חוק המשיכה הסוד

כך למשל, שיטת המשיכה נמצאת כבר זמן רב בשימוש על ידי מיליונרים ואנשים מצליחים מאוד אחרים, אך לרוב הם בוחרים לשמור את הידע החשוב הזה לעצמם. מנהיגים גדולים רבים, כמו אלברט איינשטיין, נפוליאן היל, בוב פרוקטור, דיברו על חוק המשיכה בכל יצירותיהם. "הסוד" של רונדה ביירן הוא רב מכר המוקדש לחוק המשיכה.

הפרנטיס מולפורד כתב "מחשבות הן דברים" עוד בשנת 1889

והסביר שמה שאנחנו מדברים עליו ומה שאנחנו חושבים עליו אנחנו מושכים לחיינו. סרט זה משנת 2006 והספר הבא [43] משתמש בראיונות עם המחברים והדוברים של "מחשבה חדשה" כדי להסביר את העקרונות של חוק המטאפיזיקה המוצע, לפיו אתה יכול להסתמך על מה שאתה חושב עליו בצורה קוהרנטית.

הספר הזה לא מתאים לכולם

הוא דורש מהמאזין לקחת קפיצת מדרגה ענקית של אמונה ולקבל כמה מושגים חזקים מאוד אך בלתי צפויים. אבל כדי להפגין דברים נפלאים בחייך, בואו ננקה כמה תפיסות מוטעות. כדי למשוך את מה שאנחנו רוצים בחיינו צריך יותר מסתם משאלת לב.

כל מה שאתה צריך לעשות

הוא לדעת מה אתה רוצה, להישאר ברגע ולהאמין. כדי לבטא את מה שאתה רוצה, אתה צריך ליישר את המחשבות, הרגשות, המעשים, המילים והכוונות שלך עם מי שאתה רוצה להיות. כדי להבין למה אתה מתכוון, עליך להפוך ל"שותף רטט" עם מה שאתה רוצה למשוך לחייך. אם אתם בהרמוניה ומוציאים את הרטט הנכון למה שאתם רוצים למשוך, אתם זהובים.

התמקד בחלום שלך ותמצא דרך להשיג את מה שאתה רוצה

הציטוטים האלה מסבירים איך זה עובד ואיך אנחנו יכולים לעבוד כדי להגשים את החלומות שלנו. פורסם בשנת 1937, הוא קובע שאתה יכול לעשות ולהיות כל דבר אם יש לך את המחשבות והרגשות הנכונים לגבי המטרה שלך.

וייבי Vibee

פילוסופיית חוק המשיכה במחשבה חדשה מבוססת על האמונה שמחשבות הן סוג של אנרגיה ושאנרגיה חיובית תורמת להצלחה בכל תחומי החיים

כולל בריאות, כספים ומערכות יחסים. למעשה, לא ניתן להוכיח או להפריך את חוק המשיכה, אך הוא מפריע לחיי רגש בריאים, מעורר אשמה ומקדם חיי רגש בריאים.

חוק המשיכה אומר שאם אתה חושב על מה שאתה לא רוצה, זה בא לך: כשלוקחים אותו לקיצוניות ההגיונית, זה גורם לך תמיד לרצות משהו, לעולם לא להיות מאושר, וזה יכול לגרום לנו להשלות את עצמנו לעשות תמיד מה שאנחנו רוצים.

הרוב המכריע של האנשים נולדים

גדלים, נאבקים ועוברים את החיים בשובבות ובכישלון, לא מבינים שיהיה קל באותה מידה לשנות ולהשיג בדיוק מה שהם רוצים מהחיים, בלי להבין את זה. המוח נמשך למה שהוא עוצר בו. הבעיה עם ספרים כמו הסוד ועם פרשנויות של חלק מהאנשים לחוק המשיכה היא שהם מניחים שהאמונה שיבואו אלינו דברים טובים היא זו שתביא לנו את כל מה שאנחנו רוצים בלי שום מעשים מאחורי זה.

אם אתה מתמקד בחוסר ושליליות

אז זה מה שימשוך את חייך – אז, אם תתמקד בדברים הטובים והחיוביים בחייך, אתה אוטומטית תמשוך יותר דברים טובים וחיוביים לחיים שלך – כך גם , ככל שאתה עובד קשה יותר לקראת המטרה שלך, כך אתה מושך יותר אנרגיה חיובית ליקום שלך.

באופן עקרוני

המחשבות שלנו מובילות לרגשות שמובילים לפעולות שמובילות לתוצאות. בעיקרו של דבר, מה שאנו חושבים ומרגישים מתבטא בדברים חומריים ובאירועים אמיתיים בחיים. על ידי לימוד פיזיקת הקוונטים, הגענו למסקנה שהיקום מתכוונן למסרים שאנו מעבירים מהתת מודע והמודע שלנו ואז מתרגם את המחשבות והאמונות שלנו למציאות (באמצעות חוק המשיכה).

החוק תומך מאוד ברעיון שמחשבותינו מתבטאות במציאות

העיקרון הבסיסי של חוק המשיכה הוא שמחשבות יוצרות מציאות, כך שמחשבות חיוביות יוצרות תוצאות חיוביות ומחשבות שליליות יוצרות שליליות. חוק המשיכה הוא פילוסופיה לפיה מחשבות חיוביות מביאות לתוצאות חיוביות בחייו של אדם, ומחשבות שליליות מביאות לתוצאות שליליות.

מאמינים ששילוב זה של חשיבה חיובית ורגשות חיוביים מאפשר לך למשוך חוויות והזדמנויות חיוביות

להגיע לתהודה עם חוק האנרגיה המוצע על ידי שימוש במחשבות ורגשות אסירי תודה וחיוביים והתמקדות בחלומות ולא באכזבות. יכול לשנות את תדר האנרגיה שלנו וחוק המשיכה יכניס רגעים חיוביים לחיינו.

כאשר יש לנו מחשבות חיוביות

אנו מציגים אותן כאנרגיה חיובית ביקום ובעצם קורים לנו דברים טובים. כאשר אנו חושבים על מחשבות שליליות, אנו שואבים אנרגיה שלילית לחיינו. פרדיגמה היא אמונה תת-מודעת שמקדמת או מונעת את הצלחתנו או הכישלון שלנו במה שהתכננו לעשות בחיים על ידי שינוי הרטט שלנו כדי למשוך או לדחות את האמונה הזו.

מזגן תדיראן

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן