לחווה ומפחית עלויות עבור החקלאי. בנוסף, המגדלים מעודדים לשקול בקרות חלופיות ולאמץ שיטות המפחיתות את השימוש בחומרי הדברה כימיים.

הם כוללים גם כימיקלים לאחר הקציר המשמשים להדברת מזיקים במוצרים שנקטפו לפני אחסון או הובלה לשוק

וכן כימיקלים המשמשים להסרת טרמיטים, ג'וקים ומזיקים אחרים מבניינים. חומרי חיטוי כוללים כימיקלים (חומרי חיטוי קרקע) המושמים על הקרקע לפני הקציר כדי לשלוט על נמטודות, חרקים ומיקרואורגניזמים לא רצויים.

חומרי הדברה משמשים להדברת אורגניזמים הנחשבים מזיקים או מזיקים לסביבה

חומרי הדברה מתוכננים להיות רעילים למזיקים שהם מכוונים אליהם, בין אם הם חרקים הגורמים למחלות צמחים, עשבים שוטים או פולשים לא רצויים לבית ולגינה אחרים.

בשימוש נכון

חומרי הדברה יכולים להגן על הצמחים שלך או על הבית מפני נזק.​​ עם זאת, נזק לצמח, כשל בהדברה, סיכונים בריאותיים וחומרי הדברה יכולים להוביל לזיהום אדמה, אוויר או מים אם הנחיות התווית אינן עקבו נכון. בנוסף למזיקים שנשלטים ביעילות, תוויות חומרי הדברה מזהות או מפרטות את היעילות המוגבלת של המוצר נגד מזיקים אלו.

כמו כן

מוצר המשמש לטיפול בטפיל אחד עשוי להיות יקר יותר ממוצר המשמש לטיפול אחר. גורמי מחיר נוספים כוללים את גודל הבית וסוג ההדברה בה אתה משתמש. לכן, עלות ההדברה לבית בשטח של 3,000 מ"ר יכולה להיות יותר מדירה בשטח של 1,500 מ"ר. חלק מהלוחמים גובים 25 דולר נוספים עבור כל 1,500 רגל של 1,000 רגל מרובע.

באשר לסוג המוצרים המשמשים

סביר להניח שתשלם יותר עבור שירותי הדברה אם חברה משתמשת במוצרים אורגניים, לפי אנטי-פסטו. גורמי עלות הדברת מזיקים ביתיים נפוצים כגון עכבישים, ג'וקים ונמלים היא בדרך כלל מרכיב סטנדרטי בתוכנית הדברה, אך הדברת מזיקים כגון טרמיטים ומכרסמים תעלה את המחיר ככל שיש צורך במוצרים ושיטות טובים יותר.

אם אתה מקבל רק טיפול מזיקים אחד בשנה

זה בדרך כלל עולה $300 עד $550. עם זאת, אם יש לך זיהום גדול יותר, ייתכן שתצטרך טיפולים רבעוני או חודשי. אם הטכנאי קובע שתזדקק למספר טיפולים כדי לפתור את בעיית המזיקים, עלות הביקור הראשוני היא בדרך כלל בין 150 ל-300 דולר. עלות זו בדרך כלל גבוהה יותר מאשר עבור ביקורים רגילים מכיוון שטכנאי צריך לחקור ולאבחן את הבעיה ולספק טיפול מיידי.

למרבה הצער

לא ניתן לבצע את כל סוגי ההדברה בבת אחת. כאשר מדובר במזיקים שעלולים לגרום לנזקים מבניים (כגון טרמיטים וחיפושיות עץ) או כאלו שעלולים לגרום לבעיות בריאותיות (כגון פרעושים, קרציות ופשפשים), לרוב כדאי להיפטר מהמזיק במהירות בעזרת מדביר מקצועי. חֶברָה.

אם אתם חושדים שיש לכם בעיית טרמיטים

פנו לחברת הדברה מקצועית שתוכל לבדוק את ביתכם לאיתור טרמיטים וסימני נזק ובהתבסס על התוצאות לייעץ לכם מה הפתרון הטוב ביותר למצבכם. קביעת בדיקת טרמיטים שנתית, שעולה בממוצע כ-100$, יכולה לזהות פעילות טרמיטים מוקדם ולחסוך לכם יותר בטיפולים ותיקונים יקרים. אמצעי זהירות זה יכול לחסוך לך (בעל הבית) הרבה.

