כמה סיפורים מדהימים על גניבת רכבי יוקרה

בתור בעלי רכבים, אחד הפחדים הכי גדולים הוא שיום אחד תלכו לכיוון הרכב – ותגלו שנגנב. זהו תרחיש מאוד לא נעים, ולא רק בשל ההפסד הכספי שעלול להיגרם לכם.

ביטוח רכב אונליין יכול לעזור לכם להתמודד עם הסיכון הזה, שגובר ככל שהרכב שלכם יותר יקר.

אפילו רכבי יוקרה נגנבים לפעמים. לא מאמינים? יש לנו כמה דוגמאות מדהימות.

שברולט קורבט  C3 1968

מרבית הרכבים הגנובים לעולם לא נמצאים, בעוד שבעלים אחרים עשויים להמתין שבועות או חודשים כדי לגלות מה עלה בגורל הרכב האהוב שלהם – אבל דמיינו לחכות במשך עשרות שנים.

בשנת 1969 נגנבה רכב מהמודל הקלאסי מהמוסך של בעליו בארה"ב. למרבה הפלא, 37 שנים מאוחר יותר (דצמבר 2006) הבעלים קיבל שיחה בלתי צפויה מסוכני מכס, שמצאו את הקורבט הגנוב בדיוק כשהוא עומד להישלח לשוודיה.

הודות לעבודה החרוצה של הבלשים בתיק, הרכב לבסוף עם בעליו – כמעט ארבעה עשורים לאחר שנעלם.

פרארי  F50 1996

רכב שעולה 750,000 דולר אמור למשוך תשומת לב, אבל בעלי הפרארי הזה לא ציפה למה שקרה לו.

הרכב שלו הפך ליעד האחרון של גנב, שהיה ידוע כבעל חיבה מיוחד לרכבים איטלקים. למזלו של הבעלים, הרכב נמצא על ידי ה-FBI במהלך פשיטת ​סמים על מחסן אחסון.

אמרנו למזלו? הסיפור ממש לא נגמר שם, והמזל הזה התהפך לגמרי. על פי הדיווחים, בזמן שהסיעו את הרכב למטה ה-FBI, הסוכנים התרסקו והרסו אותו לחלוטין. הם טענו שהתאונה התרחשה בשל חוסר אוויר בצמיגים.

זמן קצר לאחר מכן, ב-2012, נמכר הרכב לפירוק במכירה פומבית. השווי ההתחלתי שלו היה 65,000 דולר בלבד, שבריר מערכו המקורי.

מרצדס בנץ SLR מקלארן 2003

כאשר מרצדס-בנץ SLR מקלארן יצא לראשונה בשנת 2003, מחירו היה 500,000 דולר. הוא היה מסוגל להאיץ מ-0 ל-60 קמ"ש תוך 3.5 שניות בלבד, מה שהפך אותו לרכב האולטימטיבי עבור אלה עם צורך במהירות – או לפחות עבור גנב בריטי אחד.

לרוע המזל, לאחר שגנס את הרכב הוא קיבל קצת יותר מדי ביטחון עצמי, והקליט את עצמו בטלפון שלו מדבר על ביצועי המהירות של הרכב. ההקלטה סייעה מאוד לשוטרים לאתר ולתפוס אותו.

בוגאטי ווירון גרנד ספורט 2011

בוגאטי ויירון הוא המלך הבלתי מעורער של רכבי הביצועים היוקרתיים, והוא פופולרי בקרב סלבריטאים, לרבות הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו.

ב-2011, שני גברים פולנים נעצרו בגרמניה בדרכם למולדת, לאחר שגנבו רכב בוגאטי גרנד ספורט ויירון ורכב ב.מ.וו 750 לי בשוויץ השכנה. הרכבים היו שייכים לאיש עסקים שוויצרי והוערכו בסך כולל של 1.5 מיליון אירו. הם הצליחו לברוח מהניידות, אבל נתפסו על ידי מסוק משטרתי.

לא משנה איזה רכב יש לכם, ביטוח רכב אונליין ישמור עליכם מפני פריצות וסכנות נוספות.