הסכנות של מכת עכברים

זוהי טעות נפוצה שעכברים וחולדות נמשכים לריח של אשפה, כביסה מלוכלכת או מזון ישן. במציאות, הם נמשכים יותר לריח השתן והגללים של מכרסמים אחרים.

נגיעת חולדות מהווה סיכון בריאותי חמור לבני אדם וגם לבעלי חיים. חולדות נושאות מחלות כגון מגיפה, סלמונלה ותסמונת ריאתית האנטווירוס. הם גם מזהמים את המזון בלשלשת שלהם לצריכה של בני אדם וחיות מחמד.

ריח הנענע הוא גורם מרתיע רב עוצמה עבור עכברים, וניתן להשתמש בו כדי למנוע מהם להיכנס לביתכם. שמן מנטה הוא חומר דוחה מכרסמים טבעי שניתן למצוא ברוב החנויות. ויש עוד ריחות שדוחים עכברים וכדאי להכיר

עכברים נמשכים לריח של מזון, לכן כדאי גם להקפיד לאחסן את כל פריטי המזון במיכלים אטומים.

מתווה:

ישנם ריחות רבים ושונים שיכולים להרחיק עכברים מהבית שלך. יש אנשים שמוצאים שריחות הדרים עובדים היטב עבורם, בעוד שאחרים מעדיפים ריח של מנטה.

יש אנשים שגילו שנראה שריח הציפורן הוא הטוב ביותר בהרחקת עכברים. זו גם אחת האפשרויות היקרות יותר, אבל זה שווה את זה אם אתה רוצה להיות בטוח ב-100% שהבית שלך לא יפולש על ידי עכברים.

הדרך הטובה ביותר לקבוע איזה סוג של ריח יעבוד הכי טוב בשבילך היא לנסות כמה ולראות איזה מהם עובד הכי טוב. המטרה היא למצוא ריח שאתה נהנה ממנו, אבל גם כזה שירחיק את המכרסמים המציקים מהבית שלך!

דרכים טבעיות להדוף עכברים באופן טבעי

עכברים הם מזיק נפוץ בבתים ובמשרדים. הם יכולים להיות הרסניים, לשאת מחלות מזיקות ולגרום לבעיות בריאות חמורות. אם נמאס לכם להתמודד עם עכברים על בסיס קבוע, אז המאמר הזה הוא בשבילכם. הנה כמה דרכים טבעיות להדוף עכברים באופן טבעי.

1) מנטה: עכברים לא אוהבים את ריח המנטה כי זה מריח להם כמו רעל. הנח עלי מנטה במזווה שלך או ליד הבסיס של הבית שלך כדי להרחיק עכברים מהבית שלך

2) חתול חתול: חתולים אוהבים את הריח של ציפורן חתול ולכן זוהי דרך יעילה להדוף עכברים מהבית או המשרד שלך

3) אמוניה: אמוניה מריח כמו שתן המהווה גורם מרתיע טבעי למכרסמים

4) קליפות הדרים: עכברים לא אוהבים קליפות הדרים כי יש להם ריח חמוץ וחומצי שדומה לריח של רעל

מה גורם להתפשטות עכברים? (keyposdrs: נגיעות מכרסמים)

עכברים נמשכים לדברים שונים, כמו מזון, מחסה ומים. הסיבה השכיחה ביותר להתפשטות עכברים היא חוסר תברואה בבית. עכברים יכולים להימשך גם למקורות מזון שבני אדם השאירו בחוץ.

עכברים נושאים לעתים קרובות מחלות וטפילים שעלולים להזיק לבני אדם. הם גם משמיעים רעש שמטריד כשהם נמצאים בקרבת חדרי השינה או חללי המגורים של אנשים.

עכברים הם בעיה נפוצה עבור בעלי בתים. הם עלולים לגרום לנזק רב ולהפיץ מחלות. ישנן דרכים רבות להיפטר מעכברים, אך מהי הדרך הטובה ביותר?

ישנם ריחות רבים ושונים שדוחים עכברים. אלה כוללים מנטה, חומץ, לבנדר, שמן ציפורן, שמן אקליפטוס ושמן עץ התה. לעכברים יש חוש ריח מאוד רגיש והם ימנעו מכל אזור שיש בו ריחות אלו כי הם לא אוהבים את הריח.

עכברים יתפשטו גם אם יש נגיעות בבית או בעסק שלך. זו הסיבה שחשוב לטפל בבעיה לפני שהיא יוצאת משליטה.

איפה חיים עכברים?

עכברים הם מזיק נפוץ שניתן למצוא בבתים ובעסקים.

עכברים חיים בסמיכות לבני אדם והם מגיעים לבתים שלנו בשביל חום ומזון. יש להם חוש ריח חריף המאפשר להם לזהות נוכחות של בני אדם וחיות אחרות מרחוק.

עכברים מסוימים מסוגלים אפילו להריח פחד! עכברים משתמשים בחוש הריח שלהם כדי למצוא מזון, מחסה ובני זוג.

לעכברים יש חוש ריח חד שבו הם משתמשים לציד את הארוחה הבאה שלהם.

עכברים יכולים גם לזהות כימיקלים הנפלטים על ידי טורפים, כמו חתולים או כלבים, וזו הסיבה שהם כל כך מפחדים מאותם בעלי חיים.

המאמר בשיתוף לוכד עכברים מומלץ דוקטור חולדה המוביל בלכידת עכברים בישראל