איך מנקים פילטר של שואב אבק

אם אתה מכוון לסרטון ניקוי שואב האבק שלך, תבחין שאנחנו משתמשים בשואב דייסון, ואם השואב שלך שונה, תרצה לעקוב אחריו, אבל תצטרך גם לעיין במדריך למיקום המסנן . , מיכלים וכו'

לשואב האבק שלנו יש מסנן קצף שבקושי מחליק החוצה וניתן לשטוף אותו במים חמימים עם מעט חומר ניקוי

אם כל מה שהפילטר שלך צריך הוא ניקוי טוב, שטפו אותו תחת מים חמים עד שהוא צלול, ואז סחטו אותו בעדינות כדי להיפטר מעודפי המים והנחו אותו בצד לייבוש. לאחר מכן יש לשטוף את המסנן תחת מים זורמים, רצוי חמימים, ולאחר מכן לתת לו להתייבש באופן טבעי לפחות 24 שעות לפני שמחזירים אותו לשואב האבק. ייתכן שהפילטרים הנוספים במכונית שלך לא ניתנים לכביסה, אז הקפד לבדוק את המדריך למשתמש שלך.

אם הם לא ניתנים לכביסה

הקש אותם על המשטח כדי להסיר גושים, ואז החזר אותם למכונת הכביסה. אם הם לא ניתנים לכביסה, הקש עליהם על המשטח והחזיר אותם למכונת הכביסה. אם ניתן לשטוף את הפילטר, הפעל אותו מתחת למים חמים והנח לו להתייבש באוויר לפחות 24 שעות לפני שמחזירים אותו למכונת הכביסה. ייתכן שהמסננים הנוספים בשואב האבק שלך לא ניתנים לכביסה, אז הקפד לקרוא תחילה את מדריך ההוראות.

כאשר הם מתלכלכים

עליך לשאוב אותם בזהירות כדי להסיר את האבק, או להחליף אותם במסנן חדש. יש שואבי אבק שמשתמשים במסננים חד פעמיים שצריך להחליף כשהם מתמלאים באבק, ניקוי ושימוש חוזר במסננים אלו אינו יעיל במיוחד. לרוב שואבי האבק יש פילטרים הניתנים לכביסה, אך אם שלכם אינו ניתן לשטיפה, תוכלו לקנות מסננים חלופיים.

כדי לשטוף את הפילטר, הוצא אותו מהשואב, נער אותו (זכור להרחיק אותו מהפנים) ושטוף אותו לכמה דקות במים קרים. הברג את שואב האבק כדי לגשת למסנן הסר את המסנן מהשואב השרו את המסנן במים עם חומר ניקוי עדין, ולאחר מכן שטפו אותו עד שהוא נקי. שטפו היטב תנו לפילטר להתייבש לחלוטין. לאחר שהכל נקי ויבש, ניתן להכניס פילטר חדש ולהרכיב מחדש את השואב. לאחר שהמסננים וצינור הידית יבשים לחלוטין, הרכיבו מחדש את שואב האבק של Shark.

שטפו את מסנני הקצף והלבד במים טריים ונקיים (היצרן ממליץ לא להשתמש בסבון)

היזהרו לא לפגוע בהם. שטפו את הסבון מהפילטרים, הניחו אותם והניחו להתייבש באוויר לפחות 24 שעות. לעולם אל תשתמש בסבון, מכיוון שהוא עלול לסתום את המסנן, ותמיד החליפו אותו לפני הפעלת השואב; אחרת השאיבה לא תספיק לניקוי הרצפות.

ודא שהמסננים שלך תמיד נקיים וממוקמים כראוי בשואב האבק שלך עבור סינון וניקוי יעילים

בכל פעם שהשואב נטען במלואו אך אתה מבחין באובדן כוח היניקה, כנראה שהגיע הזמן לשטוף את המסננים במי סבון חמים, לתת להם להתייבש לחלוטין באוויר ולהחזיר אותם לשואב האבק. אם אתה משתמש בשואב האבק שלך באופן קבוע, ייתכן שיהיה עליך לנקות את המסננים בתדירות גבוהה יותר כדי לשמור על היניקה קבועה. ככזה, תצטרך לשמור על מסנני שואב האבק שלך כדי לשמור אותם נקיים כל הזמן.

