איך לחנך לאורח חיים בריא מגיל צעיר

אכילה בריאה היא חלק חשוב מאורח חיים בריא ויש ללמד אותה כבר מגיל צעיר. תן לילדים שפע הזדמנויות ללמוד כיצד לעשות בחירות בריאות. בחירה בריאה היא מיומנות חיים חשובה שהורים יכולים ללמד את ילדיהם. הובילו את ילדיכם לאורח חיים בריא על ידי לימודם כיצד לעשות את הבחירות הנכונות היום.

אתה יכול לעזור לילדך ללמוד אכילה בריאה

פעילות גופנית והרגלים אחרים שהם יפעלו עליהם למשך שארית חייהם. ככל שאתה לומד יותר על איך לשפר את הבריאות שלך, הקדיש זמן לדון עם ילדך כיצד מזונות מסוימים או פעילויות גופניות יכולים לעזור לו. חשוב לעזור לילדים להצליח בתחומי בריאות רבים.

אחד הדברים החשובים ביותר שהורים יכולים לעשות

הוא לעודד הרגלים בריאים אצל ילדיהם מגיל צעיר. חוץ מאכילת צעירים בריאים, מה עוד אתה יכול לעשות כדי לשמור על בריאות הילדים שלך? לשחק איתם במתקני חצר בחוץ במקום לשבת מול הטלויזיה ולעודד אכילה בריאה מגיל צעיר.

ללמד ילדים לאכול וליהנות מאוכל בריא

הוא אתגר נוסף. הדרך הטובה ביותר ללמד ילדים על תזונה נכונה ואכילה בריאה היא באמצעות שילוב של חווית בישול אמיתית ושיעורים מהנים שעוזרים להם ללמוד בחיים האמיתיים. חטיפי בוקר, חלק טקסי בכל תוכנית, הוא הזמן המושלם ללמד ילדים אכילה בריאה, לא רק לשים אוכל על השולחן ולצפות מהילדים לדעת מה לעשות.

מתקני חצר

פירות וירקות חתוכים מראש בקופסאות חטיפים

על מדף המקרר להגעה לילדים – הופכים אכילה בריאה לנוחה ומושכת יותר. תוכלו ליישם זאת על ידי אכילת ארוחות בתדירות גבוהה ככל האפשר כמשפחה ושיתוף הילדים בקניות ובבישולים כדי להכיר להם פירות וירקות בגיל צעיר. ילדים לא תמיד אוהבים מאכלים חדשים, אבל אם תתנו אותם במנות קטנות ותתנו לילדים להשתתף בהכנה, יהיה קל יותר לעודד אותם לנסות את היצירות שלכם. תוכלו גם לשבח את ילדיכם כשהם בוחרים במזון בריא, כמו פירות.

לפני שאתה יודע זאת, הילדים שלך יוכלו לעשות בחירות בריאות בעצמם. הם ישחקו במתקני חצר ובמשחקים ספורטיביים לדוגמה ויוכלו יותר מאוזן,  זה לא אומר שילדים ירצו פתאום סלט במקום צ'יפס, אבל הרגלי האכילה שאתם עוזרים ליצור עכשיו יכולים להוביל לבחירות חיים בריאות יותר.

חשוב מכך, אם אתה יכול לגרום להם לחשוב מה הם אוכלים לארוחת צהריים, אתה יכול לעזור להם לבצע שינויים חיוביים. אתה יכול לשחק איתם במתקני חצר ולשפר את בריאותו הנפשית של ילדך על ידי עזרה בבחירת תזונה נבונה ופעילות גופנית.

כל הילדים

ללא קשר למשקלם, מבנה גופם או גודלם. כל הילדים מעודדים לנהל אורח חיים בריא ופעיל. אם ספורט ופעילות גופנית הם בראש סדר העדיפויות של המשפחה, הם יעניקו לילדים ולהורים בסיס איתן לחיים בריאים. הפיכת פעילות גופנית לפעילות משפחתית כמו משחק במתקני חצר תעזור לילדים לפתח עניין בר קיימא בבריאות ובכושר.

 

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן