מבוא

זהו מאמר מחקר על איך אנשים יכולים להערים על ידי האלגוריתמים של פייסבוק. הוא מדבר על הדרכים השונות שבהן פייסבוק עשויה לתמרן את המשתמשים שלה למטרות פרסום.

המאמר דן תחילה כיצד פייסבוק משתמשת ב"לייקים" כדי לקבוע אילו פוסטים יוצגו לכל משתמש בודד. לאחר מכן הוא ממשיך לדבר על איך זה עלול להוביל לכך שאנשים לא יראו פוסטים מאנשים שהם אוהבים או עוקבים אחריהם, אלא יראו פוסטים מחברים של חברים או משתמשים אחרים שעשו לייק לאותם עמודים כמוהם. המאמר גם דן כיצד זה יכול להוביל לכך שאדם לא יראה פוסטים שהוא היה אוהב אילו היה רואה אותם מלכתחילה, מה שעלול לגרום לו להיות יותר פסיבי באתר ופחות מעורב בו.

החלק השני של המאמר מפרט כיצד הפרסום עובד ומדוע כל כך חשוב לפייסבוק להיות מסוגל למקד מודעות לאנשים פרטיים. לאחר מכן הוא מדבר על כמה מחקרים שמראים שכאשר מודעה היא

המדיה החברתית היא חלק גדול מהחיים שלנו. זה עזר לנו לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה וזה גם עזר לנו לחלוק את המחשבות, הרעיונות והדעות שלנו. עם זאת, עם הגידול של פלטפורמות המדיה החברתית מגיעים לעלייה בחששות הפרטיות.

ישנן דרכים רבות לשמור על פרטיות המדיה החברתית שלך. הדרך הפופולרית ביותר היא חסימת אנשים מלראות את הלייקים שלך בפייסבוק או באינסטגרם. הנה כמה דרכים שבהן תוכל לעשות זאת:

-בפייסבוק אתה יכול ללכת להגדרות > פרטיות > יומן פעילות > ערוך את יומן הפעילות שלך > מחק לייקים

-באינסטגרם אתה יכול ללכת להגדרות > פרטיות ואבטחה > יומן פעילות > ערוך את יומן הפעילות שלך

-אתה יכול גם להשתמש ב-VPN כמו גישה לאינטרנט פרטי אשר יצפין את כל התעבורה המקוונת שלך כך שאף אחד לא יוכל לראות מה אתה עושה באינטרנט.

כיצד להתאים אישית את הגדרות האינסטגרם שלך לפרטיות מרבית

במאמר זה, נסביר כיצד להתאים אישית את הגדרות האינסטגרם שלך לפרטיות מירבית. נראה לך כיצד להסתיר את הלייקים שלך, לכבות תגובות והתראות ועוד.

#איך להסתיר את הלייקים שלך:

#שלב 1: עבור ללשונית "פרופיל" באפליקציית אינסטגרם והקש על "הגדרות".

#שלב 2: הקש על "פרטיות" בחלק העליון של המסך.

#שלב 3: הקש על "הסתר פוסטים שאהבתי" בתחתית המסך. זה יאפשר לך להסתיר את כל הלייקים שלך ממשתמשים אחרים.

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים לשתף תמונות או סרטונים עם העוקבים שלהם. הפלטפורמה גם מאפשרת למשתמשים לעשות לייק לפוסטים של אנשים אחרים.

הבעיה באינסטגרם היא שכל אחד יכול לראות מי עשה לייק לפוסט שלך ואולי זה לא משהו שאתה רוצה שכולם ידעו עליו. מאמר זה יראה לך כיצד להתאים אישית את הגדרות האינסטגרם שלך לפרטיות מירבית וכיצד להסתיר לייקים, כך שאף אחד לא יוכל לראות מי עשה לייק לפוסטים שלך.

מאמר זה יראה לך כיצד להתאים אישית את הגדרות האינסטגרם שלך לפרטיות מירבית וכיצד להסתיר לייקים, כך שאף אחד לא יוכל לראות מי עשה לייק לפוסטים שלך.

שלב 2: בחר מי יכול לראות את הפוסטים שאהבת בפייסבוק

פייסבוק היא פלטפורמת מדיה חברתית המשמשת אנשים מכל הגילאים, המינים והגזעים. זה הפך לחלק מחיי היומיום של אנשים רבים. עם זאת, חשוב למשתמשים לדעת כיצד לשמור על המידע שלהם בטוח ומאובטח באתר.

ישנן שתי דרכים שבהן תוכל למנוע מהלייקים שלך להיראות על ידי אחרים: 1) בחר מי יכול לראות את הפוסטים שאהבת בפייסבוק או 2) כבה לחלוטין פוסטים ציבוריים על הלייקים שלך.

כדי לבחור מי יכול לראות את הפוסטים שאהבת בפייסבוק, בצע את השלבים הבאים:

– עבור אל "הגדרות" בפינה השמאלית העליונה של הניוזפיד שלך – לחץ על "פרטיות" בעמודה השמאלית ולאחר מכן לחץ על "מי יכול לראות את הדברים שלי?" – בעמוד זה תוכל לשלוט מי יראה אילו פוסטים אהבת על ידי בחירת חברים, עוקבים ו/או כולם

ישנן סיבות רבות לכך שאנשים אוהבים פוסט בפייסבוק. לפעמים, זה בגלל שהם רוצים להראות את הערכתם לתוכן. לפעמים, זה בגלל שהם רוצים לראות מה אנשים אחרים חושבים על הפוסט. לפעמים, זה בגלל שהם רוצים לקבל מידע נוסף על הנושא שנדון בפוסט.

הנה כמה טיפים כיצד להפוך את הלייקים שלך לפרטיים:
למידע נוסף אודות קניית לייקים באינסטגרם ואיך עושים שלא יראו את הלייקים שלי? באפשרותך לגשת לאתר goolike.co

בכדי לראות מידע אודות שירותים לאינסטגרם ניתן לבדוק כאן: goolike.co

– עבור אל הגדרות חשבון ולחץ על "פרטיות".

– גלול מטה ולחץ על "ערוך" לצד "מי יכול לראות את הדברים שלי?"

– לחץ על "התאמה אישית" ובחר את מי שתרצה שיראה את הלייקים שלך מהתפריט הנפתח.