השתלות שיניים לקשישים

ביטוח שיניים המכסה שתלים והליכים אחרים הוא דרך עבור קשישים מעל גיל 65 לקבל את היכולת הכלכלית לשלם ולהוזיל משמעותית עלויות. תוכניות יתרון של Medicare (חלק ג') עשויות לשלם עבור מגוון רחב יותר של הליכי השתלת שיניים מוקדמים, כגון סריקות CT, עקירות והשתלות עצם, מכיוון שלעתים אלה כוללים הטבות של ניתוח פה ולסת.

לפעמים

Medicaid מכסה טיפולי שיניים למבוגרים, אך ההטבות משתנות ממדינה למדינה. בנוסף, כלל הטיפול הזול ביותר אומר שלא משנה היכן אתה גר, התוכנית לא תשלם עבור השתלות שיניים. ככלל, ביטוח שיניים אינו כלול בשום פוליסת ביטוח בריאות גדולה.

אם אתה מודאג מהעלות הפוטנציאלית של כל אחת מהאפשרויות

עיין במאמר על שירותי שיניים מכוסים של Medicare. קשישים עם מצב רפואי מגלים לפעמים שמדיקייר יכולה לשלם עבור שלבים מסוימים של טיפול השתלה מוקדם, כגון סריקות CT, עקירות והשתלות עצם.

ככזה, מטופלים עם הכנסה קבועה לפנסיה בביטוח הלאומי חייבים לשים לב היטב להגדרה החוקית של צרכים רפואיים וכיצד הם פונים על מנת לקבל את תוכנית הכיסוי שלהם להשתלת שיניים.

החדשות הטובות לקשישים הן שתותבות אינן האופציה היחידה להחלפת שיניים

השתלת שיניים לקשישים יכולה להיות דרך מצוינת להתמודד עם אובדן שיניים הקשור להזדקנות. הם מציעים את החופש והנוחות של שיניים טבעיות ומהווים חלופה אמינה ובטוחה לתותבות. השתלת שיניים יכולה להיות הפתרון הטוב ביותר להחלפת שיניים גם עבור קשישים.

הגיל אינו מהווה התווית נגד להתקנת שתלים בקשישים

אך תכנון טיפול שתלים לקשישים כרוך בגורמים רבים כגון קריטריונים ביולוגיים, קליניים, סוציו-אקונומיים ועוד. הדבר נובע משינויים הקשורים לגיל בגוף ובבריאות השיניים, אשר מסבכים את טיפול השתלות בקשישים. ככזה, רוב הקשישים הבריאים יכולים לקבל שתלים להחלפת שיניים, אם כי זמני ההחלמה לאחר הניתוח עשויים להיות מעט איטיים יותר מאשר מבוגרים צעירים יותר.

בקיצור

למרות שזמן ההחלמה מהניתוח ארוך יותר מזה של הדור הצעיר, קשישים בריאים בכל הגילאים יכולים להשתמש בשתלים לשיקום שיניים. שתלים דנטליים יעילים באותה מידה בקרב קשישים בגילאי 85 או 90, ויש להם אותה יכולת חיזוי בהשתרשות כמו מטופלים צעירים יותר. שתלים דנטליים יעילים באותה מידה עבור קשישים או כל חולה עם צפיפות עצם נמוכה (אוסטאופורוזיס/אוסטאופניה), ויכולת החיזוי של הריפוי זהה לזו של חולים צעירים יותר. למעשה, חולים עם אוסטיאופורוזיס הם מועמדים טובים להשתלה בדיוק כמו אלה ללא אוסטיאופורוזיס.

אם אתה חושב שאינך זקוק לשתל עקב גילך

או שלא ניתן להשתיל עקב איבוד עצם או בעיות בריאות אחרות, אנא חשבו שוב. אם אתה קשיש הסובל מאובדן שיניים, עליך לדעת שניתן להתאים גם את התותבות וגם השתלים כך שיתאימו בצורה מושלמת למבנה הגוף שלך ולמראה ולהרגיש טבעי ככל האפשר. זהו אחד ההבדלים העיקריים שיש לקחת בחשבון כאשר שוקלים את היתרונות והחסרונות של שיניים תותבות ושתלים. בבחירת שיניים תותבות ושתלים, אנא שקול את העובדה שככל שאתה מזדקן, אובדן שיניים עלול להוביל לעששת ולאובדן עצם.

לעיסה עם השיניים הנותרות עלולה להוביל עוד יותר לבעיות שיניים אחרות

ללא שתלים, ייתכן שתצטרך לשנות את התזונה שלך או לפצות יתר על השיניים הנותרות כדי לאכול נכון. תהנה מהארוחה שלך עד הסוף כי השתלים תופסים הרבה פחות מקום בפה שלך.
על מנת לבדוק עוד פרטים מורחבים על השתלות שיניים לקשישים והשתלות שיניים בבת ים מומלץ לבקר באתר dental-clinics.co.il

מצד שני

השתלים עמידים יותר ונראים כמו שיניים טבעיות. הם לא מציבים שום הגבלה, כמו אכילה או הסרת שיניים לפני או אחרי השינה, והכי חשוב, אתה לא צריך להיות נבוך מנשירת שיניים. ככל הנראה, ניתן לשחזר שיניים חסרות רבות או את כל המשנן גם בעזרת תותבות הנתמכות בשתל.

