חדרי נוער ומה שביניהם : איך לעצב חדר מתבגרים בצורה הפונקציונלית והטובה ביותר?

אחד התפקידים החשובים ביותר בחדר של ילד בגיל ההתבגרות הוא שהוא מציע את החלל האישי הראשון שבני נוער יכולים להיות בו. זהו המרחב הפרטי של בן נוער. אם אתם חושבים כיצד לעצב את החדר של הנער המתבגר שלכם, כדאי שתשקיעו בכך מחשבה והמון יצירתיות. אחרי הכל, החדר שלו כנראה יהיה המרחב המוגן והאהוב עליו. בואו ליהנות מכמה טיפים שימושיים בעיצוב חדרי נוער.

אילו דברים חשוב שיהיה בחדר של הילד או הילדה המתבגרת שלכם?

החדר חייב לשקף את האישיות של ילדכם ועם זאת להיות שימושי לכל צרכיו של הילד. נסו לחשוב כמו נער/ה בגיל ההתבגרות. גודל חדר מתבגר חייב להיות רב תכליתי כדי שיוכלו להתפשט, לעשות שיעורי בית, לבלות עם חברים, להירגע, לישון ולהרגיש ממש בבית, במרחב מוגן. כאשר אתם מעצבים חדר נוער קחו בחשבון שולחן כתיבה, מנורת לילה, פוסטרים, תמונות, מיטה מגניבה, חדר חמים ונעים ואף חלונות גדולים על מנת לתת לילד שלם להרגיש חופשי בתוך חדרו (זאת כמובן במידה ויש לכם שליטה בכך ואתם ממש בשלב ראשוני של עיצוב הבית). 

תמונות ופוסטרים לחדרי נוער – כך תעזרו להם לשקף את אישיותם 

תמונות עוזרות בתכלית לעצב חדר נוער בצורה שהכי מתאימה לאישיות הילד שלכם. טיפ שלי: נסו לזרום איתם ועם מה שהם אוהבים, הרי זה הולך להיות חדר המפלט שלהם ברגעים הטובים וגם ברגעים הקשים. תוכלו לקחת את ילדכם ולבחור יחד איתו 2 עד 3 תמונות המשקפות את אופיו. היכנסו עכשיו תמונות לחדרי נוער באתר 'תמונה' ובחרו יחד עם ילדכם הצעיר את התמונות המושלמות לחדרו.

יש לכם נערה בגיל ההתבגרות? טיפים לעיצוב חדרי נערות עם תמונות מעוצבות

עיצוב חדרי בנות כנראה יהיה שונה מעיצוב חדרי בנים. נערות מחפשות דברים קצת שונים ולכן גם איתן, נסו להיצמד לאופי שלהן. לדוגמה, בנות רבות אוהבות אופנה ונשיות. שלבו להן בחדר אלמנטים נשיים שיתנו להן את הדחיפה ואת העידוד להפוך מנערות לנשים של ממש. בגיל ההתבגרות בנות בדרך כלל קצת נבהלות מעצבן וחלק מהקושי שלהן זה המעבר בין ילדה לאישה. לכן, שימו להן בחדר אלמנטים שיחברו אותן לנשיותן. תוכלו למצוא תמונות של שפתיים מושלמות באתר 'תמונה'. בנוסף תוכלו למצוא תמונות של ווג, תמונות אופנה, ותמונות איפור המדהימות לחדרי נערות.

 

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »

רעיונות לפעילויות גיבוש לעובדים

בעידן שבו שימור עובדים ומעורבות הם חיוניים להצלחת כל עסק, פעילויות גיבוש הופכות לאסטרטגיה מרכזית בניהול כוח העבודה. פוסט זה בבלוג חוקר רעיונות חדשניים שונים

קרא עוד »
דילוג לתוכן