אם אדם משתמש בשואב האבק כל יום

מומלץ לנקות את מסנן ה-HEPA פעם בשבוע. אם אדם משתמש בשואב בתדירות נמוכה יותר, כמו פעם בשבוע, יש לנקות את מסנן ה-HEPA כראוי מדי חודש. עם זאת, היצרן ממליץ לאנשים שאינם משתמשים בשואב אבק לנקות באופן קבוע את מסנן ה-HEPA כל שלושה עד שישה חודשים. אבל כמו כל מכונה, שואב אבק זקוק לניקוי ותחזוקה שוטפים כדי לשמור על פעילותו התקינה.

למרבה המזל, אינך צריך להיות טכנאי תיקון מכשירים כדי לגרום לשואב האבק שלך לעבוד. ואתה רק צריך לדעת כמה קל לנקות את הרכיבים של שואב אבק Shark.
עבור עוד מידע בתחום של איך מנקים פילטר של שואב אבק עליך לגלוש לאתר vacuums.co.il

מכיוון שהרוב המכריע של מסנני HEPA אינם עמידים במים, אני ממליץ לך לבדוק את הוראות הניקוי של היצרן עבור המותג והדגם של שואב האבק שלך. עם זאת, כמעט לכל שואבי האבק יש מסנן קצף אחד או יותר שניתן ורצוי לשטוף באופן קבוע.

לידיעתך

יש סיכוי גבוה יותר לשואבים ללא שקיות להזדקק לניקוי מסנן שכן שקיות שואב אבק מגיעות לרוב עם מסננים מובנים. הכלים שיעזרו לך לנקות מסנן שאינו ניתן לשטיפה כוללים מברשות, מייבשי שיער ואבק אוויר (מיכלי האוויר הדחוס שבהם תשתמש לניקוי מקלדת). סביר להניח שתצטרכו מברגים כדי לפרק את השואב כדי לגשת למסנן, שקית אשפה לאיסוף עודפי מוך ואבק, וסוג כלשהו של כלי ניקוי.

אם מעולם לא ניקיתם מסנן שואב אבק בעבר

השיטה שתצטרכו להשתמש בה תהיה תלויה באיזה סוג מסנן יש לכם. סוגים שונים של מסננים זמינים כיום בהתאם לדגם השואב; עם זאת, המטרה העיקרית היא זהה: לאסוף את האבק שעובר דרך פיית היניקה מהרצפה ולמנוע את התפשטותו לסביבה.

אם חלקיקי האבק הללו אינם מסוננים

הם עלולים להשפיע על זרימת האוויר ולהיכנס למנוע שואב האבק, ולגרום להתחממות יתר. בדוק מסננים. מסנן עובד חייב ללכוד מזהמים ופסולת, אך לאפשר אוויר נקי, אך אם הם מלאים, האוויר הזה לא יכול לברוח, וכתוצאה מכך אובדן יניקת הוואקום. אם המסננים של השואב שלך סתומים, ייתכן שאתה פשוט זורק אבק ולכלוך ברחבי הבית במקום לשאוב אותו. כאשר אתה לא מנקה את מסנני הקצף לעתים קרובות מספיק, הם מתמלאים בלכלוך, מגבילים את זרימת האוויר וגורמים לשואב שלך לתפקוד גרוע.

קח מטלית מיקרופייבר נקייה ולחה ונגב את השואב מבחוץ. הקפידו להקדיש תשומת לב מיוחדת למקום שבו החלקים השונים נפגשים כדי שהשואב יוכל ליצור אטימה אטומה בעת השימוש בו.

בדוק את מיקום המסנן על השואב

ולאחר מכן הסר אותו והקש אותו על משטח קשה כדי להסיר את כל גושי האבק. כשאתם בטוחים שהוא יבש, החזירו אותו לוואקום, יחד עם מסנן הקצף, באותו סדר שהוצאתם אותם, והצמדו את המיכל בחזרה למקומו. כעת הסר את הפילטר שלאחר המנוע – אם יש לך שואב אלחוטי Shark, תמצא אותו ביחידה הראשית של השואב. כדי להשתמש בפילטר, בין אם זה שואב אלחוטי Shark או אחד מהדגמים הזקופים של המותג, הסר את פח האבק והחלק את מסנן הלבד והקצף מהחלק העליון של הפח.

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »

רעיונות לפעילויות גיבוש לעובדים

בעידן שבו שימור עובדים ומעורבות הם חיוניים להצלחת כל עסק, פעילויות גיבוש הופכות לאסטרטגיה מרכזית בניהול כוח העבודה. פוסט זה בבלוג חוקר רעיונות חדשניים שונים

קרא עוד »
דילוג לתוכן