החזרת אהבה לפי הקבלה

המעבר מסולילוק לאהבה הוא נקודת מפנה חיובית שיכולה להוביל אותנו ליחסים טובים יותר עם אחרים. אהבה עצמית היא כאשר אנשים מסתמכים על אחרים כדי לחוש רגשות של ערך וקבלה, וזה לא משהו שאחרים יכולים להציע. כאשר יש לנו מידה מסוימת של אהבה עצמית, זה עוזר לנו ליהנות מהשבתה שלנו, ליהנות מהדברים החשובים בחיים ולהיות נוכח ביחסים האישיים שלנו.

בקיצור

אם אתה אוהב אדם, עליך לקבל את החסרונות, חוסר הביטחון וההרגלים המוזרים שלו על מנת שתוכל לומר, "אני אוהב אותך. כדי לקבל ולאהוב אדם אחר ברמה מסוימת, נדרש שאתה אוהב את עצמך.כאשר אתה נמצא במאבק מתמיד עם העולם, מוכת מערכות יחסים לא מרוצות וחוסר אינטימיות, אינך אוהב את עצמך.

התשובה היא שאהבת שווא נובעת מהתקווה כי האחר אדם יחזיר את אהבתך אתה להוט לאהוב את האדם כיוון שאתה רואה את הטוב בו. אתה מתרכז לאהוב אותו ונותן לו אמונה במקצוע שלו לאהוב אותך.

במובן זה

אהבה ללא תנאי אינה כלומר לתת לאנשים את מה שהוא רוצה, אבל לקבל אותם על חשבון הצרכים של עצמך. אהבה הדדית פירושה לראות את הטוב באדם השני ולאהוב אותו על זה. אם אתה מקבל שמישהו טוב ואתה ראוי לאהבה, אז אתה צריך להרגיש מחויב להחזיר את האהבה הזאת.

זה בסדר להרגיש אהבה ללא תנאי ולהרפות אם מערכת יחסים כואבת יותר ממה שטוב לך. אם תגלו אהבה ללא תנאי, תמיד תוכלו למצוא דרך לסיים את הקשר. תמיד יאהבו אותך על היותך שם.

בעיקרו של דבר, כאשר אנו מתאהבים, אנו נמצאים במצב כה בלתי מותנה עד שאיננו יכולים לדמיין שאיננו מרגישים כך כלפי האחר.

בעוד שאנשים מסוימים מקשרים אהבה ללא תנאי לאהבה משפחתית

רבים מחפשים אותה במערכות יחסים רומנטיות. צורת אהבה זו קשורה לסיפוק זוגי, הערכה עצמית גבוהה יותר ותוחלת חיים ארוכה יותר של מערכת היחסים. השאלה אם אתה גדל במערכת יחסים מראה שישנם סוגים אחרים של אהבה ללא תנאי.

כשמדובר במערכות יחסים רומנטיות אהבה ללא תנאי פירושה אהבה שאינה מתמודדת עם תנאי בריאות שמשנים חיים או שינויים במראה או באישיות

זה מחזיר אותנו לנושא של הערכה חיובית ללא תנאי, שהיא קירוב קרוב למה שאנו מתכוונים במערכות יחסים על ידי אהבה ללא תנאי. לא רק בלבול ומידע מוטעה אודות טבעה האמיתי של אהבה ללא תנאי, מרמזים שאהבה ללא תנאי משקפת דינמיקה של מערכת יחסים לא בריאה או רעילה.

הם יכולים להציע סליחה ואהבה מבלי לעזוב את מערכת היחסים

האדם נאלץ להעריך ולאהוב אותך, למרות אי הנוחות שאתה מציג בפניו וההערכה העצמית שלו. אתה יכול להשיב על האהבה שיש לך לאחרים על ידי הפיכתם לפגיעים, וכאשר אתה מקבל שמישהו פגיע, זה דבר יפה.

כאשר אתה אוהב את עצמך, אתה מכניס את ההיסטוריה למערכת היחסים עם כל האלמנטים הטובים, הרעים והמכוערים שלה, ושום דבר לא פוחת אם אתה מאפשר לאחרים לעשות את אותו הדבר.

על ידי כך שאנו אוהבים את עצמנו אנו יכולים לדגמן אהבה עצמית ללא תנאי לילדינו ולאפשר להם לקבל את עצמם כפי שהם. הכללת המילה "רדיקלי" מציעה לנו שורש אוהב עצמי במקורות היחסים שלנו עם עצמנו (טיילור, 2018, עמ '6).

אני מאמין שאנחנו הופכים להיות מקור האהבה שלנו כשאנחנו במערכת יחסים לא נכונה ומחפשים מישהו שייתן לנו דברים שאנחנו לא יכולים לתת לעצמנו.

אם אתה רוצה לצאת ממצב אהבה בלתי נפרד

גלה מה אתה רוצה מתוך מערכת יחסים עם אדם אחר. יש מיליון שאלות היפותטיות שאחרות יכולות לענות עליהן, אבל זה לא ישנה דבר אם יש לך מערכת יחסים מותנית עם מישהו שאתה מאמין שצריך להיות אתה. לאהוב אותך זה לקבל את עצמך כאדם שאתה ולא לרצות להיות מי שאתה.

אפשר להתגבר לסירוגין על האהבה ששיתפת עם אדם אחר

לדברי מומחים רבים הלומדים מערכות יחסים, קיים בלבול מסוים שכדאי לבחון כיצד אנו מרגישים כאשר אנו מתאהבים לראשונה. כאשר האהבה מתחילה להיעלם, אנו מתמודדים עם האובדן הפוטנציאלי של האדם איתו היינו במערכת יחסים, ורבים מאיתנו מתאבלים על מישהו שאהבנו מאוד.
עבור עוד פרטים מורחבים אודות החזרת אהבה לפי הקבלה באפשרותך לבדוק כאן: xn—-0hcdjcbjh8mua.co.il

הם אף פעם לא מרפים מהאמונה שאהבה וקבלה תלויים בהטבות שהם מציעים לאנשים ובתנאים שהם עומדים בהם. כאשר אנשים חוזרים לאותה דינמיקה של אהבה בלתי נכזבת, הם נוטים לאדמיין את כל הדברים הטובים שאדם יכול לעשות.

בעוד שניסיון לענות על צרכיו של בן זוג נראה כמו דרך להביע אהבה ללא תנאי

זה יכול ליצור דינמיקה לא בריאה במערכת היחסים. קידום אהבה בוגרת המבוססת על חמלה וכבוד למערכת היחסים שלכם היא כמו אהבת הורים לילדם מרגע הלידה, אך אהבה רומנטית דורשת יותר זמן ומאמץ.

אם מערכת היחסים נכונה, יש לנו את הכלים בטווח הארוך להילחם על האהבה שאנו רוצים. אהבה עצמית חשובה מכיוון שהיא מהווה בסיס ליחסים טובים עם אחרים. הבנת האהבה האריסטוטלית, מכיוון שהיא מתמקדת במה שהכי טוב עבור האחר, מועילה לי.

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »

רעיונות לפעילויות גיבוש לעובדים

בעידן שבו שימור עובדים ומעורבות הם חיוניים להצלחת כל עסק, פעילויות גיבוש הופכות לאסטרטגיה מרכזית בניהול כוח העבודה. פוסט זה בבלוג חוקר רעיונות חדשניים שונים

קרא עוד »
דילוג לתוכן