שתלים דנטליים עשויים טיטניום בדרגה מסחרית; חומר זה הוכח כאינרטי לבני אדם ומקדם ישירות את הצמיחה של תאי עצם על פני השתל

ויוצר תחליף שורש אידיאלי לתמיכה בכתרים או תותבות חדשות של המטופל. שתלי טיטניום מספקים תמיכה חזקה לתותבות מכיוון שהם מקובעים ומוצמדים לעצם הלסת. הם יכולים לספק תמיכה יציבה לתותב מכיוון שהם מחוברים בחוזקה לעצם הלסת. רופא השיניים גם יוודא שעצם הלסת הקיימת תוכל לעמוד בכוח הישיר של התותבות בזמן הלעיסה.

צריך להחליף שיניים תותבות כל כמה שנים

בעוד שתלים יכולים להחזיק מעמד עד סוף חייך אם תטפל בהם היטב. עם הזמן, תשכחו שהשתל שלכם הוא שתל מכיוון שהוא נראה, מרגיש ומתפקד בדיוק כמו השן המקורית שלכם. קשישים מחלימים מניתוח השתלת שיניים קצת יותר לאט ממטופלים צעירים יותר, מה שאומר שלעיתים קרובות אנו מחכים 4 חודשים כדי שיהיו לנו שיניים במקום 3.

אני מתייעץ לעתים קרובות עם מטופלים מעל גיל 65 שחוששים שהם לא יוכלו להפיק תועלת מההשתלה ובמקרים רבים יוכלו לשקם את שיניהם בהצלחה

השילוב של ההכשרה והניסיון הרב שלי, כמו גם הטכנולוגיה העדכנית שבה אנו משתמשים במרכז לרפואת שיניים קוסמטית של פנינסולה, מאפשר לי לטפל במספר רב של מטופלים קשישים בטיפול שתלים.

ככל שאנו מתבגרים

הגוף שלנו מפתח צרכים בריאותיים שיניים שיכולים ללבוש צורות רבות. חלק מהקשישים עשויים לתהות אם הם מבוגרים מדי להשתלות שיניים, אבל הם לא. אנשים מתחת לגיל 18 אינם זכאים להשתלת שיניים מלאכותית, אך אין הגבלת גיל עליון. אמנם ההנחה היא שאנשים מתחת לגיל 18 לא יעברו שתלים, אך אין מגבלת גיל עליונה.

אנשים רבים מפקפקים בכך שהשיניים המושתלות פועלות ביעילות עבור אנשים מבוגרים כמו עבור אנשים צעירים יותר

לא עוד, ההתקדמות ברפואת השיניים והטכנולוגיה העניקה לנו שתלים דנטליים לקשישים. אולם למרבה המזל, חלה התקדמות בשיקום שיניים במהלך 30 השנים האחרונות, וישנם סוגים רבים של שתלים דנטליים זמינים כפתרונות להחלפת שן חסרה אחת או יותר. כמומחה להשתלות שיניים, אני עוזר לקשישים רבים לשקם שיניים רעות כדי שיוכלו לחיות חיים מלאים ובריאים יותר.

גם איכות החיים של המטופל יכולה להשתפר משמעותית לאחר ההשתלה; הפחתת אי הנוחות של שיניים/שיניים תותבות רפויות ולא טבעיות מאפשרת להן להתרועע בנוחות רבה יותר ולנהל חיים פעילים ופעילים יותר; תהנה לבלות עם המשפחה והחברים מבלי לדאוג שהשיניים שלהם ירפו

מחקרים מראים שמטופלים שהחליפו את התותבות שלהם בשיניים תותבות קבועות שנשמרות בשתל דיווחו על שיפור באיכות חייהם. מחקרים מראים שיפור ביכולת הלעיסה כתוצאה מטיפול בשתלים. למטופל יש חיוך טוב יותר, יותר ביטחון עצמי, יכולת לעיסה טובה יותר, ושתלים יכולים לסייע במניעת בעיות כמו TMJ משיניים לא מיושרות בפה.

כדי לראות פרטים מורחבים על השתלות שיניים מחירים והשתלות שיניים לקשישים יש לבקר ב- dental-clinics.co.il

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »

רעיונות לפעילויות גיבוש לעובדים

בעידן שבו שימור עובדים ומעורבות הם חיוניים להצלחת כל עסק, פעילויות גיבוש הופכות לאסטרטגיה מרכזית בניהול כוח העבודה. פוסט זה בבלוג חוקר רעיונות חדשניים שונים

קרא עוד »
דילוג לתוכן