טיפ ייתכן שיהיה עליך לשלם $200 עד $500 עבור השיקום הראשוני של מזיקים

טיפולים בטפילים כגון נמלים ועכבישים צריכים להיות בקצה הנמוך של טווח זה ($200 עד $300), בעוד שמכרסמים או טפילים גדולים יותר יעלו יותר ($300 עד $300). 500). העלות הממוצעת של טיפול בטרמיטים נעה בין 200 ל-900 דולר, כאשר טיפולים קונבנציונליים עולים בסביבות 560 דולר. נגיעות חמורות יכולות לעלות בין 2,000 ל-8,000 דולר או יותר כאשר אתה צריך לטפל בבית שלך ולחטא אותו.

שירותי הדברה שנתיים או בדיקות שנתיות עולים בדרך כלל בין 300 ל-500 דולר, הדומה לטיפול בביקור בודד. כדי לעזור לך להבין את עלויות ההדברה, אנו נספק מספר מחירי טיפול ממוצעים ונשווה מחירים בהתאם לסוג המזיק שאתה מתמודד איתו.

אם אתם צריכים איש מקצוע מכל סיבה שהיא, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מוכנים לרכוש מוצרי הדברה מקצועיים ולדעת שהעלות תגרום לפחות מזיקים בביתכם.

הדברה עלולה לעלות ביוקר

אבל המשיכה של עסקה טובה יכולה להוביל חלק מבעלי בתים ליפול קורבן לפתרונות קצרי טווח, שרבים מהם כוללים שימוש יתר בכימיקלים, כולל שמנים אתריים. דאגה נוספת היא שלחומרי הדברה כימיים רבים עלולות להיות השפעות סביבתיות גבוהות, כולל זיהום מים והשפעות שליליות על חרקים מועילים כמו דבורי דבש, כמו גם חיות בר ובני אדם. מבחינת עלויות השימוש בחומרי הדברה, יכולות להיות עלויות סביבתיות, עלויות בריאות האדם [38], וכן עלויות של פיתוח ומחקר של חומרי הדברה חדשים.

העלות של חומרי הדברה עשויה לעלות בהרבה על היתרונות הכלכליים

על פי מחקר שפורסם ביום שלישי (30 בנובמבר). המחקר גם מצטט הוצאות אחרות של חברות ששימשו לטובת יצרני חומרי הדברה, כולל ארבעת הגדולים – BASF, Bayer, ChemChina, Corteva – המהווים 60% מהמכירות העולמיות. עלויות דשנים, זרעים וכימיקלים מהוות חלק ניכר מהעלות הכוללת של ייצור התירס. מאמר זה מציג את העלויות של שלוש התשומות הללו משנת 2000 עד 2017.

מאז 2013

עלות הדשנים ירדה, בעוד שעלות הזרעים נותרה יציבה. במבט לשנת 2019, נראה הגיוני לצפות שמחירי חומרי ההדברה יהיו ברמה גבוהה יותר בעוד שמחירי הזרעים יכולים להישאר יציבים. לעת עתה, נראה הגיוני לצפות שעלויות הדשן, הזרעים והכימיקלים יישארו קבועות או יעלו בשנת 2019. ברגע שתקציבי היבול לשנת 2019 ייקבעו, עלויות הזרעים לדונם יישארו יציבות ועלויות ההדברה יישארו קבועות. 2017 או מעבר לכך. נראה הגיוני.

עלות חומרי ההדברה הייתה 33 דולר לדונם בשנת 2000

ועלתה ל-49 דולר לדונם בשנת 2012, שיעור צמיחה שנתי מורכב של 4%. עלות חומרי ההדברה עלתה משמעותית מ-49 דולר לדונם ב-2013 ל-66 דולר לדונם ב-2013. סכום שלושת העלויות גדל באופן דרמטי מ-2006 ל-2013, כאשר ה-Midlands גדל בממוצע ב-12 אחוזים לדונם בשנה במדינה. אילינוי. מחקר שפורסם ב-Sustainable Agriculture Review העריך את העלות של ההשפעות השליליות הללו.

עבור עוד מידע אודות כמה עולה הדברה ירוקה? כדאי לגלוש לאתר hadbara-neto-yeroka.co.il

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן