איך לבחור צבעים נכונים לקירות הבית

אתרי סוחרים יכולים לקבל השראה מתמונות מצוירות של החדרים שלהם, ואתרים של חברות צבע יכולים להראות לך איך להשתמש בצבע בבית שלך. האפליקציות הטובות ביותר מציעות גם פלטות המבוססות על הצבעים שלך, כמו גם דרכים לשתף פלטות עם חברים במדיה החברתית. כשאתם בוחרים את פלטת הצבעים הביתית שלכם, תאהבו גם איך לבחור צבע אחד לכל הבית, איך לקשט בצבע ובביטחון, ו-13 דרכים להשתמש בצבעים כהים בבית.

צור עיצוב בית משלך ולוח צבעים של ציורי קיר באמצעות תהליך 5 השלבים הקל שלנו

כעת, לאחר שהצבעים שלך במקום, קל ליצור ערכת צבעים המתאימה ביותר לסגנון ולעיצוב שלך. נסו לבחור בכל חדר צבע כהה, בהיר ובהיר. בבחירת צבעים לחדר שמשתמשים בו בעיקר לפני הזריחה או אחרי השקיעה, יש לבחור רק בצבעים המתאימים לתאורה הנהוגה בחדר.

יש להשתמש בצבע זה במשורה על קירות או בכוונה כדי ליצור תחושה מסוימת בחדר. צבע זה ישמש באופן דיסקרטי בבית שלך או לאפקט דרמטי. אתה צריך להשתמש בצבעים אלה כדי לצבוע קירות מבטאים או ליצור הדגשים בחדר.

איפה אתה רוצה את הצבעים האלה? אם קירות בהירים הם הקטע שלך, חפש רהיטים, אביזרים ושטיחים כדי להוסיף צבע. אם אתה יוצר קיר מבטא, חפש צבעים נועזים יותר בהדפסה. צבעו כמה קירות מבטא בסלון ובחדר השינה, כ-30 אחוז בצבע ביניים.

בחרו צבעים בהירים יותר כדי לצבוע את רוב הקירות, בערך 60 אחוז מהחדר. בחרו צבע בהיר יותר לקירות ארוכים ובגוון מעט כהה יותר לקירות קצרים כדי למקסם את החלל. בחלל פתוח, שקול לצבוע את כל הגימור בלבן, גם אם צבע הקיר שונה.

למעבר חלק בין חללים, נסה לבחור צבע לחדר אחד ולצבוע את החלל הסמוך בשני גוונים בהירים או כהים יותר באמצעות הגוונים של אותו שבב צבע.

אם אתה מתכוון לשחק בזה בטוח ולבחור צבע, הייתי מציע להשתמש לפחות בכמה גוונים בהירים או כהים יותר בחדר או אפילו על הקיר המוקד.

אם אתם רוצים שכל החדרים הבודדים (כגון חדרי השינה וחדרי הרחצה בביתכם) יהיו בצבע שונה

והבית שלכם לא נראה כמו קרקס, הרחיבו על הצבעים הקיימים. אז בחר שלושה עד חמישה צבעים שאתה רואה שוב ושוב בעיצוב שלך עכשיו. השלב הבא הוא לבחור באחד משלושת צבעי הצבע כצבע הקיר ולשמור את שני האחרים לשימוש בחדר עם בד או עיטור.

בגיליון האלקטרוני יש מקום ל-5 הצבעים הללו

כמו גם אפשרויות חלופיות ל-3 צבעי הדגשה, אם אתה מתקשה לצמצם אותם ו/או רוצה לכלול וריאציות של אותו צבע בתוכנית הצבעים הביתית שלך. צייר תוכנית קומה של הבית שלך ורשום את הסידור של כל חדר, כגון שטיחים, צבעי קירות ורהיטים.

כשאתם בוחרים לבן, חשבו על הצבעים שכבר יש לכם בבית. אם אדום הוא הצבע האהוב עליך ואתה רוצה פלטת מונוכרום, בחר לבן חם. אם זה לא לבן טהור, אתה יכול לבחור צבעים חמים יותר לקירות שלך, כך אריחי הקיר שלך לא ייראו מלוכלכים.

