איך להכין צמידים מחוטים

הקדמה: איך להכין צמידי עשה זאת בעצמך מחוטים

צמידי חוט הופכים פופולריים יותר ויותר. אבל, אם אין לך זמן או כסף לקנות אותם, אז אתה יכול לעשות צמיד חוט עשה זאת בעצמך!

הצעד הראשון הוא להשיג חוט. אתה יכול להשתמש בחוט נחושת, חוט כסף, חוט זהב, או כל סוג אחר של מתכת. אתה יכול גם להשתמש בסוגים שונים של חוט כמו סרט או חוט. השלב השני הוא לחתוך את החוטים לאורכים הרצויים ולהתחיל לסובב אותם יחד עם האצבעות. אז אתה צריך לקשור קשר בקצה אורך החוטים המעוותים כדי שזה לא יתבטל.

השלב האחרון הוא להוסיף חרוזים או קסמים לקישוט!

צמידי עשה זאת בעצמך הם טרנד פופולרי עבור גברים ונשים כאחד. הם נהדרים ללבישה לעבודה או למסיבה מכיוון שניתן ליצור אותם בסגנונות, צבעים ודפוסים שונים.

מאמר זה יראה לך כיצד להכין צמידי עשה זאת בעצמך מחוט. ישנם סוגים רבים של חומרים שניתן להשתמש בהם ליצירת צמיד אך זו אחת הדרכים הקלות ביותר לעשות זאת בעצמך.

איך להכין צמיד חוט – שתי שיטות

ישנן שתי שיטות ליצור צמיד חוט. האחד הוא להשתמש בצבת אף מחט והשני הוא להשתמש בצבת אף שטוחה.

שיטה 1:

אתה צריך לחתוך את החוט עם צבת האף המחט כך שהוא יהיה בערך 2 אינצ'ים. לאחר מכן קחו קצה אחד של החוט ועטפו אותו סביב האצבעות, ואז קחו את הקצה השני של החוט ועטפו אותו גם סביב האצבעות.

שיטה 2:

אתה צריך לחתוך את החוט עם צבת אף שטוחה כך שהוא יהיה בערך 2 אינצ'ים. לאחר מכן תוכל לסובב קצה אחד של חוט סביב האצבע ולאחר מכן לסובב גם קצה אחר של חוט סביב האצבע שלך.
על מנת לראות עוד פרטים מורחבים על איך להכין צמידים מחוטים ניתן להעיף מבט ב- law-for-law.co.il

ישנן שתי דרכים ליצור צמיד חוט. דרך אחת היא להשתמש בנול והשנייה היא לסרוג צמיד.

במדריך זה אראה לכם כיצד להכין צמיד סרוג בשיטה הראשונה. זוהי דרך קלה להכין אחד וזה לוקח רק 10 דקות!

סריגה עם חוט דורשת מחטים, חוט וזמן. המחטים הן מקלות ארוכים עם קצוות מחודדים בכל קצה. סריגה מחייבת להשחיל את החוטים דרך המחט ולאחר מכן למשוך לאחור דרך לולאות על החוט על מנת שיצרו לולאות חדשות.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות כשסורגים עם חוט הוא להכין את הכלים שלך: תצטרך קצת חוט (כל צבע), כמה מסרגות, מספריים, ועיפרון או עט עבור

איך להכין סרט פשוט וחרוזים בסגנון DIY

צמיד החוט הוא סוג פופולרי של תכשיטים שקיים כבר מאות שנים. הם מיוצרים בדרך כלל עם שימוש בחוט וחרוזים, וניתן להתאים אותם בדרכים רבות ושונות. הרעיון הבסיסי מאחורי הכנת צמיד חוט הוא ליצור לולאות שיסתובבו סביב פרק כף היד שלך, ואז לחבר אליו את החרוזים.

על מנת ליצור צמיד תיל פשוט בסגנון סרט, תזדקק ל:

-חתיכת סרט או חוט ארוך מספיק כדי לעטוף את פרק כף היד שלך

-חותכי חוטים או צבת

-חרוז או חפץ קטן אחר שתרצו להוסיף עליו כקישוט

-חוט (נחושת, כסף, זהב)

צמידים עם הברגה הם אביזר נהדר ללבוש יומיומי. מאמר זה יראה לכם כיצד להכין סרט פשוט וחרוזים בסגנון DIY – צמיד בסגנון סרט, צמיד חרוזים יפהפה.

חומרים דרושים:

– 1.5 מטרים של סרט (בערך)

– מספיק חרוזים כדי למלא את רוחב הסרט (בערך)

– מספריים

– חוט ומחט

– סרגל או סרט מדידה

– אקדח דבק חם עם מקלות דבק

– סוגר

תוכן עניינים

עוד בנושא

שיקום פה

פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיקום, בוחן את תפקידו החיוני בהחלמה בריאותית ואת הצורות השונות שהיא לובשת. אנו דנים בחשיבות הקריטית של שיקום בהקשרים שונים,

קרא עוד »
דילוג לתוכן