אמנם אתה כנראה לא תצבע את הבית שלך בצבעים שאתה רואה על ההגה

אבל אתה יכול לאסוף גוונים של צבעים אלה מחנות הצבעים האהובה עליך. יצירת פלטה עבור ערכת הצבעים הביתית שלך יכולה להקל על בחירת צבעי צבע ועיצוב הבית מכיוון שכבר יש לך מושג על כל הבית שלך. סט שלם של צבעי הבית ייתן לך מדריך לצבע הכללי של הבית שלך, ויאפשר לך להשתמש בצבעים אלה בצורה יצירתית בדרכים שונות בחדרים שונים. אנו משתמשים בפלטת צבעים מוגבלת בכל הבית, אך משנים את אופן השימוש בצבע מחדר לחדר כדי לשמור על עניין.

אם אתה שומר על הקירות שלך ניטרליים

בז' בהיר, חול, שנהב, אפור ולבן – אתה יכול להוסיף צבע לשטיחים, רהיטים, מנורות, כריות, כיסויי מיטה ויצירות אמנות, פרחים ופירות טריים. אם אתם מקשטים בית קטנטן, צבעי צבע הזורמים לחדר יכולים לתת אשליה של יותר מקום. צבעי קיר ניטראליים עם תקרות פסטל הם דרך ערמומית להוסיף צבע מבלי לאבד את האווירה המרגיעה של החלל. צובעים קיר אחד בגימור מט או מט ואת השני בגימור חצי מט, שניהם באותו צבע, "כשהאור פוגע בקיר, זה יוצר אפקט קטיפתי או קטיפה", אומרת דוטי הורן.

התווה את החלל עם טיח והשתמש בצבע כגוש צבע בחלל זה

זז עם כיוון השעון סביב החדר, נסה לצבוע שליש מקיר אחד ושני שליש מהקיר הסמוך, לעטוף את הפינות בצבע. אתה יכול גם להשתמש בצבע כדי ליצור אפקט כמו שליכט צבעוני במקום שבו הוא לא קיים על ידי כיסוי השליש התחתון של הקיר בצבע אחד ושליש העליון בצבע אחר; לאחר מכן הנח חלק לאורך הצומת שטח את התבנית וצבע אותו באותו צבע כמו הקיר התחתון כדי לשפר את המראה של לוח הבסיס.

קיר לבן

למשל, ישקף על השטיח, צבע התקרה, ואפילו הרהיטים. אני לא מתכוון שצריך לצבוע את כל הבית באותו הצבע, אבל במיוחד בחדרים שמשקיפים זה על זה, קחו בחשבון איך כל חדר יראה כשאתם בחדר השני. נראה ברור יותר להשתמש בצבעים עקביים בחלל פתוח או בחלל קטן, אבל אפילו בבית עם חדרים נפרדים, אתה לא רוצה לסובב פינה ולקבל את האפקט הצורם שנגרם בגלל צבע לא במקום.

הצבעים בבית שלך

במיוחד אלה שבאותה קומה, צריכים להיות בעלי פלטת צבעים עקבית וצריכים להשלים זה את זה. באופן דומה, אם יש לך קירות מבטא, גרם מדרגות צבוע או תקרה דרמטית, הם צריכים גם להשלים זה את זה. אם הלכידות באמת חשובה לך בחדר אחד, נסה להשתמש בצבעים "שלהם" במצעים או ברהיטים שלהם, ושמור על ערכת הצבעים של הבית שלך בצבעי הקיר הראשיים או הרהיטים.

הרשו לי להתחיל ואומר שאני תומך גדול בשימוש בצבעים שונים של צבע בחדרים שונים בביתכם

אני יודע שלפעמים מרגישים שכדאי לבחור קודם צבע מכיוון שקירות צבועים מהווים את רוב החלל הדקורטיבי של הבית שלך. אבל אולי לא תרצו להתחיל לצבוע כל חלל בודד, אלא לחפש בדים או חפצים ואז להחליט איזה צבע ייראה הכי טוב על הקירות. מכיוון שצבע הוא זול וניתן לצבוע כמעט לכל צבע, עדיף להתחיל את חיפוש הצבע עם אלמנטים פחות גמישים של החדר, כמו רהיטים, טקסטיל, אריחים או טפטים.

 

תוכן עניינים

עוד בנושא

השפעת SEO של מיקום אירוח

בעולם ה-SEO גורמים רבים תורמים לדירוג ולנראות של אתר אינטרנט. אחד הגורמים הללו הוא המיקום של אירוח האתר שלך, שלעתים קרובות מתעלמים ממנו. פוסט זה

קרא עוד »

עורך דין בריאות

פוסט זה בבלוג בוחן את תפקידו של עורך דין בריאות, עורך דין מומחה אשר מנווט בצומת של משפט ושירותי בריאות. זה מבהיר את האחריות שהם

קרא עוד »
דילוג לתוכן